Pitkähiuksiset! Miten usein pesette hiukset?
Kommentit (40)
Vaikka olisin illalla pessyt hiukset, ne ovat tyvestä likaisen näköiset heti aamulla. Ohut, rasvoittuva hiuslaatu minulla.
Tyvestä pesen siis joka päivä tai joskus useamminkin, jos on vaikka hikisen työpäivän jälkeen jonnekin menoa. Latvan pesen ehkä kerran viikossa, ellen vaikka käy jossakin, missä tukkaan tarttuisi haju tai likaa.
Tyven pesen siis siten, että laitan hiukset niskaan nutturalle ja vaahdotan päänahan varoen kastelemasta nutturahiuksia.
Yleensä kerran viikossa. Kesällä pari kertaa viikkoon. Mulla kuiva iho, myös päänahassa, joten vältän turhaa pesemistä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin illalla pessyt hiukset, ne ovat tyvestä likaisen näköiset heti aamulla. Ohut, rasvoittuva hiuslaatu minulla.
Tyvestä pesen siis joka päivä tai joskus useamminkin, jos on vaikka hikisen työpäivän jälkeen jonnekin menoa. Latvan pesen ehkä kerran viikossa, ellen vaikka käy jossakin, missä tukkaan tarttuisi haju tai likaa.
Tyven pesen siis siten, että laitan hiukset niskaan nutturalle ja vaahdotan päänahan varoen kastelemasta nutturahiuksia.
Tuollaisesta tyven pesemisestä en olekaan koskaan kuullut.
1-2x viikossa nyt kun olen työttömänä. Työssä ollessa pesin joka toinen päivä.
Käyn työaamuisin aina suihkussa ja pesen hiukseni, koska piristyn niin parhaiten. Olen opettaja ja oppilaat kirjoittivat kerran korttiin, että minussa on parasta se, etteivät hiukseni ja jalkani haise. Jatkan siis samalla tavalla, ettei imago mene pilalle.😄
1-3 kertaa viikossa. Riippuu millainen viikko on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta tyven pesemisestä en olekaan koskaan kuullut.
Siihen mainostettiin joskus jotain apuvälinettäkin netissä - kai kuin suihkumyssy, joka tuli pelkästään nutturan päälle suojaamaan muita kuin tyvihiuksia kastumiselta.
Shampoolla kerran pari viikossa, hoitoaineella muuten suihkussa käydessä jos hiukset kastuu.
Joka toinen päivä. Ihan max 3 päivää, tosin silloin turvaudun kuivashampooseen.
Kerran tai kaksi viikossa. Eli saunan yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn työaamuisin aina suihkussa ja pesen hiukseni, koska piristyn niin parhaiten. Olen opettaja ja oppilaat kirjoittivat kerran korttiin, että minussa on parasta se, etteivät hiukseni ja jalkani haise. Jatkan siis samalla tavalla, ettei imago mene pilalle.😄
Eikä, vähän ihana 😀
Kaikkeen ne kiinnittääkin huomiota!
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä pesen. Päänahka kutisee jos harventaisin pesukertoja. Omenaviinietikka on loistava aine pitämään päänahan kunnossa ja hiukset pehmeinä.
Ei taida olla mitenkään loistava aine, jos päänahka kutisee heti jos ei pese joka päivä.
Joka toinen tai kolmas päivä, jos rasvoittuu kovasti ja on tarve näyttää siistimmältä, pesen etuhiukset ja hiusten juuret otsalta ja ohimoilta.
Yleensä joka toinen pv. Kesällä usein joka päivä varsinkin jos hikoilee/tekee pihahommia tm.
Joka päivä, koska ravoittuvat niin helposti. Jos en lähde kotoa mihinkään, saatan pitää välipäivän.
Kerran tai 2 kertaa viikossa, ei nykyään enää rasvoitu niin että tarvitsisi pestä useammin.
Paksut hiukset, paskanen työ. Pesen jokaikinen päivä, kun rasvoittuvat. Olen joskus kokeillut pidentää välejää. Aivan kauheaa ja turhaa. Parempi näin.
Yleensä joka toinen päivä. Joskus, jos tulee esim. kesällä hikoiltua, niin pesen useammin. Joskus talvella kuontalo taas kuivuu niin, että 2-3 pesua viikossa riittää.
Joka viikko kerran. Eivät tunnu rasvoittuvan nykyään enää ollenkaan. Aiemmin pesin joka toinen päivä ja aina olivat rasvaiset.