Tätä Suomen säätä:(
Kaikki on pilalla, pilalla, pilalla.
Säätiedotuksen mukaan tulee vettä viikko:(
Kommentit (49)
Ihana vesisade! Astmaatikko kiittää. Tänään voi lähteä kunnolla ulkoilemaan kun siitepölyt liukenee edes hetkeksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan sitten lähteä ostelemaan kaupoista kaikkea turhaa. Että kiitti vaan kaikille.
ap.
Heippa.
Tunneihmiset inhoaa tämmöistä keliä. Itselleen empaattiset.
Ne jotka ei ole tunneihmisiä määräävät itsensä tykkäämään kurjasta säästä järkisyillä. Kurja sää käännetään iloiseksi asiaksi, koska luonto kaipaa vettä. Sitten tullaan tekopirteinä esiin ja että kuinka kivaa kun sataa vettä. vaikka ollaan kuin keisari ilman vaatteita keekoilemassa.
Myöntäkää vaan rehellisesti että sää on kurj akun se kerran on kurja. Turha sitä on itselle ja muille valehdella, vaan tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
ap.
Mä olen ihminen, jolla on järki ja tunteet. Se, että mulla on tunteet, ei tarkoita sitä, että mun pitäisi olla niiden vietävänä ja vaikkapa suuttua siitä, että sataa. En inhoa sadesäätä muutenkaan. Tykkään eri vuodenajoista, ja harvoin on sellainen sää, että todella sitä inhoan.
Mitä sitten teet tässä ketjussa. Tee vaikka oma ketju missä kaikki satteesta tykkäävät kokoonnutte nauttimaan?
ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihana vesisade! Astmaatikko kiittää. Tänään voi lähteä kunnolla ulkoilemaan kun siitepölyt liukenee edes hetkeksi pois.
Tuolla näyttää olevan teille oma ketju missä voitte kiitellä sateista.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole kauheasti edes satanut vettä, aurinkoista ollut suurimman osaksi ajasta.
Kerrankin sataa. Hellettä kerkee ihan tarpeeksi olemaan.Jos on kokoajan aurinkoista, niin kohta täällä on kuivaa kuin Saharassa
Kertasadekkin on liikaa,puhumattakaan viikosta.Ihminen on lämpimän sään asukas.
ap.
Ei ei ei. Lämpimällä lamaantuu eikä saa mitään tehdyksi. Lämmin vain lamaannuttaa ja väsyttää.
Juuri näin. Lämpimällä ei yksinkertaisesti voi tehdä kunnollisesti mitään, kun hikoilen niin valtavasti jo noin 15 asteen kuumuudessa. Ja olen hoikka mies, että en ala laihduttamaan. Tosin väkisinkin kesällä laihtuu, kun ei kuumalla ilmalla ruoka maistu.
Mikä sinua vaivaa?
Ei minua mikään vaivaa, olen vain tätä mallia. Onko se jokin sairaus, kun minua harvoin palelee ja talvellakaan en yleensä tarvitse talvitakkia. Hikoilen myös talvella ulkona liikkuessani, myös töissäni kun teen työni ulkoilmassa. Jostain syystä kehoni tuntuu kehittävän lämpöä helposti ja runsaasti, olen siis hoikka (172 cm ja ehkä jopa 60 kg) mutta en ns. laihaläski, vaan rasvaprosenttini on normaali (eli n. 15) ja lihaksia kyllä on ja jaksan tehdä hyvin ruumiillista työtä. Pidän tällaisista viileistä ja pilvisistä ilmoista, viime kesän kuumuus oli painajaismaista.
Oo Onhan tässä ollutkin kuivaa jo pari kuukautta. Että Kaataako vesisade jonkun elämän?
Vierailija kirjoitti:
Just sopiva sää loppuraskauteen. Ei tarvitse kärvistellä kamalissa helteissä ison mahan kanssa. 🤗
Juuri tulin puolen tunnin kävelylenkiltä. Ah, miten ihana oli vetää keuhkot täyteen happirikasta ilmaa ja kuunnella lintujen laulua ja vesisateen ropinaa. Vauvakin tykkää. 🤗
Ihana viileys ja sade! Vihan talveakin, mutta kesällä n. 10-15 astetta plussaa ois just sopiva, ei tule kuuma eikä kylmä. Sadetta, pilvipoutaa ( alle +20) ja tämä valoisuus ❤️!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan sitten lähteä ostelemaan kaupoista kaikkea turhaa. Että kiitti vaan kaikille.
ap.
Heippa.
Tunneihmiset inhoaa tämmöistä keliä. Itselleen empaattiset.
Ne jotka ei ole tunneihmisiä määräävät itsensä tykkäämään kurjasta säästä järkisyillä. Kurja sää käännetään iloiseksi asiaksi, koska luonto kaipaa vettä. Sitten tullaan tekopirteinä esiin ja että kuinka kivaa kun sataa vettä. vaikka ollaan kuin keisari ilman vaatteita keekoilemassa.
Myöntäkää vaan rehellisesti että sää on kurj akun se kerran on kurja. Turha sitä on itselle ja muille valehdella, vaan tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.
ap.
Ööö... Olen tunneihminen ja pidän talvesta ja kylmästä.
Eikö sinulla ole tärkeämpää tekemistä kuin olla av. palstalla:)
Hanki nyt hyvä ihminen itsellesi elämä. Mene vaikka ulos nauttimaan satesta.
ap.