Jos mies pitää vaatimattoman näköisestä naisesta?
Mitä mieltä miestä joka pitää NS vaatimattoman näköisestä naisesta? Jos mies sanoo, että ei niin välitä meikkauksista ja tykkää tuollee just luonnollisena ja ”vaatimattomana”.
Siis naisista ylipäätään. Pitää jotenkin kauniina sitä, että on vaatimaatoman ja tavallisen näköinen.
Onko fiksusti sanottu ja loukkaantuisitteko jos mies sanoisi teitä vaatimattoman näköiseksi?
Kommentit (52)
Ei jatkoon.
Mieti jo sitä sanaakin, "vaatimaton".
Hyvän ihmissuhteen ominaisuuksiin kuuluu se että kumpikin osapuoli voi (aika-ajoin ja toisen osapuolen tilanteen huomioiden) myös vaatia asioita.
Olen itse alkanut suhteeseen tilanteessa jossa minua olisi voinut luonnehtia vaatimattoman näköiseksi.
Suhde loppui käytännössä siihen kun tajusin mitä mieheltä halusin ja pyysin sitä. Olis pitänyt vaatia, ja aiemmin, niin ei olisi mennyt niin paljon aikaa hukkaan.
Jos sulle siis kelpaa esimerkiksi suhde ilman läheisyyttä ja kommunikaatiota niin siitä vaan puksuttelemaan, mutta jos sinulla on aika-ajoin tarpeita jotka kumppanisi olisi tarkoitus täyttää, niin sit ei kyllä kannata tollasten pihien kanssa alkaa.
Kyllä, pihien. Pihi voi myös olla aineettomista, suhteeseen kuuluvista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se kohteliaisuus miehelle, että "tykkään sunnvaatimattomasta urasta ja vaatimattomasta ulkonäöstä verrattuna muihin miehiin" ja "kiva että sulla on vaatimattomampi muna kuin exälläni". Jne.
Ei aloituksessa verrattu kehenkään toiseen ihmiseen.
Mikäli miehen äidinkieli olisi suomi, minua häiritsisi se, ettei mies ymmärrä äidinkielensä sanojen merkityksiä. Vaatimattoman näköinen tarkoittaa ’rumaa’, ei kaunista naista. Luonnonkaunis tai luonnollinen olisi oikea termi ei-laitetulle mutta silti silmää miellyttävälle ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi, varsinkaan kun tajuan asiayhteyden. En kuitenkaan suosittele sanomaan naiselle että pidät häntä vaatimattoman näköisenä. Mieti joku parempi sana. Vaikka maanläheinen? Tai ihan vaan se luonnollinen.
Luonnonkaunis, miten sen ilmaista että nainen on kaunis ilman meikkejäkin?
Mun ystävä ei käytä muuta kuin ripsiväriä joskus, mutta hänellä on kauniit kasvot luonnostaan.No eiköhän suurin osa meikkaavista naisista omaa kauniit kasvot ihan luonnostaan. Eihän meikillä uusia kasvoja saa, vähän vaan korostettua kauniita puolia tai häivytettyä finnejä,tummia silmänalusia yms.
Tai toki ammattilainen saa maskeerattua vaikka kokonaan uudet kasvot ja piirteet, mutta valtaosa kaduntallaajista ei tällaisessa teatterimaskissa kulje.
Ei omaa. Suurin osa meikkaavista naisista on todella vaatimattoman näköisiä ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli miehen äidinkieli olisi suomi, minua häiritsisi se, ettei mies ymmärrä äidinkielensä sanojen merkityksiä. Vaatimattoman näköinen tarkoittaa ’rumaa’, ei kaunista naista. Luonnonkaunis tai luonnollinen olisi oikea termi ei-laitetulle mutta silti silmää miellyttävälle ulkonäölle.
No ei kyllä tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa, mutta naiselle tätä ei saa sanoa?
Tuskin siitä pitäisi mieskään tai lapset.
Minkälaisia tuntemuksia miehessä herättäisi, jos nainen sanoisi hänellä olevan vaatimaton puku tai auto.
No riippuu ihan siitä, olisiko vaatimaton puku tai auto naisen mielestä hyvä asia, vai sanoisiko sen vähättelevästi.
Kuulostaa siltä. että mies on sairaan mustasukkainen ja yrittää ottaa naiselta luulot pois.
Tai sitten hän ei ole ihastunut, vaan mielessä on naisen rahat.
Muuta ei kyllä nyt tule mieleen.
Vaatimaton = yksinkertainen, koruton, huomiota herättämätön, mitätön, merkityksetön.
Suuttuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tarkoita.
Kyllä se tarkoittaa kun ulkonäöstä puhutaan. Lue kirjoja niin opit sanojen merkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukkaantuisi, varsinkaan kun tajuan asiayhteyden. En kuitenkaan suosittele sanomaan naiselle että pidät häntä vaatimattoman näköisenä. Mieti joku parempi sana. Vaikka maanläheinen? Tai ihan vaan se luonnollinen.
Luonnonkaunis, miten sen ilmaista että nainen on kaunis ilman meikkejäkin?
Mun ystävä ei käytä muuta kuin ripsiväriä joskus, mutta hänellä on kauniit kasvot luonnostaan.No eiköhän suurin osa meikkaavista naisista omaa kauniit kasvot ihan luonnostaan. Eihän meikillä uusia kasvoja saa, vähän vaan korostettua kauniita puolia tai häivytettyä finnejä,tummia silmänalusia yms.
Tai toki ammattilainen saa maskeerattua vaikka kokonaan uudet kasvot ja piirteet, mutta valtaosa kaduntallaajista ei tällaisessa teatterimaskissa kulje.
No ei se luonnollinen kauneus ole mitään kasvonpiirteitä pelkästään, vaan että juuri tuota finnien häivyttämistä yms. ei tarvita. EI ole mitään finnejä naama täynnä, iho kauniin värinen luonnostaan jne...
Vierailija kirjoitti:
Vaatimaton = yksinkertainen, koruton, huomiota herättämätön, mitätön, merkityksetön.
Suuttuisin.
Suurin osahan on juuri tuollaisia. Miksi siitä ei voisi viehättyä?
Pitäisikö kaikkien haluta vaativia naisia, monitahoisia tai koristeltuja?
Vaatimattoman vastakohtana voidaan käsittää jopa huomionhakuinen joka on erittäin luotaantyöntävä naismalli. Kenenkään miehen ei tarvitse pönkittää naisten itsetuntoa ja huomionhakuisuutta.
Jos exällä on tosiaan ollut joku halko, jonka jälkeen olet aina vuotanut viikon verta limakalvot puhki, onhan se kohteliaisuus.