Naiset, mitä seuraavista asioista antaisit kumppanisi määrätä?
Ruksaa se, mihin suostuisit
[ ] Et saisi harrastaa seksiä muiden kanssa
[ ] Et saisi suudella muiden kanssa (suulle)
[ ] Et saisi halata miespuolisten henkilöiden kanssa, jollei kyseessä ole sukulaisesi
[ ] Et saisi flirttailla muiden kanssa
[ ] Et saisi pukeutua paljastavasti
[ ] Et saisi käyttää meikkiä
[ ] Et saisi käyttää korkokenkiä
[ ] Et saisi käyttää koruja
[ ] Et saisi käydä harrastuksissa ilman miestä
[ ] Et saisi käydä töissä
[ ] Et saisi puhua puhelimessa/lähettää/vastaanottaa viestejä ilman että mies tarkistaa ne
Kommentit (32)
Hahhaha, ei kukaan omista toista... kuka dorka tämän on keksinyt?!? Buahahahhaa
Saako tähän väliin uteliaana miehenä kysyä,, että miksi haluaisit itsellesi kumppanin jota uskot voivasi määrätä yhdessäkään listaamassasi asiassa. Voin olla ja varmasti olenkin hieman sinisilmäinen ja kenties myös naivi mutta kyllä minä haluan etten sanosi vaadin mahdollien kumppanini tuntee ja tietää soveliaisuuden ja sopivuuden rajat ilman, että minun täytyisi alkaa läksyttämään ja määräilemään häntä sen paremmin siinä miten käyttäytyä ja olla yyhdessä muiden tai jonkun toisen kanssa kuin mitä hän saa laittaa päällensä (jne).
[x] Et saisi harrastaa seksiä muiden kanssa
[x] Et saisi suudella muiden kanssa (suulle)
[ ] Et saisi halata miespuolisten henkilöiden kanssa, jollei kyseessä ole sukulaisesi
[ ] Et saisi flirttailla muiden kanssa
[ ] Et saisi käydä töissä
[ ] Et saisi puhua puhelimessa/lähettää/vastaanottaa viestejä ilman että mies tarkistaa ne
[x] Et saisi harrastaa seksiä muiden kanssa (kunhan mieskään ei harrasta muiden kanssa)
[x] Et saisi suudella muiden kanssa (suulle)
[ ] Et saisi halata miespuolisten henkilöiden kanssa, jollei kyseessä ole sukulaisesi (harvoin halailen, mutta onhan noita katuperformanssihalailijoita, miehen siskon mies ja yksi miespuolinen kaveri teiniajoilta, heitä yleensä halaan tavatessa)
[ ] Et saisi flirttailla muiden kanssa (en ole flirttaillut kyllä, mutten vielä olisi miestä vaihtamassa jos flirttailisin. Lisäksi joskus työn puolesta uusissa paikoissa minulle flirttaillaan ja se on tyylikkäämpää päättää nasevaan flirttiin, jota ei voi jatkaa kuin punasteluun tai kiukustumiseen)
[ ] Et saisi pukeutua paljastavasti (en provosoi tarkoituksella, mutta on aika h.e.lvetin kuuma, joten kyllä ihoa pakko näyttää jos haluaa elää hyvän elämän)
[ ] Et saisi käyttää meikkiä (ei käy, kevyt meikki piristää enkä halua näyttää homssuiselta mitä olen ilman meikkiä)
[ ] Et saisi käyttää korkokenkiä (olen 161 pitkä, minulla on oikeuteni!)
[ ] Et saisi käyttää koruja (edea vihkisormusta :( ?)
[ ] Et saisi käydä harrastuksissa ilman miestä (hei nyt hei!)
[ ] Et saisi käydä töissä (mitä helkkaria?!)
[ ] Et saisi puhua puhelimessa/lähettää/vastaanottaa viestejä ilman että mies tarkistaa ne (ööööööööööö)
En anna kenenkään MÄÄRÄTÄ käytöksestäni, en ole lapsi enkä suhteessa alamainen. Asioista keskustellaan ja määritellään yhdessä suhteen säännöt.
En antaisi määrätä mitään, en edes korkokenkien käyttöä, vaikkei minulla sellaisia olekaan.
[x ] Et saisi harrastaa seksiä muiden kanssa
[ x] Et saisi suudella muiden kanssa (suulle)
[ x] Et saisi halata miespuolisten henkilöiden kanssa, jollei kyseessä ole sukulaisesi
[x ] Et saisi flirttailla muiden kanssa
[x ] Et saisi käydä töissä
”Et saisi käydä töissä” ihana, ei tarvii erikseen käskeä 😄
Ensimmäinen, toinen ja neljäs. Enkä oikein ymmärrä tätä vaahtoamista määräilystä. Kyllä meidän suhteessa uskollisuus on ainakin selkeä edellytys suhteen jatkumiselle eikä mikään neuvottelukysymys. Jos kumppani pitäisi vaikka korkkareiden pitämistä samanlaisena suhteen kaatavana kynnyskysymyksenä, niin kyllä minä nimenomaan pitäisin sitä määräilynä. Vai onko jonkun mielestä oikeasti niin kauhean eri asia sanoa "älä petä tai jätän sinut" tai "petä vaan vapaasti mutta sitten minä jätän sinut"? Minulle se on oikeastaan täysin sama asia sanottuna vähän eri sanoilla.
A.l.i.k.o. vai m.e.h.m.e.d. kyselee?
Minua ei määrälle kukaan. Jos joku yrittää, nostan helkkarinmoisen metelin. Minua ei määrälle edes lapsena. Isänään ei pärjännyt minulle. Totesi vain, että jaahas neiti on taas vauhdissa.
Kaksi ensimmäistä nyt ovat itsestään selvyyksiä. Flirttailunkin voisin jättää väliin, en niinkään käskystä vaan jos kumppani tästä pahoittaisi mielensä. Eksäni yritti listan asioista miltei kaikkea minulta kieltää.. jostain syystä tulikin sitten ero lopulta koska hän itse kävi vieraissa. Kaikki ehostautumiseen liittyvä oli tietysti kielletty vain kodin ulkopuolella. Kotona olisi pitänyt olla aina sieväksi laittautunut. Ei tokikaan sillä aikaa kun mies oli töissä koska se herätti epäilyksen että mitä sitä on puuhattu (mammalomalla vieläpä) päivän aikana kun on ripsiväriä! Ei vaan nätiksi piti laittautua vasta illalla kun mies on kotona. Oli niinkin terve tapaus etten olisi saanut hänen omalle isälle tai veljellekään avata ovea kun hän ei ollut paikalla....
Eli olet työttömänä koska ukkos määrää? No jos hän iloisesti maksaa kulusi ja eläkkeesi etkä hae tukia niin mikäs siinä. Itse en suostuisi.