Listataan puolisoiden ärsyttävimmät tavat?
Jättääkö mies kuppeja pöydälle ja vaimo kaapin ovet auki? Mitä ärsyttäviä tapoja teillä on?
Kommentit (40)
Mieheni syö kuin käärme... siis nielee ruuan melkein yhtenä kappaleena. Ei kovin kivan näköistä. Sentään appivanhempien luona osaa hillitä syömistapaansa.
Istuu tietokonetuolilla limasella paljaalla perseellä ja kaivelee käryävää alapäätään ja kynsisienisiä varpaita ja räplää tahmasilla sormillaan näppäimistöä. Nauro vaan kun sanoin mutsilleni puhelimessa etten enää tiedä mikä reikä meillä haisee vahviten🙊
Kun sitä ei näy ikinä. Illalla ei tule sänkyyn, eikä aamulla aamiaispöytään.
Alan pikkuhiljaa epäillä onko sitä olemassakaan.
Mies puristaa tuubeja aina keskeltä.
Oma ärsyttävä tapani on juurikin tuo kaappien ovien raolleen jättäminen. Ärsyttää välillä itseänikin :D
En kerro. Minusta on väärin ja loukkaavaa huudella kylillä tai kirjoitella nettipalstoilla pahaa omasta rakkaasta puolisosta.
Ei anna munaa :/ mut ei se mitään, mulla on vakipano siihen tarkotukseen :) En minä ilman ala olemaan!
N56 v.
Leipoo vaikka mitä herkkuja mutta ei anna ottaa kuin pienen palan, kuulemma lihon...
Vierailija kirjoitti:
Naarmuttaa kattilat vääriä välineitä käyttämällä.
Niin kumpi mies vai vaimo?
Tappaakissat ja jättää sukkia lattialle.
Kävelee hitaasti. Ja häntä ärsyttää se, kun minä kävelen nopeasti :'D
Ööööööää, ei oo mitään niin ärsyttävää että keksisin tähän kirjottaa
Vierailija kirjoitti:
En kerro. Minusta on väärin ja loukkaavaa huudella kylillä tai kirjoitella nettipalstoilla pahaa omasta rakkaasta puolisosta.
Ei se ole pahan kirjoittamista, jos kertoo, että puoliso esim. juo suoraan purkista mehua. Se on vain tosiasian toteamista.
Ei hänessä oikeastaan ole hirveästi sellaisia tapoja, jotka hirveästi ärsyttäisivät minua. Ehkä eniten ärsyttää se, että hän on aika tulinen riitelijä, kun itse taas olen rauhallinen ja keskustelevainen riitelijä. Mutta toisaalta sitten ihastuin juuri hänen tulisuuteensa. Ja nyt kun olen jo tottunut näiden vuosien varrella hänen erilaiseen tapaansa riidellä, niin ei sekään enää yleensä niin hirveästi hätkäytä.
Kirskuttaa haarukkaa hampaita vasten syödessään. Olen ehkä vähän ääniherkkä, mutta tuo riipii kyllä hermoja.
Se, kun puhun jotakin asiaa, ja hän heittää siihen väliin kaikkia ihan ihme juttuja, siis ehdottelee, että mitä voisi tulla seuraavaksi, mutta ne on ihan älyttömiä juttuja. Tyyliin:
Minä: Meillä oli tänään töissä -
Mies: NAISTENVESSASSA VETÄMÄTTÖMÄT PASKAT!!!!
Ja sitten höhöttää päälle.
Ja kun sanon, että kuuntelisitko nyt, niin ei välitä, vaan jatkaa vaan. JA...
Kun sanon, että musta tuntuu kurjalta, kun vaikuttaa siltä, ettei sua yhtään kiinnosta. Niin sitten vetää marttyyrivaihteen päälle ja alkaa murjottaa ja kiukutella kun mulla ei ole huumorintajua.
Ihan se kun hän oli olemassa, asia oli helppo ratkaista, olemassa hän on edelleen mutta ei minun riesanani.
Naarmuttaa kattilat vääriä välineitä käyttämällä.