Tällä palstalla tuntuu olevan paljon naisia, jotka haluaisivat pitää miehensä talutushihnassa.
Mies ei saisi
* käydä töissä, mutta rahaa olisi talouteen kannettava
* ei saisi tavata ystäviään, ettei joudu hunningolle tai petä
* pitäisi osata lukea vaimonsa ajatukset ja osata ostaa lahjat oikein
* pitäisi ilmoittaa aikataulunsa tarkasti
Miehelle ei anneta tilaa, pariuduttua unohdetaan yksilöllisyys, kaikessa perätään miehen vastuuta perheestään, tasajakoa, kiristetään lapsien kautta.... ja sitten ihmetellään miksei mies kestä.
Hyvää äitienpäivää!
Kommentit (8)
Vierailija:
Saa mennä minne huvittaa, koska huvittaa, kunhan kertoo mulle etukäteen ja tiedän milloin tulee kotiin. Sama juttu toisinpäin. Nytkin on Riikassa, ollut keskiviikosta asti ja tulee huomenna puolenyön aikaan. Ja mä voin vastaavasti tehä jonkun reissun sit kun saan päähäni jotain.
mitenkähän meidän viiden lapsen perheessä hoidettaisiin tarhasta hakemiset, lasten harrastuksiin kuskaamiset ja se, että pääsee vielä omiinkin harrastuksiin, jos en minäkään yhtään tietäisi, milloin mieheni on maisemissa.
ja sääntöjä osaa elää omaa elämäänsä silti perheen kanssa
Käännetäänpä asia toisin päin. Kuka mies sellaista iloisella mielellä pirteänä katselisi, jos nainen viihtyisi töissään mielin määrin, ei vaivautuisi kertomaan koska tulee kotiin ja sovittamaan aikataulujaan muun perheen menoihin, ei omaisi empatiaa sen vertaa, että osaisi yhtään olettaa mitä joku toinen ihminen saattaa kokea.
Ihmeellinen mielipide. Siis se on talutushihnassa pitämistä, jos molemmat vastaavat yhteisestä perheestä yhtälailla?
Jos nainen yksinään tekee kaiken ja mies elelee kuten haluaa, niin nainen on kyllä silloin siinä liekassa, jota mies pitelee.
Toivottavasti kukaan nainen, joka ei vielä ole rakentanut omaa naiseuttaan ja vaimonaolemisen tapaansa, ota tätä kirjoitustasi onkeensa.
Tekisi mieli kirota!!
Saa mennä minne huvittaa, koska huvittaa, kunhan kertoo mulle etukäteen ja tiedän milloin tulee kotiin. Sama juttu toisinpäin. Nytkin on Riikassa, ollut keskiviikosta asti ja tulee huomenna puolenyön aikaan. Ja mä voin vastaavasti tehä jonkun reissun sit kun saan päähäni jotain.
ja kuka sellaisen miehen edes haluaa?
Kuulostaa kauhealta.
ajautuu vieraisiin