Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Plussa mastercard haettu, myönnetty, koska se postitetaan kotiin?

Vierailija
23.05.2019 |

Hei, onko sinulla ko. kortti, kuinka kauan meni kun sait kortin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se postitetaan 27.5.

Vierailija
2/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko nykyisin kortit aina kotiin vai onko mahdollista, että pitää hakea pankin konttorista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti on myönnetty 3 viikkoa sitten, ei ole tullut salasanaa, eikä korttia. Pitänee kysyä sieltä asiakaspalvelusta. 

Vierailija
4/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti oli postitettu 4 vrk kuluttua sen myöntämisestä ja sitä oli yritetty käyttää 5 vrk myöhemmin. Minä en koskaan saanut korttia enkä salasanaa. Sama lapseni pankkikortin kanssa: lähetettiin 2 kertaa, ei koskaan tullut perille.

Vierailija
5/7 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti oli postitettu 4 vrk kuluttua sen myöntämisestä ja sitä oli yritetty käyttää 5 vrk myöhemmin. Minä en koskaan saanut korttia enkä salasanaa. Sama lapseni pankkikortin kanssa: lähetettiin 2 kertaa, ei koskaan tullut perille.

Voi hitsi, mietin samaa, onko posti "hukannut" kortin, kirjauduin K-Plussa sivuille, ei korttia ole kuitenkaan käytetty, jos se on hävinnyt vääriin käsiin. Onko edes postitettu, kohta selviää soitan ja kysyn. 

Vierailija
6/7 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappaan vanhan ketjun. Hommasin korttiini tuon plussa-ominaisuuden mutta heräsi kysymys että onko minun maksettava samalla kortilla saadakseni plussat? Vai riittääkö että korttia näyttää koneessa?

Kiitos hei

Vierailija
7/7 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappaan vanhan ketjun. Hommasin korttiini tuon plussa-ominaisuuden mutta heräsi kysymys että onko minun maksettava samalla kortilla saadakseni plussat? Vai riittääkö että korttia näyttää koneessa?

Kiitos hei

Tilanteessa jossa pitäisi niin ei silloin, muutoin kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä