Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet ole seksuaalisesti aktiivisempia

Vierailija
24.05.2019 |

Itselläni on kahdesta suhteesta kokemusta. Minusta tuntuu, että miehet ovat mainettaan passiivisempia seksuaalisesti. En siis saa tarpeeksi. Mistähän kiikastaa? Kun mieskin kehuu seksikkääksi ja kauniiksi, miksei sitten halua enemmän seksiä? Olen aloitteellinenkin, ja olen vielä miehelle sanonut, että yleensä ottaen olen seksiin valmis aina, tietysti normaalitilanteessa, ei mitenkään laittomasti esimerkiksi puistossa keskellä päivää. Vilpitön kysymys.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kik niin katsotaan, että saat tarpeeksi.

Vierailija
2/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet liian hinteliä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä setä heittäydy. Ei mene läpi,eli tunnu siis uskottavalta tuo valituksesi.

Vierailija
4/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jaksaisin vaikka 3-5 kertaa päivässä, mutta eipä tällainen kiltti ja mukava mies kelpaa poikaystäväksi

Vierailija
5/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa keskellä päivää voisi olla kutkuttavaa.

M

Vierailija
6/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa keskellä päivää oli ainoa asia ap:n viestissä, mikä nosti minun mielenkiintoani.

Tylsän lahnaseksin saa pyytämättäkin, eikä sitä jaksa montaa kertaa päivässä.

Vierailija
7/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on erilainen libido. Sinun miehelläsi se nyt sattuu olemaan matala. Omani taas haluaisi panna moneen kertaan päivässä, joskus ehdottelee melkein saman tien uutta kierrosta.

Vierailija
8/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jaksaisin vaikka 3-5 kertaa päivässä, mutta eipä tällainen kiltti ja mukava mies kelpaa poikaystäväksi

Näin ne aina väittää, mutta kummasti se seksi rupeaa vuoden parin seurustelun jälkeen vähitellen hiipumaan.

Vierailija
9/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo luonteeltani, enkä siis harrastaisi seksiä tuntemattomien kanssa. Olen ollut kahdessa parisuhteessa elämäni aikana. Mutta parisuhteessa haluaisin todella paljon seksiä.

Vierailija
10/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä mies paukuttele rintaasi siellä. Saatat jaksaa noin pari kuukautta ennen kuin paahdat pallisi pilalle ja sitten ei tee seksiä mieli pariin vuoteen. Ota rauhassa. 3-5 pitkää rakastelu sessioita viikossa pitäisi riittää naiselle. Jos runkkaat päivässä noin monta kertaa niin kannattaa jättää vähemmälle niin nousee ne testotkin.

Vierailija
11/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ne aina väittää, mutta kummasti se seksi rupeaa vuoden parin seurustelun jälkeen vähitellen hiipumaan.

Koska miestä ei ole tarkoitettu harrastamaan 3-5 kertaa päivässä seksiä. Tuo määrä kuluttaa kehoa ja aivoja. Tietysti lammasväki joka elää hedonistista minäminä elämää ei ymmärrä tätä. Sitten ihmetellään kun alkaa paikat menemään paskaksi jo siinä 30v paikkeilla.

Vierailija
12/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistossa keskellä päivää oli ainoa asia ap:n viestissä, mikä nosti minun mielenkiintoani.

No millaista on tylsä lahnaseksi ja millainen olisi sen vastakohta? Eikö siis seksi itsessään ole hauskaa, vaan pitäisikö siihen yhdistää aina jotain erikoisempaa, esim. tuo puisto? Ap

Vierailija
13/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olla mullah aktividulla piluvidulla, niin istudulla Oulu oikeusdulla.

Vierailija
14/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikken kyllästyy, partnerin lihomiseen ja ainaiseen lähetyssaarnaajaan pimeässä peiton alla.

Vierailija
15/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miestä ei ole tarkoitettu harrastamaan 3-5 kertaa päivässä seksiä. Tuo määrä kuluttaa kehoa ja aivoja. Tietysti lammasväki joka elää hedonistista minäminä elämää ei ymmärrä tätä. Sitten ihmetellään kun alkaa paikat menemään paskaksi jo siinä 30v paikkeilla.

Oisko sulla jotain lähdettä tälle?

Vierailija
16/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniksiltä saa ja vähä muutakin.

Vierailija
17/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millaista on tylsä lahnaseksi ja millainen olisi sen vastakohta? Eikö siis seksi itsessään ole hauskaa, vaan pitäisikö siihen yhdistää aina jotain erikoisempaa, esim. tuo puisto? Ap

Ihmeellistä. Itselleni riittää pelkkä penis kiihottumiseen. Miten on ihmisiä, joita ei houkuta seksi itsessään, vaan pitäisi keksiä ylimääräinen porkkana, kuten kiinnijääminen julkisella paikalla? Ap

Vierailija
18/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko sulla jotain lähdettä tälle?

On. Google.

Vierailija
19/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kokemusta kahdesta suhteesta, joissa naiselle riittää kerta kahdessa kuukaudessa. En silti täällä valittele, että naiset on haluttomia.

Vierailija
20/37 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota, kun sanotaan, ettei kiltti ja mukava kelpaa. Kyllähän tietysti pitää olla mukava ja kiltti niin, että pystyy tulemaan toimeen. Mutta itse tykkään miehissä muistakin ominaisuuksista, että osaa olla perinteisempi mies, siis jämäkkä ja ottaa ohjat. Ap