Haittaisko teitä jos miehes kävis nuorella naishierojalla?
Ajatus siitä että mieheni riisuu ylävartalon ja ehkä alavartalonkin paljaaksi kauniin naisen edessä ja menee pitkäkseen hoitopöydälle ja alkaa nauttimaan käsittelystä, välillä kääntyy selälleen ja nainen hieroo hyvin treenattua mieheni kroppaa, ehkä rentouttavan rauhallisen musiikin kuuluessa taustalla. Mä käskin mun miestä mennä hierotuttamaan itseään mieshierojalle jos niskoja ja selkää niin särkee. Miks sen hierojan pitäs olla just nuori kaunis nainen.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Ei, mielelläni suon sen miehelleni. Itsekin käyn vain komeilla mieshierojilla.
...ja fantasioin seksistä hieronnan aikana. Jos hieroja sitä ehdottaisi, todennäköisesti suostuisin. Itse en viitsi.
Haittais, mut ei se onneks ees menis sellaselle.
Kai tajuatte, että hierojatkin on ihan oikeita ihmisiä ja se on ihan tavallinen ammatti?
Mun mies käy naishierojalla, tosin hierojan ikää tai ulkonäköä en ole kokenut tarpeelliseksi udella. Myönnän että ihan suhteen alussa olin asiasta salaa vähän hämmentynyt, mutta nykyään en edes ajattele asiaa. Jostakin syystä luotan nykyiseen kumppaniini täysin. Joissakin aiemmissa suhteissa olen epäillyt muuta, ja epäilyt ovat myös osoittautuneet perustelluiksi. Mulla on aika vahva intuitio, ja luotan siihenkin.
Olen opetellut ajattelemaan niin että jos joku on pettääkseen, niin tilaisuus kyllä löytyy joka tapauksessa. En seurustelisi vakavasti ihmisen kanssa johon en voisi luottaa. Jos luottamus joskus menee niin se on sen ajan ongelma - siihen asti luotan, enkä rajoita miehen menoja tai valintoja. Tosin meillä onneksi helpottaa että arvomaailmamme ja toiveemme parisuhteelta ovat ainakin toistaiseksi osoittautuneet kovin samanlaisiksi, ja olemme kumpikin halunneet keskustella myös rajoista ja pelisäännöistä jo varhain.
Ap, jos tosissasi epäilet jotakin, niin neuvoisin sinuakin luottamaan vaistoihisi. Jotakin voi todella olla meneillään, tai sitten ei - mutta en usko, että ratkaisu ongelmaan piilee naishierojalla käynnin kieltämisessä.
Söpöä kun mammat esittää niin itsevarmaa täällä muille naisille ja miehille. Todellisuudessa eivät itsekään nauti ajatuksesta. Helpompaa esittää itsevarmaa kun ei se purnaaminenkaan tosiasioita poista. Aina se on joku provoilija tai ap joka valittaa jostain ja kaikkien vastaajien tulee olla eri mieltä. Harva täällä anonyyminäkään uskaltaa näyttää heikkouksiaan. Pelkäävät varmaan että miehet saavat tietää. Naisilla on kovat paineet, mutta osa on toki jo luovuttanut kilpailemasta, mutta ei se silti täysin tunteettomaksi tee.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun mammat esittää niin itsevarmaa täällä muille naisille ja miehille. Todellisuudessa eivät itsekään nauti ajatuksesta. Helpompaa esittää itsevarmaa kun ei se purnaaminenkaan tosiasioita poista. Aina se on joku provoilija tai ap joka valittaa jostain ja kaikkien vastaajien tulee olla eri mieltä. Harva täällä anonyyminäkään uskaltaa näyttää heikkouksiaan. Pelkäävät varmaan että miehet saavat tietää. Naisilla on kovat paineet, mutta osa on toki jo luovuttanut kilpailemasta, mutta ei se silti täysin tunteettomaksi tee.
Ei minun tarvitse esittää itsevarmaa, koska olen itsevarma. Toisekseen olen sen verran kiireinen, etten ehdi käpertyä mieheni hierontakokemuksiin. On paljon kiinnostavampia ja isompiakin asioita ajateltavana.
Olen ainakin kerran käynyt kauniin naishierojan hierottavana niin ettei tullut erektiota. Että ei aina välttämättä tule.
Jaajaa että naiset olis ihan että oukkei vaikka mies kävisi kuuman nuoren naishierojan käsittelyssä. Tuota nyt ette usko itsekään tai sitten parisuhteenne on aika hunningolla muutenkin.
Miehenä sanon, että sinun ei kannata vetää tuosta kilareita. On nimittäin mahdollista, että se parantaa suhdettanne ja reilusti! Mies saa siltä nuorelta naiselta sellaiset piristykset päiväänsä ja tarmolataukset itseensä, että alkaa teillä kahdella mennä sitten makkarin puolella paremmin kuin aikoihin!
Ei haittaisi. Luotan mieheeni ja hän on uskollinen. Mikäli aloittaja tarkoittaa pelottaisiko minua, että mieheni menee penishierontaan? Ei mene, kyllä sen näkisi naamasta jos olisi käynyt prostituoidulla, sen verran hyvin tunnen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy.
On tosin aina vähän peloissaan lähtiessään ja kotiin tullessaan selkä mustelmilla mutta silti tyytyväinen.
Se käy S/M sessiossa?
Osta hierontaistuin.
Parturikampaajien moraali on melko löysä.
Wt-naiset ovat helppoja.
mukavaahan siellä on käydä jörnimässä, mutta ei se tarjoita sitä etteikö miehesi sinusta välittäisi.
Hieroja saa minun puolestani olla vaikka hattivatti, kunhan osaa tehdä työnsä hyvin.
Toistaiseksi kaikki parhaat hierojat ovat olleet miehiä. Kaikki parhaat ovat olleet myös urheiluhierojia.
t. Mies
No ei, pätkän vertaa :D
Vakavasti: Kuinka huono itsetunto sinulla on? Miksi pelkäät niin paljon?
En ole koskaan kysynyt mieheni hierojan, lääkärin, hammashoitajan tai minkään muunkaan asiakaspalvelijan sukupuolta ja ikää. Eikä hän minun.
Olen alke 30v. naishieroja. Oman kokemuksen mukaan moni mies tulee hakemaan läheisyyttä vaikka en ole mikään eroottinen hieroja.
Ei kovin mukaan katsella kun vanhemmillakin naimisissa olevilla miehillä seisoo hieronnan ajan.
Ei haittaisi. On käynytkin, etsiessään itselleen sopivaa. Kävi useammallakin nuorellakin naisella. Paras oli lopulta nuori mies, jääkaappipakastimen kokoinen urheilija. Ainoa, jolla on riittävästi voimaa yhdistettynä sopivaan tekniikkaan.
Mies itse asiassa kysyi minulta aluksi, että mitä ajattelisin siitä, että hän kävisi naishierojalla. Minä ihmettelin hänelle hoomoilasena, että mitä minun pitäisi siitä ajatella. En ajatellut yhtään mitään, enkä ajattele vieläkään.
Ihmettele vasta sitten jos menee thai hierojalle.
Ei, mielelläni suon sen miehelleni. Itsekin käyn vain komeilla mieshierojilla.