Hah hah! Tre Kronor tulee tänään voittamaan Leijonat kaikkien aikojen murskalukemin! :)
:)
Leijonilla ei ole mitään mahdollisuuksia NHL-tähtiä täynnä olevaa Tre Kronoria vastaan. Ruotsi tulee olemaan ottelussa täysin ylivoimainen. :)
Voi harmi, kun ei päästä torille tänäkään vuonna :(
Mut hei, ainahan sitä voi mennä kukin tahollaan torille muistelemaan vaikka -95 & -11. Nevö foget. XD :D
Kommentit (69)
Älkää nyt ihmeessä kommentoiko ja Provosoituko tämän typeryksen aloituksista.
Rauha sydämessä. Paras voittaa tänään.
Sinä se jaksat solvata Suomea joka pelissä.
:)
4-3 :)
Ja turha puhua mistään Hannu Hanhista! Täysin rehellinen ja sääntöjenmukainen maali!
Ihmettelen tätä alemmuuskompleksia joidenkin suomalaisten osalta, mutta lopulta kuitenkin Leijonat tasoitti uskomattomalla pelillä kaikista ennakkoluuloista huolimatta. Onko näillä oikeesti näin huono itseluottamus, että pitää purkaa turhautuminen Suomen maajoukkueeseen?
Novalla on tehty taiat sporttivartissa. Suomi voittaa.
Heheh! Voitto tuli! <3 Mäkin olin pessimisti, nuijapääja maanpetturi kun olen kuten AP,mutta onneksi Suomen Leijonat ei pettäneet Suomea! HYVÄ JÄTKÄT!!!!! Jätkät oli kyllä rautaa :) Nuoret pojat ei taipuneet NHL pelaajille, nuorissa on tulevaisuus! <3
Mahtaa nyt olla ap:llä vähän Morkkis, kun maalaili Piruja seinille ja petti Suomen , oman maansa ;)
Sama aloitus tulee näköjään joka pelistä minkä Suomi pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lle illan baari-ilta tarjottuna jos ennätyslukemin voittavat.
Ap.ei juo.
Tänään voinkin itse itselleni tarjoten juhlia voittoa ja katsoa ottelua monta kertaa uusintana 😀
Kaikkien äitien peli oli kyllä! Hienoa venymistä ja tahtotila näkyi. Onnittelut Leijonille! Kyyti kyllä vaan kylmenee mutta uutta pökköä pesään.
Leijonien Instagramista voitte käydä lukemassa kun ruotsalaiset kommentoivat, että me ansaittiin tämä voitto.
Suomalaiset taasen ei näytä osaavan käyttäytyä edes silloin kun voitetaan...
Aina tää sama ihminen tekee näitä aloituksia 😂 ei oo muuta elämää