Turhin asia, jonka olet ikinä ostanut?
Itse ostin pari vuotta sitten seinälle ripustettavan kännykkätelineen, kun halvalla sain. Arvatkaapa olenko pitänyt kännykkääni koskaan siinä?
Kommentit (22)
En ole ikinä ostanut turhaa tavaraa. Turhaan menee rahaa hukkaan, ja säästää luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Banaaninripustin tai banaaniteline, mikä lie. Eipä o!e tullut käytettyä.
Banaaninripustin 😂😂 Ei mitään hajua, mikä tää on, mutta kuulostaa tosi tarpeelliselta 👌
Omenankuorija. Siis ihan hirveetä kun joskus muistelee millaista elämä oli ennen sitä 🤪
Sähkötupakka.
Koetin sen avulla, mutta oli hankala huollettava ja aina ladattava ja se lopetus sitäpaitsi onnistui lopulta ihan hyvin ilman sitäkin.
Nikotiinipurkkaa vain käytin muutaman (pahimman )kuukauden ajan ja nyt olen päässyt jo siitäkin.
Eri firmojen konsulteilta/konsulenteilta on kutsuilta tullut ostettua montakin turhaketta, kun ei ole kehdannut olla ostamatta. Ihan emännän takia, monet laittaa kahvipöydän koreaksi ja usein vieraat jää tulematta tai kukaan ei tilaa. Nykyään en käy kutsuilla enkä järjestä niitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut turhaa tavaraa. Turhaan menee rahaa hukkaan, ja säästää luontoa.
Ai ihanko totta.
Jopo. Nätti, mutta ei sopinut ahkeraan käyttöön.
Kaikki. Mä oon aina myyny ne samanteiiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki. Mä oon aina myyny ne samanteiiin.
Kyllä mä ajanpatinaa ymmmärrän mutta ei oikein jos ei oikeasti ole tarvetta.
Rullalauta joskus nuorena. Ei sitten kiinnostanut opetella sitä käyttämään.
Alastoman suomen joku 9€ kirjautumismaksu ja tinderin goldversio.
Vaatteiden höyrytin (tai mikä nyt lieneekään virallisesti). Käytin kerran ja toista kertaa en taida vaivautua.
Paljon turhaa on hankittu, mutta kaikkein turhin ostos oli sähkökäyttöinen raastinvempele. Siinä oli yläosassa säiliö, johon raastettavat pudotettiin, valittavana oli 4-5 erilaista raastinterää ja eräänlainen survin jolla kamat painettiin niitä raastimia vasten. Kamala ääni ja mitä tahansa yritit raastaa, se masiina tikahtui minuutin käytön jälkeen. Vein sen kirppikselle jonkun toisen riesaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jopo. Nätti, mutta ei sopinut ahkeraan käyttöön.
Hui, mun Joponi on ollut käytössa vuodesta 1966 jatkuvasti..
Rikkaimuri ja säköinen saappaiden kuivaaja.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaimuri ja säköinen saappaiden kuivaaja.
Rikkaimuri on tosiaan turha, mutta pesin hiljattain kenkiä ja mietin, että olisiko sellainen kengänkuivaaja hyvä. Ilmeisesti ei ja käyttökin saattaisi olla aika satunnaista.
Rikkaimuri on ollut melkein päivittäisessä käytössä mulla jo vuosikausia.
Munankeitin. Miehen muna ei edes mahtunut siihen.
Banaaninripustin tai banaaniteline, mikä lie. Eipä o!e tullut käytettyä.