Eikö kampaajat tunne mittayksiköitä?
Kävin tällä viikolla kampaajalla. Pyysin, että hiuksiani lyhennetään 4 senttiä. Kun nousin tulista, lattia oli täynnä 15 senttiä pitkiä suortuvia. Hiukseni ovat ohuet ja latvoista huonokuntoiset, mutta siitä huolimatta kampaajan tulisi noudattaa asiakkaan ohjeita tai edes kysyä, voisiko hiuksia lyhentää reippaammalla otteella.
Nyt sitten pidän taas pitkän välin ennen seuraavaa kampaajakäyntiä. Sinä aikana latvatkin ehtivät kuivua huonoon kuntoon, mutta en kerta kaikkiaan uskalla istua kampaajantuoliin parin kuukauden päästä. Tällä menolla minulla on pian viiden millin siili kiharoiden sijasta.
Onko teille muille käynyt näin?
Mitä te kampaajat vastaatte tähän?
Kommentit (6)
Näytä sormin tai viivoittimesta, kuinka paljon haluat hiuksiasi leikattavan. Pyydä kampaajaa vielä sen jälkeen näyttämään itse, paljonko hän aikoo leikata.
Minulla on ihan päinvastainen ongelma. Sanon aina, että ottaa reilusti tai vähintään 5cm mutta hädintuskin 3 senttiä uskaltavat leikata.
Eivät tietenkään tunne. Parturithan (naispuoliset) ovat aina isorintaisia airheadeja ja miesparturit kikattavia ho.moja.
On, jostain syystä kampaajat haluavat aina leikata liikaa.
Kannattaa sanoa pienempi senttimäärä aluksi, jos ei riitä, voihan sitä leikata lisää.