Mitä pitäisi tehdä, kun FB-kirpparin tuote haisee ja on likainen? Mitä tehdä?
Itse erehdyin aikaisemmin ostamaan pari vanhaa pinnatuolia. Myyjä tuli pidemmän matkan päästä tuomaan niitä, joten en kehdannut kieltäytyä, vaikka olivat ihan kauheita. Likaisia (jotain pinttynyttä likaa, ehkä tupakansavun aiheuttamaa) ja haisivat aivan oksettavasti tupakansavulle.
Ajattelin, että kun ovat vanhoja, niin kai pitää sietää. Vein kyllä suoraan itse roskikseen.
Mutta jos tuollaista tulisi uudestaan vastaan, niin mikä on mielestänne oikea tapa suhtautua?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei p*skaa pidä ostaa vaikka tuotaisiin kaukaakin. Jos ilmoituksesta/kuvista ei likaisuus käynyt ilmi, niin silloin kokisin että minua on harhaanjohdettu.
Näin koin itsekin, en vain kehdannut sanoa.
Ap
Oston jälkeen ne ovat omia, eli tekstiilit pesuun, puuhuonekaluille hionta ja maalaus/lakkaus - mikä kunnostustoimenpide vaatimuksena siten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Omalla vastuulla ne ostaa .
Mutta mikä se vastuu on, jos myyjä ei kerro totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Oston jälkeen ne ovat omia, eli tekstiilit pesuun, puuhuonekaluille hionta ja maalaus/lakkaus - mikä kunnostustoimenpide vaatimuksena siten onkaan.
Ei hitto, jos puuhuonekalu vaatii kunnostuksen, kyllä se pitää kertoa myynti-ilmoituksessa. ei myydä p*askaa valheilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei p*skaa pidä ostaa vaikka tuotaisiin kaukaakin. Jos ilmoituksesta/kuvista ei likaisuus käynyt ilmi, niin silloin kokisin että minua on harhaanjohdettu.
Näin koin itsekin, en vain kehdannut sanoa.
Ap
Liian kilttien ihmisten ongelmia;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla vastuulla ne ostaa .
Mutta mikä se vastuu on, jos myyjä ei kerro totuutta?
Myyjän ei ole mikään pakko kertoa totuutta.
Mä kauhistuin kun ostin koiralle valjaat ja mies kävi hakemassa ne. Kurasta ja hiekasta päätellen valjaat oli kiskottu suoraan koiran päältä. Mieskin oli vähän ihmeissään ostoksestani:)