Listataan puolisoiden ärsyttävimmät tavat?
Jättääkö mies kuppeja pöydälle ja vaimo kaapin ovet auki? Mitä ärsyttäviä tapoja teillä on?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Se, kun puhun jotakin asiaa, ja hän heittää siihen väliin kaikkia ihan ihme juttuja, siis ehdottelee, että mitä voisi tulla seuraavaksi, mutta ne on ihan älyttömiä juttuja. Tyyliin:
Minä: Meillä oli tänään töissä -
Mies: NAISTENVESSASSA VETÄMÄTTÖMÄT PASKAT!!!!
Ja sitten höhöttää päälle.
Ja kun sanon, että kuuntelisitko nyt, niin ei välitä, vaan jatkaa vaan. JA...
Kun sanon, että musta tuntuu kurjalta, kun vaikuttaa siltä, ettei sua yhtään kiinnosta. Niin sitten vetää marttyyrivaihteen päälle ja alkaa murjottaa ja kiukutella kun mulla ei ole huumorintajua.
Hienon miehen olet itsellesi valinnut. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun puhun jotakin asiaa, ja hän heittää siihen väliin kaikkia ihan ihme juttuja, siis ehdottelee, että mitä voisi tulla seuraavaksi, mutta ne on ihan älyttömiä juttuja. Tyyliin:
Kun sanon, että musta tuntuu kurjalta, kun vaikuttaa siltä, ettei sua yhtään kiinnosta. Niin sitten vetää marttyyrivaihteen päälle ja alkaa murjottaa ja kiukutella kun mulla ei ole huumorintajua.
Haha naurahdin ääneen 😅
Kyllä muakin toisinaan naurattaa :) mutta kun sitä on nyt kestänyt sen 13 vuotta, joka päivä. Toisinaan ei riitä huumorintaju, ei.
Keittiössä reuhottaa aina kaapinovet auki puolison jäljiltä. Miksi niitä ei voi laittaa kiinni, ei ole iso vaiva ja keittiö näyttää paljon siistimmältä.
Eih :D Nyt kyllä joudun häpeämään. Ihan hyvä mies se on, mutta siis. Joo. Sen mielestä suurinta hupia on tehdä mulle dutch oven. Niille, jotka eivät tiedä, mikä se on: pieraisee peiton alle ja vetää sen peiton mun päälle, eikä päästä pois. Mua nyt vaan lähinnä aina naurattaa mutta onhan toi niin junttia kuin olla voi, ja joskus ärsyttää niin, että tulee räyhättyä. Ei ole minkäänlaista tilannetajua tuon(kaan) suhteen :D
Nyt ärsyttää, kun mies jättää leipäpussin auki. Ihanan tuore leipä menee yön aikana kuivaksi. Alan ostaa itselle omat leivät ja pidän niitä piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä mikään.
Sinkkuna ei pidäkään ärsyttää koska silloin ei ole kumppania.
Mies kuljettaa keittiön käsienkuivauspyyhkeen mitä ihmeempiin paikkoihin ja sitten lattia ja joka paikka on märkiä kun pitäisi kuivata kädet. Ennen keittiöremonttia menetin hermoni ja naulasin pyyhkeen tasoon kiinni :D
Haluaa muuttaa pukeutumistani kommentoiden ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mies puristaa tuubeja aina keskeltä.
Oma ärsyttävä tapani on juurikin tuo kaappien ovien raolleen jättäminen. Ärsyttää välillä itseänikin :D
Miksi ne kaapin ovet pitää jättää auki? Vain idiootti ja huolimaton ihminen jättää kaapin ovet auki. Tuollainen nainen olisi heti entinen. M34
Ei ikinä enää parisuhteeseen 13v riitti, nyt kaikki hyvin. M58v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro. Minusta on väärin ja loukkaavaa huudella kylillä tai kirjoitella nettipalstoilla pahaa omasta rakkaasta puolisosta.
Ei se ole pahan kirjoittamista, jos kertoo, että puoliso esim. juo suoraan purkista mehua. Se on vain tosiasian toteamista.
Miten tämä voi jotain häiritä? :D
Jättää sukat ja bokserit ympäri kämppää. Jos ollaan vkl kaksistaan kotosalla niin ei vaivaudu käymään suihkussa. Piereskely seurassani, viimeksi eilen kesken iltalenkin. Ei kierrätä jätteitä. Ajaa parran ja jättää karvat lavuaariin ja lattialle. Huh, kylläpä helpotti purkaa 😃
Hyvä kokki mutta jättää jälkeensä pakkaukset ja välineet tasan siihen paikkaan, missä niitä on käytetty. Ei vahingossakaan mene tyhjät pakkaukset roskiin, likaiset välineet tiskiin, maustepurkit omille paikoilleen,...
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä olet tuollaisen kusipään kanssa? Voiko kukaan olla onnellinen tuollaisen kakaran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eih :D Nyt kyllä joudun häpeämään. Ihan hyvä mies se on, mutta siis. Joo. Sen mielestä suurinta hupia on tehdä mulle dutch oven. Niille, jotka eivät tiedä, mikä se on: pieraisee peiton alle ja vetää sen peiton mun päälle, eikä päästä pois. Mua nyt vaan lähinnä aina naurattaa mutta onhan toi niin junttia kuin olla voi, ja joskus ärsyttää niin, että tulee räyhättyä. Ei ole minkäänlaista tilannetajua tuon(kaan) suhteen :D
Jos kumpikaan koskaan erehtyisi moiseen alhaiseen typeryyteen, niin täyttäisimme heti avioeropaperit. Meillä ei puhuta ääneen virtsasta ja ulosteesta ja ne lasketaan vessanpöntöstä alas.
Vierailija kirjoitti:
Mies kuljettaa keittiön käsienkuivauspyyhkeen mitä ihmeempiin paikkoihin ja sitten lattia ja joka paikka on märkiä kun pitäisi kuivata kädet. Ennen keittiöremonttia menetin hermoni ja naulasin pyyhkeen tasoon kiinni :D
Et sitten sanonut miehelle asiasta ennen kuin menetit hermosi ja naulasit pyyhkeen?
Vierailija kirjoitti:
Jättää sukat ja bokserit ympäri kämppää. Jos ollaan vkl kaksistaan kotosalla niin ei vaivaudu käymään suihkussa. Piereskely seurassani, viimeksi eilen kesken iltalenkin. Ei kierrätä jätteitä. Ajaa parran ja jättää karvat lavuaariin ja lattialle. Huh, kylläpä helpotti purkaa 😃
Hyi mikä sika! Jättäisin sian heti eikä takaisin olisi tulemista. Miksi et puhu miehelle hänen huonoista tavoista?
Haha naurahdin ääneen 😅