Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
No eikö sen mieskin myy seksiä? Miksi vain naista paheksutte? Ne voi ostaa jopa yhdessä samaan hintaan kuin vain toisen.
Kyllä mua hävettäisi jos oma äitini olisi huo - ra ja vielä julkisesti niin että kaikki sukulaiset, tuttavat ja naapurit tietäisivät asian...Mietin tässä noita lapsia että tulevatkohan kiu satuiksi asian takia esim. kavereiden taholta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tuossa nyt on uutta? Tuleeko monellekin yllätyksenä, että myös seksityöläisillä on lapsia?
Se ei ole yllätys että huorillakin on lapsia.
Se on yllätys että joku julistaa huoraamistaan koko maailmalle niin että lapsetkin voi tunnistaa.
Ahaa, okei. Minä luulin, että tässä nyt taivasteltiin ylipäätään seksin myyntiä ja vanhemmuutta.
Siinäpähän tehkööt mitä haluaa. Ei ainakaan minua haittaa.
Varmaan kivasti tauteja jos kaikien kanssa kielareita vaihtaa, -yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tuossa nyt on uutta? Tuleeko monellekin yllätyksenä, että myös seksityöläisillä on lapsia?
Se ei ole yllätys että huorillakin on lapsia.
Se on yllätys että joku julistaa huoraamistaan koko maailmalle niin että lapsetkin voi tunnistaa.
Ahaa, okei. Minä luulin, että tässä nyt taivasteltiin ylipäätään seksin myyntiä ja vanhemmuutta.
No ei se mikään terve yhtälö ole.
Miksi nykyään kaikki epä.normaali pitää tuoda julkisuuteen? Sääliksi käy lapsia kun kaikki tietävät että äiti ja isä huo raavat
Kirjoitus oli mielestäni surullinen. Ensin tilittävät kimppakivasta ja seuraavaksi vaimo myy seksiseuraa.
Olisi ikävää olla heidän lapsensa.
Varmaan kivaa vanhempainillassa isien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua hävettäisi jos oma äitini olisi huo - ra ja vielä julkisesti niin että kaikki sukulaiset, tuttavat ja naapurit tietäisivät asian...Mietin tässä noita lapsia että tulevatkohan kiu satuiksi asian takia esim. kavereiden taholta
Noilla tuloilla lapset saavat sentään kunnon elämän.
Mieti miten pienillä tuloilla joku 8-10e tuntityöläinen yrittää tulla toimeen ja mitä ne lapset sillä saavat. Ainakin köyhyyden saavat jos ei muuta saa.
Sitten se köyhyys periytyy.
Suomessakin on ihmisiä jotka työskentelee todella matalilla palkoilla ja heillä on lapsia.
Tuo työ ainakin takaa lapsille hyvät lähtökohdat ponnistaa eteenpäin.
Onkos Suomen kouluissa niitä päivä kun lapset kertoo toisilleen vanhempiensa ammateista?
Ihmisen, jolla on lapsia, pitäisi mielestäni olla häpäisemättä heitä julkisesti kertomalla omasta huo.raamisestaan...Onhan se moraalitonta olla prostitu oitu vaikka nykyään sekin on kai jollain tavalla cool
Ei siitä niin kauaa ole kun tuollaisen örvelöparin lapset olisi huostaanotettu välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti miten pienillä tuloilla joku 8-10e tuntityöläinen yrittää tulla toimeen ja mitä ne lapset sillä saavat. Ainakin köyhyyden saavat jos ei muuta saa.
Suomessakin on ihmisiä jotka työskentelee todella matalilla palkoilla ja heillä on lapsia.
Tässäkin yritetään perustella huo raamista sillä että se on lasten parhaaksi taloudellisesti :D Mieluumin olisin köyhä kuin että äitini tai isäni olisi moraaliton huo ra. En voi hyväksyä ammatinvalintaa jossa esim. houkutellaan huo ran asiakas pettämään puolisoaan jne. Kutsukaa moralistiksi mutta huo ra on huo ra ja piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni yrittäjä tuntuisi olevan Suomessa sitä mieltä että on hyvä hinta maksaa 8e tunti palkkaa työstä.
Sillä sitten pärjää elämässä...
Ehkä heillä on myös sellaiset arvot että halveksuvat prostituoituja myös.
Ihmisiähän tavallaan ajetaan myymään itseään tai rikolliseen toimintaan pienillä palkoilla.
Halutaan myös alhaiset verot ja tuet pois.
Yhdysvalloissahan se on nähty että ei ne työläisten palkat kohoa, vaikka verotusta lasketaan alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin yritetään perustella huo raamista sillä että se on lasten parhaaksi taloudellisesti :D Mieluumin olisin köyhä kuin että äitini tai isäni olisi moraaliton huo ra. En voi hyväksyä ammatinvalintaa jossa esim. houkutellaan huo ran asiakas pettämään puolisoaan jne. Kutsukaa moralistiksi mutta huo ra on huo ra ja piste
Joillekin se köyhyys ei ole vaihtoehto.
Eikä jeesus ole pelastus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtavaa että jollain ihmisellä on taitoa, sydäntä ja rohkeutta. Seksuaalisuus on tarve ihmiselle siinä kuin muutkin.
Joo, kyseessä on ihan normaali tarve ihmisellä, ei siinä mitään. Tämä nainen kertoo jo kuitenkin lapsena/hyvin nuorena ajatelleensa seksin myymistä ja sitä mä en kyllä pidä normaalina. Enkä käsitä sitäkään, että tämä nainen kutsuu itseään "ihan tavalliseksi espoolaishuo rak si". Jos myy seksiä ammatikseen, niin soisin edes sen verran ammattiylpeyttä löytyvän, että ei kutsuisi itsään sillä naista kaikkein halventavimmalla nimellä. Miksi hän ei voi sanoa olevansa seksityöntekijä tai prostituoitu, jotka ovat ihan kunnioittavia nimiä? Minulle sana huo ra merkitsee naista, joka levittää jalkansa ihan kenelle vaan eikä aina edes ota rahaa. Kyläpyörä, jota kukaan ei arvosta.
Iljettävää. Kuka ihme noiltakin kehtaa ostaa SEKSIÄ.
Joko kohta opot alkaa suositella näteille muttei kovin välkyille tytöille yläasteen jälkeen prostioidun uraa?
Tuo on ollut a-studiossakin joskus aikoinaan.