Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyödyllisiä kännysovelluksia käytät arkena? Ei somesovelluksia

Vierailija
24.05.2019 |

Millaisia kännykkäsovelluksia käytät päivittäin/viikoittain? Sellaisia mitä ei välttämättä jokaisella ole tai jokaisen tiedossa. Ei some- eikä viestintäsovelluksia. Tässä omat käytetyimmät:

Fitbit

Aktiivisuusrannekkeen tiedonseurantasovellus. Olen käyttänyt vuosikaudet nörttinä askeleiden/aktiivisuudenseurantalaitteita. Tämä sovellus on selkeä ja informatiivinen, hyödyllisenä koen etenkin aktiivisuuden seurannan isommalla aikavälillä sekä unenseurannan. Tiedän myös nousevasta leposykkeestä milloin on aika ottaa iisimmin ja nukkua ja laskevasta että nyt on aika taas hikitreenata. Olen takuulla kävellyt satoja kilometrejä lisää mittarin ansiosta.

Daily Budget (10e)

Olen aina halunnut seurata rahankulutustani mutta olen ollut liian laiska/muistamaton kirjaamaan rahavirtoja paperille tai excelille. Tähän sovellukseen voi laittaa kiinteät kk-tulonsa ja menonsa. Sovellus laskee keskimääräisen päivittäisen käyttörahan. Sitten lisää laskujen/ostosten/lisätulojen kohdalla parilla naputuksella tiedot rahaliikenteestä. Sovelluksella saa monipuolisesti tilastoitua rahatilanteensa viikoittain/kuukausittain/vuosittain ja erityyppiset menot saa luokiteltua hyvin (vuokra, sähkö, polttoaine, ruokaostokset, harrastukset...). Sovellusta voi käyttää myös ilmaiseksi mutta silloin se on kovin suppea ominaisuuksiltaan.

Nordnet

Sijoittamissovellus, samannimisen nettisovelluksen kännyversio. Tämän avulla muistan että minulla on edes olemassa osakkeita ja sen että sinne olisi välillä taas hyvä sijoittaa jotain. Sovelluksen avulla näkee luonnollisesti oman osakesalkkunsa tmv tilanteen.

BookBeat

Vaikka ensisijaisesti onkin viihdesovellus, on tämä lyömätön apu myös niinä iltoina kun ajatukset pyörii päässä eikä saa unta. Rauhallisen lukija + uniajastimella on pikkuhiljaa ehdollistanut itsensä rauhoittumaan jo lähes automaattisesti kun kirjaa on kuunnellut vasta pari minuuttia.

TripAdvisor

Tämän avulla on etenkin ulkomailla löytynyt monia hyviä ravintoloita. Ravintoloiden rajaus keittiötyypin, aukioloaikojen, hintojen ja arvostelujen mukaan on kätevää seuloa minne nälkäisenä suunnata.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamera

Vierailija
22/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Writer on mulla lähes päivittäisessä käytössä. Simppeli sovellus muistiinpanojen kirjottamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clue period & ovulation tracker, hyvä ilmainen sovellus kuukautiskierron seuraamiseen

Vierailija
24/24 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung health, verkkopankki, kello sekä quinyx