Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että miehet arvostelevat naistensa ulkonäköä?

Vierailija
23.05.2006 |

Minuakin mies monesti sanonut suoraan läskiksi, laardiksi, Pulleroksi ja selkeästi sitä alkaa vituttaa,kun sanon että vielä yhden enkä toisenkaan äijän takia laihduta, vaan ITSENI vuoksi. Ja vittuillessani olen pullero herjaan vastannut, että jo Ricky Martinin saisin, niin en olisi tälläinen läski.

Ylipainon syynä raskaus ja vauva nyt 1,5 kk. Ennen raskautta olin 70 kiloinen ja nyt 95 kiloa, että on toki miehellä syy huomauttaa, mutta en olisi kyllä uskonut, että moiseen sortuu ja kun ikääkin on jo 31 vuotta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ISOKOKOINEN ja samaan hengenvetoon mies ihmettelee,kun sänkypuuhat ovat vähentyneet..

Vierailija
2/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen mies pihalle vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko.. Sydämetön ja ilkeä mies sinulla :/

Vierailija
4/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöstäni. ei se kuule ole normaalia, eikä sinun tarvitse sellaista sietää...

Vierailija
5/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tosiaan ole ihan normaalia mieheltä nimitellä naista..

JSS, ansaitset todellakin parempaa!

Vierailija
6/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon. Todella ajattelematon mies! Olis kiitollinen, että oman ulkonäkösi kustannuksella oot kantanut teidän yhteisen lapsen.

Vierailija
7/23 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mitenkään rehevä nainen mutta en tykkäis jos mulle oma mies sanois noin!

Kyllä sä siitä hoikistut kunhan annat aikaa itsellesi. Ja vain itsesi takia sun kannattais laihduttaa. Mutta tee miehellesi selväksi että moista et hyväksy. Tosi alentavaa ja rumaa omasta naisesta käyttää tollasia nimityksiä!

Oot kuitenkin tehnyt suurenmoisen työn kun olet saattanut lapsenne tähän maailmaan.

Älä masennu. Miehesi ehkä haluaa että sinä huomaat alkaa kiinnittämään huomiota myös itseesi etkä vain vauvaan. Pienellä liikkumisella saat kroppasi kuntoon tai ainakin entisiin mittoihin. Vaunujen lykkäys on tehokasta liikuntaa ja mukavaakin! Koita puhua ukollesi että käyttäytyy kuin aikuiset!

Muista että ei ne kilot hetkessä tipu mutta pikkuhiljaa.

T:17kg raskaana paisunut ja normaalimittoihin palannut 4kk ikäsen vauvan äiti

Vierailija
8/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan on helpompi miellyttää miestä

Vierailija
9/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieheni ei ole koskaan sanonut minua sellaiseksi. Olen hänelle maailman kaunein nainen, makkaroineni.

Vierailija
10/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin lihonut 30kg raskauden aikana.

Kehui kylläkin kovasti kun puolen vuoden urakka oli lopussa ja mahduin entisiin vaatteisiin :P

Vierailija
11/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelvannut 58 kg, olin läski. 73 kg olin läski. Nyt 80 kg ja olen miehen mielestä läski, mutta sanoin etten laihduta koska en laihenpanakaan kelvannut kiloineni.

Vierailija
12/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein kuulla kuinka viehättävä olen.

Se että miehesi murjoo itsetuntoasi tuskin saa sinut innostumaan laihduttamisesta tms. Tuollaisen asenteen omaavaa tuskin tekee mieli edes miellyttää. Anna moisen siipan kommentit mennä toisesta korvasta samantien ulos. Laihduta, jos itse koet sen mielekkääksi, älä miehen takia.

Vierailija
13/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että se satuttais mua kaheesti. ei mul kyl ylipainoa ole.

homma menee niin et mä arvostelen itseeni ja mies toppuuttelee ja kehuu ja mulle tulee ihana olo. aika lapsellista, mutta se on semmosta...

Vierailija
14/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, meikki yms. miehen mieleiset

Vierailija
15/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä munkin ex aina haukkui mua läskiksi yms... mutta jostain syystä on ex...

Vierailija
16/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen vaan sanoo, että onko hän huomautellut ja että kyllä hän tykkää, kun haukun itseäni (painan 120 kg). Ihana mies mulla onkin!

Vierailija
17/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sileen. Oletpa kultakimpaleen löytänyt.

Muista suojata itsesi miehen " sanallisilta hyökkäyksiltä" . Älä missään nimessä usko hänen arvosteluihinsa vaan jätä ne omaan arvoonsa. Olet iohan ok- mies tekee väärin. Oletteko naimisissa/ avoliitossa? Ennuste ei näytä kovin hyvältä siinä mielessä, että MIES / IHMINEN yleensäkin harvoin muuttuu- ainakaan ilman terapiaa tms.

Eli SUOJAA itseäsi

- älä mene lankaan - jos et voi " paeta" . Muista, että miehen puheet eivät ole SINUN syytäsi. Mies on itse vastuussa sanoistaan.

T: Kokemusta on

Vierailija
18/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 7 vuoden jälkeenkin jaksaa ja viittii kehua. Joskus on sanonut jotain mun vaatteista, ja senkin ihan nätisti jos ei ole pitänyt. Tai ehdottanut kampaajalla käyntiä, sekin tulee niin ehdotetaan yleensä näin. " Jos mä antaisin sulle rahaa, niin haluisitko mennä ostamaan jotain kivaa itelles? tai vaikka kampaajalle? Musta se on huvittavaa!

Vierailija
19/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaisi, että värjäisit hiuksesi samanvärisiksi kuin hänen exällänsä oli, värjäisitkö?

Vierailija
20/23 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin joka raskauden aikana tullut 25kg ja aina olen saanut pois ne.

Tosin olen jonkin verran tehnyt töitäkin sen eteen että saan ne viimesetkin kilot pois. Herkkuja kun tulee popsittua aina raskauden aikana(mun mieliteko)

Mun mielstä tossa jo tekee hallaa itselle sekä ns. ärsyttää miestäkin ...

Onhan se kyllä kieltämättä inhottavaa jos ilkeästi huomauttaa, mutta kyllä mun mielestä voi ystävällisesti sanoa.

mun mies ei ole kyllä mulle koskaan huomauttanut, mutta itse teen aina heti asian eteen jotakin, jos kiloja kertyy. Vauva vasta 8kk ja kilot nyt lähteneet.

Kyllä 1,5kk:ssa pitäs saada ne kilot jo lähtemään jos normaali terve ihminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi