Jos mies pitää vaatimattoman näköisestä naisesta?
Mitä mieltä miestä joka pitää NS vaatimattoman näköisestä naisesta? Jos mies sanoo, että ei niin välitä meikkauksista ja tykkää tuollee just luonnollisena ja ”vaatimattomana”.
Siis naisista ylipäätään. Pitää jotenkin kauniina sitä, että on vaatimaatoman ja tavallisen näköinen.
Onko fiksusti sanottu ja loukkaantuisitteko jos mies sanoisi teitä vaatimattoman näköiseksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa, mutta naiselle tätä ei saa sanoa?
Jos sinä kehut vaatimattomalle naiselle, että hän leipoo hyvää pullaa, nainen vastaa, että ei tämä nyt oikein onnistunut. Jos kehut hänen vaatettaan, niin nainen sanoo, että tämähän on vanha rääsy, alennusmyynnistä ostettu. Jos kehut hänen kaunista lauluääntään, vaatimaton nainen sanoo, että ei tämä kummoinen ole. Jos kehut hänen ulkonäköään, nainen alkaa heti luetella ulkonäkövirheitään olivatpa ne todellisia tai eivät.
Joku toinen nainen voi ottaa kehusi siltä kantilta, että hän on sinun mielestä ylilaittautunut. Sinä et välttämättä näe päällepäin, miten kauan aikaa hän on käyttänyt meikkiin ja hiustenlaittoon.
Vierailija kirjoitti:
no luultavasti en uskoisi moisia puheita. Hämmästyttävän usein asia on niin, että nämä luonnollisuutta peräänkuuluttavat miehet ovat just niitä, jotka jakaa tykkäyksiä töröhuuli-instabeibien heruttelukuville. Eli puheet ja teot on melkoisessa ristiriidassa keskenään.
Niin, mitäpä te naiset uskoisitte miehen sanoista. Paremmin tiedätte miesten mielipiteet miehet itsekään. Olette te hienoa porukkaa!
Vähään tyytyvä on parempi koska siinä kyse ei ole vain ulkonäöstä kuten ei ole vaatimattomassakaan. Miehen kannalta tämä tarkoittaa siis sitä, että nainen tulee halvaksi, ei nalkuta, on kiltti ja tottelevainen.
Ihannenainen kaikkein miehiä vihaavien, naisegoaan pullistelevien ja narsististen nykynaisten keskellä.
Sanoiko mies oikeasti noin vai veitkö hänen sanomaansa astetta ylemmäksi ja lisäilit omiasi? En tunne yhden yhtä miestä, joka noin jutustelisi ja tuollaisia sanoja käyttäisi naisen kanssa puhuessaan. Ehkä joku tahvo voisi sanoa niin, mutta hän olisikin tahvo ja juntti.
Mihin ap viittaa? Vaatimattomat kasvot, tissit, perse...?
Vierailija kirjoitti:
Se on hieno juttu jos joku pitää sinua luonnonkauniina.
Mielestäni kuitenkin sen korostaminen että haluaa naisensa näyttävän vaatimattomalta saa epäilemään miehen motiiveja. Onko esim.sairaalloisen mustasukkainen eikä siksi halua että nainen laittautuu?
Sama mieltä. Nuo sanat ovat jo lyttäämistä ja antavat ymmärtää, että nainen sa olla onnellinen, että mies on hänet huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no luultavasti en uskoisi moisia puheita. Hämmästyttävän usein asia on niin, että nämä luonnollisuutta peräänkuuluttavat miehet ovat just niitä, jotka jakaa tykkäyksiä töröhuuli-instabeibien heruttelukuville. Eli puheet ja teot on melkoisessa ristiriidassa keskenään.
Niin, mitäpä te naiset uskoisitte miehen sanoista. Paremmin tiedätte miesten mielipiteet miehet itsekään. Olette te hienoa porukkaa!
Eli osui ja upposi.
Vaatimaton perse, apua, iinä meni parisuhde!
Vierailija kirjoitti:
Vähään tyytyvä on parempi koska siinä kyse ei ole vain ulkonäöstä kuten ei ole vaatimattomassakaan. Miehen kannalta tämä tarkoittaa siis sitä, että nainen tulee halvaksi, ei nalkuta, on kiltti ja tottelevainen.
Ihannenainen kaikkein miehiä vihaavien, naisegoaan pullistelevien ja narsististen nykynaisten keskellä.
Vähään tyytyvä tyytyy vähään myös parisuhteessaan.
Minä olen hyvin tavallinen ja vaatimattoman näköinen. Ei ole aikaa meikata tai laittaa tukkaa. Päällä vanhat leggarit ja huppari ja pienen pienet tissitkin. Silti mulla on komea mies joka on mua 10v nuorempi.
Kaikki on suhteellista. Missikisoissakin on nyt aika vaatimattoman näköisiä naisia missistandardeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin tavallinen ja vaatimattoman näköinen. Ei ole aikaa meikata tai laittaa tukkaa. Päällä vanhat leggarit ja huppari ja pienen pienet tissitkin. Silti mulla on komea mies joka on mua 10v nuorempi.
Miksi pukeudut rumasti?
Ja joo, täällä nyt voi kirjoitella mitä haluaa esimerkiksi oman miehen komeudesta, kukaan ei tarkista asiaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Missikisoissakin on nyt aika vaatimattoman näköisiä naisia missistandardeilla.
Totta, tämän vuoden kilpailijoistakaan ei yksikään erottunut upealla kauneudellaan. Ei edes se ennakkosuosikki, joka olikin lyhyt ja vaatimaton ulkonäöltään. Luonteeltaankin oli hyvin tylsä.
Vaativaisen näköisiäkö pitäisi haluta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pukeudut rumasti?
Ja joo, täällä nyt voi kirjoitella mitä haluaa esimerkiksi oman miehen komeudesta, kukaan ei tarkista asiaa. :)
Mistä päättelet, että kommentin kirjoittajalla vaatteet ovat rumat? Jakkupukukin voi olla ruma, ei se nimi tee vaatteesta kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin miestä hyvin yksinkertaisena ihmisenä tai sitten hänen sanavarastonsa on todella heikko. Miettisin, mitä muuta hän mölöyttää.
Eikä tämä ole sukupuolisidonnainen, vaan ihan samalla tavalla koskee kaikkia.
Sanana vaatimaton, on kyllä kielteinen sävy ja viestittåä vähyyttä, pienuutta jne.
Minä taas ajattelen, että vaatimattomuus on hyve. Sen vastakohta on high- maintaining meikkipelle. Olen mielelläni vaatimaton enkä esim kuvaa naamaani ja persettäni Instagramiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin miestä hyvin yksinkertaisena ihmisenä tai sitten hänen sanavarastonsa on todella heikko. Miettisin, mitä muuta hän mölöyttää.
Eikä tämä ole sukupuolisidonnainen, vaan ihan samalla tavalla koskee kaikkia.
Sanana vaatimaton, on kyllä kielteinen sävy ja viestittåä vähyyttä, pienuutta jne.
Minä taas ajattelen, että vaatimattomuus on hyve. Sen vastakohta on high- maintaining meikkipelle. Olen mielelläni vaatimaton enkä esim kuvaa naamaani ja persettäni Instagramiin.
Oletko itse tyytyväinen naamaasi ja perseeseesi vai vaatisitko enemmän?
Varsinainen killeri olisi sanoa uudelle naisystävälle, että tämä on aika vaatimattoman näköinen verrattuna exiin.
Olisiko se kohteliaisuus miehelle, että "tykkään sunnvaatimattomasta urasta ja vaatimattomasta ulkonäöstä verrattuna muihin miehiin" ja "kiva että sulla on vaatimattomampi muna kuin exälläni". Jne.