Eikö Robin voisi jo jättää nuo räikeät eriparilenkkarit?
Aika karmealta näyttää kaks eri väristä räikeää lenkkaria tuon asukokonaisuuden kanssa. Kai niitä on edes vähän tyylikkäämpiä kenkiä tarjolla, vaikka eriparia pitäis olla.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f6afac80-362e-4c23-b6a3-d5b49b…
Kommentit (32)
Yleensä nää artistit tuppaa nyt pukeutumaan vähän keskivertojamppaa erikoisemmin. Olkaa onnellisia ettei Robin ole vielä ainakaan käynyt liiaksi Billie Eilishin vaatekaapilla.
Tyylitaju ei koskaan oo ollut Robinin vahvuus, mutta kyllä sille välillä ihan kiva kokonaisuuskin osuu päälle :)
Ihan pellen näköinen. Kirjaimellisesti.
Yrittää olla trendsetteri, mutta ei ole.
Tyyli ei ole varsinaisesti muttunut yhtään mihinkään, joten miksi se puhuttaa nyt? Vai ajateltiinko, että 20-v on joku raja jolloin Robin alkaa pukeutua kuten keskiverto suomimies?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas oon aatellut, että tuskin yrittää edes olla. Ei tunnu hirveästi vaatteitaan miettivän ja siksi lopputulos vähän on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pellen näköinen. Kirjaimellisesti.
Toivottavasti joku sanoo sinullekin noin.
Kyllähän tuollainen pitkä, hoikka ja urheilullinen nuori mies näyttää hyvältä vaikka jätesäkissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas oon aatellut, että tuskin yrittää edes olla. Ei tunnu hirveästi vaatteitaan miettivän ja siksi lopputulos vähän on mitä on.
Kuinka vanha olet? Robinhan on aina pukeutunut sen mukaan mikä on juuri silloin ollut kuumin trendi nimenomaan NUORILLA :D
Minusta on mukavaa, että nuo eriparikengät on edelleen.
Turussa oon havainnut 2 kertaa. Toisella kerralla mieheni sanoi, että tjoll pojalla on eriparikengät kuin robinilla. Ja se muuten näyttääkin vähän Robinilta. Minäkin sitten katsoin ja se oli Robin!
Kyllä nyt on Robinin vaateasiat ja vaatettomuus puhuttaneet.