Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin muistaa opiskelijatoveriani? ov.

Vierailija
23.05.2006 |

Hän on kyydinnyt minua koulusta kotiin 6 kk:n ajan. Hän ei ota rahaa vastaan, mutta haluaisin jotenkin kiittää häntä. Kyseessä on 35- vuotias nainen. Alkoholia hän ei juo, joten pullo viiniä pitänee unohtaa.

Kaikki ideat otetaan vastaan, kiitos etukäteen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensat, vakuutukset, auton kuluminen, korjaukset, katsastukset, huollot. jne!! MAKSA KYYTISI! VARMANA OTTAA RAHAA VASTAAN!!!

Vierailija
2/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Bensat, vakuutukset, auton kuluminen, korjaukset, katsastukset, huollot. jne!! MAKSA KYYTISI! VARMANA OTTAA RAHAA VASTAAN!!!

Olen tyrkyttänyt rahaa hänelle, muttei halua, koska ajaisi kuitenkin saman matkan päivittäin. Matkaa on 5 km:ä ja hän itse tarjosi kyytiä. Ja haloo hei, tässä maailmassa on vielä ihmisiä, jotka on valmiita tekemään asioita ihan vain niin, että on halu auttaa apua tarvitsevaa.

Ja kyllä täytyisi olla päässä vikaa jos ei ojennettuun seteliin tarttuisi, vaikka sitä suoraan tarjotaan. Oma häpeähän se silloinon jos ei ota rahaa ja kyräilee mielessään. (tosin tiedän, ettei hän niin tee)

Nyt voisin provosoitua pahemminkin, mutta koen, että aika pieni on maailmanne, jos ette itse apua toisille olisi valmis tarjoamaan, ilman vastapalvelusta.

Olikos jollain ideoita? En täysin kiittämätönkään ole. =)

T: Ei muuten tulisi itselle mieleenkään ottaa rahaa keneltäkään, jos saman matkan ajaisin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitään hänen harrastuksistaan tms, jos voisit ostaa jotain hyödyllistä niihin liittyvää?

Lahjakortti teatteriin tai jalkahoitoon, kasvohoitoon...

Huonekasvi tai kukka? Joku kesäkukka parvekkeelle?

Vierailija
4/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaliput on ideana hyvä, mutta hänellä on suurperhe ja mietin onkohan hänellä aikaa/lapsenvahtia.

Piha hänellä on, joten kukkakaan ei ole hassumpi. Ja tietysti teen itse kortin.

Vierailija
5/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedätkö mitään hänen harrastuksistaan tms, jos voisit ostaa jotain hyödyllistä niihin liittyvää?

Lahjakortti teatteriin tai jalkahoitoon, kasvohoitoon...

Huonekasvi tai kukka? Joku kesäkukka parvekkeelle?

Juu, mukavia ihmisiä taas... Onneksi joukkoon mahtuu teitä oikeasti kivoja ihmisiä.

Taidan hankkia lahjakortin jalkahoitoon, kaipaa varmasti hemmottelua, suurperheen äitinä.

Vierailija
6/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen ei useinkaan itse malta laittaa rahaa, mutta tuskin on ketään, joka ei jalkahoidosta pitäisi. Eikä suurperheen äiti ehdi itse jalkoja hoidella.

Vierailija
7/7 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitoa, manikyyriä, ihonpuhdistusta, kulmien värjäystä etc. etc.. :)