Haittaisko teitä jos miehes kävis nuorella naishierojalla?
Ajatus siitä että mieheni riisuu ylävartalon ja ehkä alavartalonkin paljaaksi kauniin naisen edessä ja menee pitkäkseen hoitopöydälle ja alkaa nauttimaan käsittelystä, välillä kääntyy selälleen ja nainen hieroo hyvin treenattua mieheni kroppaa, ehkä rentouttavan rauhallisen musiikin kuuluessa taustalla. Mä käskin mun miestä mennä hierotuttamaan itseään mieshierojalle jos niskoja ja selkää niin särkee. Miks sen hierojan pitäs olla just nuori kaunis nainen.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Olen alke 30v. naishieroja. Oman kokemuksen mukaan moni mies tulee hakemaan läheisyyttä vaikka en ole mikään eroottinen hieroja.
Ei kovin mukaan katsella kun vanhemmillakin naimisissa olevilla miehillä seisoo hieronnan ajan.
No taidat olla sitten väärällä alalla, jos seisokki häiritsee :D On nimittäin hyvin luonnollinen reaktio, eikä tarkoita automaattisesti, että hierottava haluaisi sinua millään tavalla, tai edes että on ajatukset seksissä. Missä kävit koulusi? Tuohan on ihan perusasioita mistä puhutaan hierontakoulutuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun mammat esittää niin itsevarmaa täällä muille naisille ja miehille. Todellisuudessa eivät itsekään nauti ajatuksesta. Helpompaa esittää itsevarmaa kun ei se purnaaminenkaan tosiasioita poista. Aina se on joku provoilija tai ap joka valittaa jostain ja kaikkien vastaajien tulee olla eri mieltä. Harva täällä anonyyminäkään uskaltaa näyttää heikkouksiaan. Pelkäävät varmaan että miehet saavat tietää. Naisilla on kovat paineet, mutta osa on toki jo luovuttanut kilpailemasta, mutta ei se silti täysin tunteettomaksi tee.
Minä nyt en vaan osaa kuvitella tilannetta, että kysyisin mieheltäni, minkä ikäinen ja näköinen hieroja se on, kenen luonaan hän käy. Hän on aikuinen ihminen ja luotan siihen, että hän osaa etsiä asiantuntevan palvelun sellaista tarvitessaan. Jos hän seksiä haluaa ostaa niin kai hänen on yksinkertaisempaa käydä ostamassa sitä eikä toivoa, että hierojanainen kiihottuisi hänestä niin paljon, että unohtaisi ammattietiikkansa? Vai mikä logiikka sinun mielestäsi olisi siinä, että seksipalvelua haluava mies varaisi ajan hierojalle?
Se jännitys siinä kiihottaa. Käyn naishierojilla ja fantasioin sen johtavan pidemmälle. Ja se miten hieroja suhtautuu kun minulla seisoo.
Maksullisissa käynnissä ei ole samanlaista jännitystä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun mammat esittää niin itsevarmaa täällä muille naisille ja miehille. Todellisuudessa eivät itsekään nauti ajatuksesta. Helpompaa esittää itsevarmaa kun ei se purnaaminenkaan tosiasioita poista. Aina se on joku provoilija tai ap joka valittaa jostain ja kaikkien vastaajien tulee olla eri mieltä. Harva täällä anonyyminäkään uskaltaa näyttää heikkouksiaan. Pelkäävät varmaan että miehet saavat tietää. Naisilla on kovat paineet, mutta osa on toki jo luovuttanut kilpailemasta, mutta ei se silti täysin tunteettomaksi tee.
Minä nyt en vaan osaa kuvitella tilannetta, että kysyisin mieheltäni, minkä ikäinen ja näköinen hieroja se on, kenen luonaan hän käy. Hän on aikuinen ihminen ja luotan siihen, että hän osaa etsiä asiantuntevan palvelun sellaista tarvitessaan. Jos hän seksiä haluaa ostaa niin kai hänen on yksinkertaisempaa käydä ostamassa sitä eikä toivoa, että hierojanainen kiihottuisi hänestä niin paljon, että unohtaisi ammattietiikkansa? Vai mikä logiikka sinun mielestäsi olisi siinä, että seksipalvelua haluava mies varaisi ajan hierojalle?
Taisin oivaltaa:
seksipalvelun ostamisessa ei tulisi sellaista tunnetta, että olisi jotenkin erikoinen tapaus. Kaikki muutkin maksavat asiakkaat saavat saman palvelun. Mutta hierojafantasiassa mies menee vain hierottavaksi ja sitten tilanne muuttuukin sähköiseksi; hän, ei suinkaan kuka tahansa mies vaan kaikista mahdollisista miehistä juuri HÄN on hierojan silmissä niin haluttava ja kiihottava, että hieroja ei voi vastustaa kiusausta.
Ja sitten palstamiehet syyttävät naisia prinsessaharhoista :-D :-D :-D
Miksi et haluaisi suoda miehelle sitä iloa? Oletko epävarma itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jännitys siinä kiihottaa. Käyn naishierojilla ja fantasioin sen johtavan pidemmälle. Ja se miten hieroja suhtautuu kun minulla seisoo.
Maksullisissa käynnissä ei ole samanlaista jännitystä ilmassa.
Eli aivan kuten äsken oivalsin. Tuo kursiivilla merkitty kohta kertoo, että tiedostat kyseen olevan seksuaalisesta häirinnästä. Toinen tekee vain työtään ja sinä haluat saada hänet hämmentyneeksi. Harrastatko myös itsesi paljastamista? Luultavasti saisit kiksit siitäkin.
Negatiivista on se, että niska on edelleen jumissa, kun aina menee panemiseksi.
Mulla sama...kiihotun kun käyn esimerkiksi naislääkärillä ja pyydetään riisumaan vaatteita. Kai se on viriilille miehelle ihan luonnollinen reaktio.
Naishierojan kanssa ollaan vielä intiimimmässä kosketuksessa. Kokovartalohieronta kestää puolitoista tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä naisena haluan oikeesti saada niskat ja hartiat kuntoon ilman jotain seksuaallisia vipoja niin menisin tavallisen keski-ikäisen naisen luo hierottavaksi enkä nuoren komeen miehen hierottavaksi. Ap
Ihmettelen miksi mennä väsyneelle naishierojalle kenellä ei todennäköisesti ollut uran alussakaan tarpeeksi voimaa käsissä. Kunnolla jumissa olevat paikat kun tarvii saada auki mennään mieshierojalle ja mielellään semmoiselle jolla on reilusti ruutia käsissä. Epämääräiset sivelyt sun muut voi sitten käydä kokemassa vaikka thaihieronnassa
Vierailija kirjoitti:
Kuulin et miehet saa siellä erektioita. Ap
Se hierotaan kanssa rennoksi, maksaa vähän ekstraa mutta on sen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Happy endiiiiing?
Mies tarvitsee hierojalla miehen voimat ja otteet. Eli jos hakeutuu naiselle, niin kyllä siellä on alakerran paisuvainen lähinnä käsittelykunnossa. Ja omaa kumppania muutenkin petetty.
Väärin. Itse olen niskakivuista kärsivä mies, jota on hieronut useampikin hieroja, joukossa yksi kaunis nuori nainen. En saanut hänen käsittelyssään seksuaalista mielihyvää, se olisi vaatinut sen, että olisin itsekin saanut kosketella häntä, tai vaihtoehtoisesti sen että hänkin olisi ollut vähissä vaatteissa.
Toisaalta saatan hyvinkin olla poikkeus, kun olen monella muullakin tavalla poikkeava.
Työni on sellainen, että saatetaan parikin tuntia repiä oikein kunnolla ja heti perään kyyhötetään autossa tuntikaupalla (en ole rekkakuski). Jos lihakset menee kunnolla jumiin, niin siinä ei auta muu kuin hieroja. En miehenä siedä miehen kosketusta, tiedän! olen kalkkis ja henkisesti rajoittunut mutta minkäs teet. Olen käynyt kahdella eri naishierojalla/fysioterapeutilla elämäni aikana ja aina on lihakset saatu kuntoon. Ei siinä ole ollut mitään eroottista, ennemminkin huoli siitä, että tuleeko kuntoon ennen seuraavaa keikkaa, jotta palkka juoksee. Toinen hieroja oli kyllä kaunis blondi mutta vahvakätinen, joten olin tyytyväinen hänen työhönsä. Se oma ihannenainen on silti kotona eikä missään hoitofirmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin et miehet saa siellä erektioita. Ap
Kyllä vaan ja miehesi suonikas vehje hoidellaan silloin loppuun asti öljytyin sormin.
Ihan normi touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaisi, koska mun mies on 55v. ylipainoinen eikä ole nuorenakaan ollut mikään adonis, en usko että nuoria naishieroja mieheni haaroväliä hieroisi tai muutakaan seksuaalista tekisi missään nimessä vapaaehtoisesti. Jos taas mies saisi jotain kiksejä siitä niin luultavasti se olisi mun etu sitten kotona kun mies ei ole kovin innokas yleensä.
Sori, mutta toivottavasti miehesi on muuten ihana ihminen ja teillä kivaa keskenänne XDDDD
Paljon näkee miesasiakkaita, joilla seisoo hierottaessa. Laitan pyyhkeen siihen päälle niin ei se minua häiritse. Treffeille on tullut myös joskus kutsuja, mutta niin varmaan monessa muussakin ammatissa.
Naishieroja
Olen myöskin alle 30 vuotias vasta hetki sitten valmistunut naishieroja. Voi olla että vasta lyhyen urani takia minulle ei kyllä ole vastaan sattunut vielä yhtäkään selkeästi kiihottunutta miestä.. Eikä kyllä naistakaan :D ja asiakkaita on harjoitteluni aikana sekä nytkin käynyt laidasta laitaan naisia sekä miehiä, nuoria sekä vanhoja. Perinteinen hieronta, saatika urheiluhieronta ei ole eroottista tapahtumaa nähnytkään jos lihakset oikeasti jumissa ovat. Näistä thai-hieronnoista minulla ei ole kokemusta eikä minkäänlaista käsitystä mitä siellä tapahtuu :D sitä en voi kieltää etteikö ihmisiä olisi joka junaan, ja kuka sieltä hieronnasta lähtee mitäkin hakemaan, mutta uskon että oikean hierojan koulutuksen sekä ammattitaidon että -etiikan omaava hieroja osaa hoitaa myös tilanteet niin ettei mitään asiatonta tapahdu :D olen käynyt itsekkin niin nais- kuin mieshierojillakin ja kumpiinkin olen aina ollut tyytyväinen. Ja kysymykseen vastauksena, kyllä miesystäväni saisi kaikin mokomin käydä nuorella naishierojalla :D
Naisen ja miehen välillä on aina seksuaalinen jännite, myös hieronnassa.
En ole tullut koskaan kysyneeksi onko mieheni hieroja mies vai nainen. Saati sitten hänen iästään tai ulkonäöstään! Jollakin samalla hän harvakseltaan käy, työpaikkansa lähellä, sen verran tiedän.
Itse käyn eri hierojilla, on ollut naisia ja miehiä, eri näköisiä on ollut. Ihan sama minulle hierojan ulkonäkö, ammattitaito ratkaisee. Ei ole miehenikään kysellyt! Korkeintaan siitä, auttoiko ja oliko hintansa väärti.