Kävin eilen Mäkkärissä pitkästä aikaa ja kyllä inhotti se ruutu, johon näppäillään tilaus. Kaikki lähmii sitä ja sitten hampparia poskeen , nami nami
Meninkin suoraan tiskille ja myyjä ilmeesstä päätellen pilasin hänen päivänsä.
Kommentit (28)
Joo pesette kädet ja suljette hanan ja sitten avaatte oven ja menette tyytyväisenä napsimaan ranskalaisia :D Käsillä joissa hanan ja kahvan pöpöt. Minä en ikinä pese käsiäni, saapahan vastustuskykyä ja tuskin sieltä mikäään ebola tarttuu ! Ihme hysteriaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä tähän ikään mennessä nähnyt mäkkiä missä ei olisi vessaa missä voi pestä kädet.
Vessatiloihin vie ovi, jota ei saa kyynerpäällä auki kokeiltu on. Eli käsipesun jälkeen minun olisi joka tapauksessa avattava ovi tarttumalla sormin kahvaan ! Lisäksi wc-tiloissa ei ole käsien kuivaukseen muuta kuin se vedettävä kangaspyyhe johon kaikki kuivaa.
Ap
Nenäliina käsilaukusta ja avaat oven sillä. Tai paidanhiha suojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vielä tähän ikään mennessä nähnyt mäkkiä missä ei olisi vessaa missä voi pestä kädet.
Vessatiloihin vie ovi, jota ei saa kyynerpäällä auki kokeiltu on. Eli käsipesun jälkeen minun olisi joka tapauksessa avattava ovi tarttumalla sormin kahvaan ! Lisäksi wc-tiloissa ei ole käsien kuivaukseen muuta kuin se vedettävä kangaspyyhe johon kaikki kuivaa.
Ap
Tästä syystä otetaan esim. tiskiltä tai käsilaukusta paperia. Ja kas näin ovia aukeaa ilman iho kohtaktia kahvaan. Vaikka kuinka huutaisit aloituksesi on ihan naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Joo pesette kädet ja suljette hanan ja sitten avaatte oven ja menette tyytyväisenä napsimaan ranskalaisia :D Käsillä joissa hanan ja kahvan pöpöt. Minä en ikinä pese käsiäni, saapahan vastustuskykyä ja tuskin sieltä mikäään ebola tarttuu ! Ihme hysteriaa taas.
Hana suljetaan käsivarralle, kuten avataan ovikin. Jos tämä ei onnistu käytetään paperia.
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Miten sä pärjäsit silloin kun lähimaksua ei vielä ollut? Ja kyllähän ne laitteet pyytää välillä edelleenkin PIN tunnusta.
Mä suljen hanan aina käsivarrella tai kämmenselällä. Ovet mä yritän avata sillai etten koske sormillani. Esim. käsi hihan sisään.
Mitens Savetit? Kirveleekö nekin?
Lopetin Mäkkärissä käynnin jo 15 vuotta sitten. Syynä oli tilojen saastaisuus. En vain yksinkertaisesti voi edes kuvitella meneväni sinne syömään. Ruokahalu katoaa jo ajatuksesta. Ehkä meidän kohdalle sattui huono Mäkkäri ja huono ajankohta, mutta samassa ravintolassa epäsiisteys toistui useamman kerran, joten ei kiitos enää.
Ap