Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset! Miten usein pesette hiukset?

Vierailija
23.05.2019 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko kerran. Eivät tunnu rasvoittuvan nykyään enää ollenkaan. Aiemmin pesin joka toinen päivä ja aina olivat rasvaiset.

Vierailija
22/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin illalla pessyt hiukset, ne ovat tyvestä likaisen näköiset heti aamulla. Ohut, rasvoittuva hiuslaatu minulla.

Tyvestä pesen siis joka päivä tai joskus useamminkin, jos on vaikka hikisen työpäivän jälkeen jonnekin menoa. Latvan pesen ehkä kerran viikossa, ellen vaikka käy jossakin, missä tukkaan tarttuisi haju tai likaa.

Tyven pesen siis siten, että laitan hiukset niskaan nutturalle ja vaahdotan päänahan varoen kastelemasta nutturahiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kerran viikossa. Kesällä pari kertaa viikkoon. Mulla kuiva iho, myös päänahassa, joten vältän turhaa pesemistä

Vierailija
24/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin illalla pessyt hiukset, ne ovat tyvestä likaisen näköiset heti aamulla. Ohut, rasvoittuva hiuslaatu minulla.

Tyvestä pesen siis joka päivä tai joskus useamminkin, jos on vaikka hikisen työpäivän jälkeen jonnekin menoa. Latvan pesen ehkä kerran viikossa, ellen vaikka käy jossakin, missä tukkaan tarttuisi haju tai likaa.

Tyven pesen siis siten, että laitan hiukset niskaan nutturalle ja vaahdotan päänahan varoen kastelemasta nutturahiuksia.

Tuollaisesta tyven pesemisestä en olekaan koskaan kuullut.

Vierailija
25/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2x viikossa nyt kun olen työttömänä. Työssä ollessa pesin joka toinen päivä. 

Vierailija
26/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työaamuisin aina suihkussa ja pesen hiukseni, koska piristyn niin parhaiten. Olen opettaja ja oppilaat kirjoittivat kerran korttiin, että minussa on parasta se, etteivät hiukseni ja jalkani haise. Jatkan siis samalla tavalla, ettei imago mene pilalle.😄

Vierailija
27/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa viikossa. Riippuu millainen viikko on. 

Vierailija
28/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta tyven pesemisestä en olekaan koskaan kuullut.

Siihen mainostettiin joskus jotain apuvälinettäkin netissä - kai kuin suihkumyssy, joka tuli pelkästään nutturan päälle suojaamaan muita kuin tyvihiuksia kastumiselta.

Vierailija
29/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoolla kerran pari viikossa, hoitoaineella muuten suihkussa käydessä jos hiukset kastuu.

Vierailija
30/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa.

M55

Vierailija
31/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Ihan max 3 päivää, tosin silloin turvaudun kuivashampooseen.

Vierailija
32/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi viikossa. Eli saunan yhteydessä.

Vierailija
33/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn työaamuisin aina suihkussa ja pesen hiukseni, koska piristyn niin parhaiten. Olen opettaja ja oppilaat kirjoittivat kerran korttiin, että minussa on parasta se, etteivät hiukseni ja jalkani haise. Jatkan siis samalla tavalla, ettei imago mene pilalle.😄

Eikä, vähän ihana 😀

Kaikkeen ne kiinnittääkin huomiota!

Vierailija
34/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä pesen. Päänahka kutisee jos harventaisin pesukertoja. Omenaviinietikka on loistava aine pitämään päänahan kunnossa ja hiukset pehmeinä.

Ei taida olla mitenkään loistava aine, jos päänahka kutisee heti jos ei pese joka päivä. 

Vierailija
35/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tai kolmas päivä, jos rasvoittuu kovasti ja on tarve näyttää siistimmältä, pesen etuhiukset ja hiusten juuret otsalta ja ohimoilta.

Vierailija
36/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka toinen pv. Kesällä usein joka päivä varsinkin jos hikoilee/tekee pihahommia tm.

Vierailija
37/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, koska ravoittuvat niin helposti. Jos en lähde kotoa mihinkään, saatan pitää välipäivän.

Vierailija
38/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai 2 kertaa viikossa, ei nykyään enää rasvoitu niin että tarvitsisi pestä useammin.

Vierailija
39/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset, paskanen työ. Pesen jokaikinen päivä, kun rasvoittuvat. Olen joskus kokeillut pidentää välejää. Aivan kauheaa ja turhaa. Parempi näin.

Vierailija
40/40 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka toinen päivä. Joskus, jos tulee esim. kesällä hikoiltua, niin pesen useammin. Joskus talvella kuontalo taas kuivuu niin, että 2-3 pesua viikossa riittää.