Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultrasta POIKA - TYTTÖ !? :D

23.05.2006 |

Onko kenellekään sattunut niin että lääkäri sanonut että se on poika ja tullutkin tyttö.. tai päinvastoin? Itsellä rv 37 ja sain vasta tietää...ja mietityttää että uskaltaako luottaa ;D En ollut uskoa korviani koska ollut ihan sellanen tunne että ois tyttö.. varmistin asiaa sitten vielä..ja hän pysäytti kuvan kun sanoi että kivekset näkyy. Kokemuksia :))? Kaikki mukaan keskusteluun vaan!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odotettiin ja rakenneultrassa kysyttiin vauvan sukupuolta. Lääkäri sanoi pojan siellä köllöttelevän. Jouduin kuitenkin ihan loppuraskaudesta toiseen ultraan, sillä sydänäänet ei kuuluneet neuvolassa. Siellä olikin ylläri, lääkäri sanoi että poikaa tästä ei saa tekemälläkään! (..sydän kyllä tykytti ;) )

-ja tyttöhän sieltä sitten tuli.

Nyt olen raskaana ja poikaa sanottiin taas odottavamme, mutta pientä varausta pidän. Edellisen kohdalla tuli nimittäin ostettua ennakkoon kassillinen ' sinisiä' vaatteita, joten nyt en mene hötkyilemään. ;)

Vierailija
22/28 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ois ultran mukaan tulossa poika. Ekan kerran kysyin asiasta rv18+3 ultrassa ja sillon oli ihan selvästi poika ja tajusin sen ite jo ennen kun ultraaja kerto kumpi on ja sanoi et yli 90% varmuudel on poika.

Tänään olin taas ultrassa, nyt rv21+4 ja sama ultraaja sanoi ettei voi olla tyttö niin selvästi näkyi pojan vehje ja pallitkin. Kysyin vielä asiasta kun olen erehdyksistä kuullu niin ultraaja sanoi et joskus voi tosiaan olla napanuora just siinä välissä ja sen takia erehdytään.

Mutta meijän kaveri on kuulema ihan varmasti poika!!! Ei ollu mitään näköesteitä sille alueelle. Saatiin kuvakin missä pikkunen on haarat levällään ja siinä välissä on selvä " tappi"

2001 odotin esikoista ja kysyin sukupuolesta rv24 ultrassa ja sanottiin et on tyttö: tyttö syntyikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas sitten näytti tytöltä,tyttö tuli.

Nyt olin ultrassa (rakenne) ja sanottiin että varma tyttö!Näytti pysäytetyn kuvan jossa oli kolme valkoista luuta,pojilla kuulemma kasi ja pippeli vielä =)

Vierailija
24/28 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 11+6!! Kätilö ei vielä siinä vaiheessa asiasta mitään sanonut, eikä kyllä mitään kysyttykään, mutta antoi (epähuomiossako?) mukaan kuvan jossa siis kivespussit näkyi. Himmeästi, mutta näkyi kuitenkin. Sitten rakenneultrassa kysyttiin varmuuden vuoksi sukupuolta ja kätilö kertoi että selvästi poika. Antoi kotiin viemisiksi kuvan jossa näkyi pippeli =)

Ja poika tuli.

Vierailija
25/28 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti on käynyt niin, että pojat olleet poikia, mutta tytöt " muuttuneet" pojiksi eli itse en vielä rakenneultran perusteella (ja kun lääkärikin sanoi, että jos pitäisi veikata....niin tyttö) tee mitään johtopäätöksiä sukupuolesta. Niin kuin joku edellä sanoi, NAUTITAAN ODOTUKSESTA!

Vierailija
26/28 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP :)

Vierailija
27/28 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitten poju oli=)

Vierailija
28/28 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Babybluella varmistui pojaksi :) Onnea vaan!

Hauska lukea näitä - taitaa olla aikamoista arvailua välillä.

Itseä jäi vaivaamaan tosissaan, kun rakenneultrassa (rv 21) näin jossain jalkovälin seudulla tai siitä ylöspäin pienen " hepin" , mutta ei sitten mitään muita todisteita pojasta. Ei kysytty lääkäriltä, mutta mieltä jäi vaivaamaan.. :D Mielenkiintoista olisi, jos napanuora voisi näkyä sillä tavalla ja sekoittua - tietysti vähän hankala itse päätellä, missä kohdalla se uloke tarkalleen näkyi, kun sen huomasi siinä, kun ultrattiin vauvaa tavallaan poikkileikkauksena alhaalta ylöspäin ja siirryttiin melko vauhdilla " viipale viipaleelta" eteenpäin. Vähän on semmoinen poikaolo, mutta kun ei voi varma olla kuitenkaan... :) Parin kuukauden päästä selvinnee lopulta.

Mii-