Kesätyöntekijä! Muistathan että toimistotyössä ei pukeuduta salitrikoihin ja lenkkareihin! Myös Some 24/7 on no-no!
Kommentit (52)
Mistäs sä tiedät missä mä oon toissä ja onko siellä vapaa pukeutuminen ja et edes tiedä kuuluuko se some työnkuvaan.
Entä jos työskentelee kuntosaliketjun toimistossa?
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat vaatimukset, nyt on työntekijän markkinat.
Ei valitettavasti ole.
T: Työtön, joka on työpaikkoja hakenut, mutta useimpiin hakemuksiin ei tule edes vastauksia.
Millamaija 15 kirjoitti:
Mistäs sä tiedät missä mä oon toissä ja onko siellä vapaa pukeutuminen ja et edes tiedä kuuluuko se some työnkuvaan.
Erotiikkatyöntekijä?
Ap voisi ainakin sen anansatukan leikata hemmettiin.
Ounou, mä olen keski-ikäinen päällikkötehtävissä oleva täti ja tänäänkin mulla oli toimistotöissä lenkkarit:-O Mitäs nyt tehdään?
No riippuu vähän toimistotyöstä.
Meillä ei käy ulkopuolisia kuin todella harvoin eikä työ sisällä asiakaspalvelua (paitsi puhelimitse ja sähköpostilla tietty yhteyksiä asiakkaisiin) ja meillä nuoremmat pukeutuu trikoisiin ja tennareihin/lenkkareihin.
Mutta joo, ekana päivänä kannattaa mennä yleissiisteissä vaatteissa ja haistella vähän yrityksen kulttuuria.
Ja some työtehtävien ulkopuolella on joo no, no.
Vierailija kirjoitti:
Millamaija 15 kirjoitti:
Erotiikkatyöntekijä?
Isäs oli.
Ei niitä kesätyöteinejä täällä pyöri. Menisit tekemään aloituksesi vaikka Demiin
Vierailija kirjoitti:
Ounou, mä olen keski-ikäinen päällikkötehtävissä oleva täti ja tänäänkin mulla oli toimistotöissä lenkkarit:-O Mitäs nyt tehdään?
Eikö ne hiosta?
Minä ainakin palkkaan firmaani sen näköisen kesätyöntekijän että saa vapaasti pyöriä toimistollamme salitrikoissa ja lenkkareissa. Salitrikoot ovat vieläpä suotavia. Miesvaltaisessa yrityksessä moni pitää kesätyöntekijää arvossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne hiosta?
Mun jalkani eivät hikoile herkästi, eli eivät hiosta. Aiemmassa työssä taas pari työkaveria taas tykkäsi käyttää kenkien asemesta usein villasukkia ja yksi taas oli kesäisin paljain jaloin:D
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin palkkaan firmaani sen näköisen kesätyöntekijän että saa vapaasti pyöriä toimistollamme salitrikoissa ja lenkkareissa. Salitrikoot ovat vieläpä suotavia. Miesvaltaisessa yrityksessä moni pitää kesätyöntekijää arvossaan.
Läpinäkyvät trikoot sähköistävät toimiston tunnelman.
Niissä hommissa, missä kesätöissä ollaan, voi ylensä olla ihan legginseissä tai trikoissakin. Siis nimenomaan toimistolla. Haalarihommissa pitää sit olla ne huomiovaatteet.
Formaalimpaa pukeutumista vaaditaan keskijohdosta ylöspäin - ja joltain aulaemännältä.
No hoh hoijaa.
Se nyt vaan on niin, että sali- ja jumppatrikoita käytetään salilla ja jumpassa.
Minä oikein odotan niitä kesätyttöjä, jumppatrikoissaan keikuttamaan pyllyjään.
Miksen odottaisi, sen takiahan ne olen palkannutkin!?
Vierailija kirjoitti:
Lenkkarit hiostaa.
Häh? Minun lenkkarini ovat ainakin hengittävät. Taidat sekoittaa lenkkarit ja kumisaappaat. t. juoksijanainen
Lenkkikengät lenkille ja tennarit tenniskentille.
Aika kovat vaatimukset, nyt on työntekijän markkinat.