Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun kiva että sataa vettä seuraava viikko. Nautin niin sateista. Tervetuloa kaikki nauttimaan kanssani

Vierailija
24.05.2019 |

On niin ihanaa kun luonto saa vettä.

Ollaan tässä ketjussa me sateesta nauttijat, eikä mennä sönköttämään heille jotka inhoaa sadetta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin vesisateesta.

Vierailija
2/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on että luonto herää ja ilma raikastuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään, tällaisena kaikelle mahdolliselle siitepölylle allergisena sateella on helpompi hengittää ja voi ulkoillakkin ilman jatkuvaa tuskaa .

Vierailija
4/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade kuulostaa mahtavalta viikkokausien huonon ilmanlaadun jälkeen. Kaikki katupöly ja siitepöly: se on moro.

Vierailija
5/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS sataa. Tosi painosta ilma ainakin täällä.

Vierailija
6/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri, että kaikki mun kylvämät kasvit on viimeistään eilen lähteneet itämään, kiitos sade!

Vierailija
7/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti.  Ilma on raikas ja puhdas.

Vierailija
8/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia päivästä ajattelit viettää ulkona vesisateessa ap?

Minä vietän aurinkoisina päivinä arkisinkin useamman tunnin. Sateella ei tee mieli mennä ulos ollenkaan.

Vierailija
9/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vihreää joka puolella, ihanan viileää ja pölytöntä. Olen aina rakastanut kaikenlaista sadetta, myös räntää. Kesäsade järven rannalla mökkisaunan kuistilla on parasta. :)

Vierailija
10/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näemmä tullut ketään sadetta inhoavaa pilaamaan ja viisastelemaan meidän naattimisesta, naatitaan naaatitaan..

Kaadoin juuri ämpärillisen vettä niskaani.

ap.

Vierailija
11/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietän aurinkoisina päivinä arkisinkin useamman tunnin. Sateella ei tee mieli mennä ulos ollenkaan.

Taitavat olla samanlaisia ihmisiä kuin kovia talvipakkasia ihannoivat.

Eivät ne oikeasti ulkona vietä aikaansa, tykkäävät vaan kun kukaan muukaan ei voi nauttia ulkona olemisesta.

Vierailija
12/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin erittäin mukavaa, sadesää paras sää. Olen myös luonnon puolesta onnellinen. 

Raikasta säätä kaikille!

Vierailija
13/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne oikeasti ulkona vietä aikaansa, tykkäävät vaan kun kukaan muukaan ei voi nauttia ulkona olemisesta.

Eihän sadesään pitäisi olla esteenä ulkoilulle. On olemassa sateenkestäviä vaatteita.

Tänä vuonna ei kyllä ole montaa vesisadepäivää ollut.

Vierailija
14/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näemmä tullut ketään sadetta inhoavaa pilaamaan ja viisastelemaan meidän naattimisesta, naatitaan naaatitaan..

Kaadoin juuri ämpärillisen vettä niskaani.

ap.

Elät täysillä. Ei tarvi sitten kiikkustuolissa harmitella että "miksi en uskaltanyt elää".

Vierailija
15/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vihreää joka puolella, ihanan viileää ja pölytöntä. Olen aina rakastanut kaikenlaista sadetta, myös räntää. Kesäsade järven rannalla mökkisaunan kuistilla on parasta. :)

Ai niin, uiminen kesäsateessa... :)

Vierailija
16/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on IHANA sää näin loppuraskaana olevalle. Juuri kävin puolen tunnin kävelylenkillä ja vedin keuhkot oikein täyteen happirikasta ilmaa ja nautin sateen ropinasta ja lintujen laulusta. 🥰

Olis tuskaa jos nyt olis kamala auringonpaiste ja helle. Tällaisesta säästä mä tykkään. Ah! 🤗

Vierailija
17/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sade kuulostaa mahtavalta viikkokausien huonon ilmanlaadun jälkeen. Kaikki katupöly ja siitepöly: se on moro.

Todellakin tulee tarpeeseen sade aina. Työpaikallani on erittäin pölyistä kuivaan aikaan, kun isot työkoneet ajelevat edestakaisin ja kuivat kentät pölisevät kuin hiekkamyrsky aavikolla. Tuota pölyä on silmissä, korvissa, nenässä ja suussakin niin että se ratisee hampaissa ja niistäessä nenästä tulee tummanpuhuvaa töhnää. Tuskin tuollainen ympäristö on terveellistä.

Vierailija
18/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtamatta sitä ihanaa tuoksua kun kaikki on märkää

Vierailija
19/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan omiasi. Vietän talvellakin työajan ulkona koska teen töitäni ulkona ja ei minua pakkanen haittaa. Kevään ja kesän kuumuus kylläkin haittaa. Nyt on sopiva työilma (täällä noin 7 astetta), kun ei tule liian kuuma niin helposti.

Vierailija
20/22 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ei minuakaan haittaa. Tuskin lapsiakaan. Siitepölyä sateella vähemmän ilmassa ja yöt ovat viileämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi