Joku voisi tehdä lakiehdotuksen, jossa eläintensatuttajat joutuvat vankilaan ikuisesti
Sellaista, joka kajoaa puolustuskyvyttömään ei voi päästää vapaaksi ikinä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tee itse?!
Ehdotukset pitää osata tehdä tiettyyn muotoon, että niillä on mahdollisuus menestyä.
Amerikassa sentäs joskus joutuvat vastuuseen, Suomessa ei. Lakialoite ei menisi läpi, vaan sille naurettaisiin. Sairas maa.
Mitenkäs sellainen menee läpi kun pelkkä ehdotus siitä että lihaa verotettaisiin enemmän kuin kasviksia nosti valtavan vastalausemyrskyn?
Vierailija kirjoitti:
Otas nyt taas ne lääkkeet.
Kyllä se sinä olet niiden lääkkeiden tarpeessa jos hyväksyt satuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sellainen menee läpi kun pelkkä ehdotus siitä että lihaa verotettaisiin enemmän kuin kasviksia nosti valtavan vastalausemyrskyn?
Toisaalta kissatalo sai aika aika paljon rahaa lahjoituksina joten allekirjoituksia varmaan kertyisi.
Kunhan nyt saataisiin olot hyviksi ensin tavallisille suomalaisille. Sitten voidaan miettiä eläimiä. Mutta jos jollakin menee kissat, koirat ja kilipukit ihmisten edelle niin ei kyllä kovin paljoa ole kapasiteettia suotu.
Kävisi minulle oikein hyvin. Nauraisin paskaisesti, kun kaikki tehotuotantoon osallistuvat ihmiset joutuisivat vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt saataisiin olot hyviksi ensin tavallisille suomalaisille. Sitten voidaan miettiä eläimiä. Mutta jos jollakin menee kissat, koirat ja kilipukit ihmisten edelle niin ei kyllä kovin paljoa ole kapasiteettia suotu.
Sinullahan tuota kapasiteettia ei ole kun et pysty pitämään yhtä aikaa huolta kaikista elollisista. Minä pystyn, pystyn hoitamaan sekä vanhusta, lasta, että elukoita yhtä aikaa ja hyvin niitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kävisi minulle oikein hyvin. Nauraisin paskaisesti, kun kaikki tehotuotantoon osallistuvat ihmiset joutuisivat vankilaan.
Satuttamisen voi varmaan määritellä kidutukseksi, joka osoittaa, että kyseinen ihminen ei ole yhteiskuntakelpoinen.
Annetaan eläimille äänioikeus ja katsotaan kiinnostaako niitä itseään puolustaa omia oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan eläimille äänioikeus ja katsotaan kiinnostaako niitä itseään puolustaa omia oikeuksiaan.
Eläimet ääntelevät aika paljon, oletko kunnioittanut heidän toiveitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimet ääntelevät aika paljon, oletko kunnioittanut heidän toiveitaan?
Äänteleväthän ihmisetkin, mutta eivät välttämättä äänestä.
Olisiko tämä siis joku vegaani-aloite? Olisi kyllä aika tehokas tapa lopettaa eläinperäisten tuotteiden käyttö Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otas nyt taas ne lääkkeet.
Kyllä se sinä olet niiden lääkkeiden tarpeessa jos hyväksyt satuttamisen.
Tuskin täällä kukaan satuttamista hyväksyy.
Mutta eipä tuo aloituskaan tästä maailmasta ole.
1) Edes moninkertaiset murhaajat eivät joudu vankilaan "ikuisuudeksi"
2) Valtiolla ei olisi varaa pistää jokaista eläintä satuttanutta vankilaan istumaan elinkautista
3) Eläimille annettaisiin tuolla linjauksella enemmän oikeuksia kuin ihmisille
Rangaistuksen täytyy olla teon mukainen, loppuelämän vankina oleminen on täysin kohtuuton jos on mennyt vaikka kerran potkaisemaan koiraa.
Tee itse?!