Miten voisi saada itsensä unohtamaan naiset?
Alkaa olla aika selkeää 33 vuoden iässä ettei minulle ole kumppania olemassa. Naiset vain yksinkertaisesti eivät kiinnostu. Nyt olisi siis fiksuinta unohtaa naiset, ja keskittyä muuhun.
Mutta ongelma vain on se, että vuosi vuodelta tämä ongelma tuntuu vain suuremmalta ja enemmän harmitusta aiheuttavalta. Olen jo jonkin yrittänyt tätä unohtamis-stragegiaa huonoin tuloksin.
Miten ihmeessä pystyn sammuttamaan tällaisen biologisesti sisään rakennetun ominaisuuden? Onko tässä kukaan oikeasti onnistunut?
Kommentit (223)
Olen AP sinun kanssa samankaltaisessa tilanteessa. En tiedä mikä minussa on vikana, naiset eivät minua parisuhteeseen halua ja alan olla henkisesti kyllästynyt tähän. Alan jo kyllästymään koko deittailuelämään ja keskityn hyvin paljon omaan hyvinvointiin. Silti siellä takaraivossa kolkuttaa että kannattaisi vielä yrittää, mutta en tiedä. Täytyy varmaan hommata koira omaan yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan tulet tänne neuvoja tai empatiaa hakemaan. Tämän palstan mukaan naiseton mies on luuseri. Naisettomuudesta tai yksinäisyydestä kirjoittava tai tuskastunut on valittava luuseri. Ei täällä kukaan pidä sua edes miehenä, kun et ole saanut kumppania saati että kehtaat tuntea jotain sen takia. Palstan mukaan miehen pitää olla tunteeton kivikova äärimaskuliininen kone, joka onnistuu kaikessa, saa kaiken ja ennen kaikkea ei koskaan kerro, jos tuntuu pahalta.
Älä liioittele. Täällä on vain se yksi pieni katkerien palstamiesten porukka, joka jankuttaa tuollaista. Muut kyllä keskustelevat ihan asiallisesti.
Tuon mielipiteen omaavat kyllä ihan molemmat, naiset sekä miehet. Yksinäisyydestään kirjoittavan miehen kirjoitukset lytätään katkeraksi valitukseksi lähes joka kerta. Joka ikinen kerta ne lytätään, jos kirjoituksen aiheena on naisen puute.
En ole sukupuolittanut jankuttajia. Eikö se mennyt niin, ettei sanan pääte meinannut mitään? Vertaa palstamies ja palomies.
Tarkoitan sitä katkeroitunutta, äänekästä pikku porukkaa, joka täällä jankuttaa vihaansa. En minä tiedä mitä sukupuolta ne on. Palstamiehiksi sanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kiinnostut vain jännänaisista.
Mikä on jännänainen?
Nainen joka on hyvännäköinen, ei halua sitoutua ja josta miltei kaikki miehet ovat kiinnostuneita.
Oho! Mä olen sitten näköjään jännänainen! Olen aina viitannut itseeni vannoutuneena vanhanapiikana mutta jännänainenhan on paljon imartelevampi sana.
Olin myös aina ajatellut, että jännis olis ollut yhtä kuin renttu. Mulla kun ei ole (eikä tule olemaan) edes yhtä tatuointia. Mutta jos se tarkoittaakin noita luettelemiasi ominaisuuksia niin minähän se. Jes!
Wau! Tästä muuten tuli mieleen eilinen juttu vanhoistapiioista, siinä olisi pitänyt olla tuo sana jännänainen :D
Vaikuttaa kiinnostavalta, kiitos tosi paljon linkistä! Tämä on juuri sitä mistä pitäisi puhua enemmän:
”Lindroth haluaisi, että vanhapiika-sanan negatiivinen kaiku poistuisi ja että sanasta tulisi kunniakas nimitys ihmiselle, jonka elämä yksin on ollut aivan yhtä arvokasta ja omakohtaisesti koettua kuin parisuhteessa elävienkin. Lindroth kokee, että kulttuurimme on voimakkaan parisuhdekeskeinen ja että ympäristön on siksi vaikeaa sovittaa yksin elävää naista millekään paikalle. Paikka on sitten lopulta yleensä ollut se alimmainen askelma statushierarkiassa ja juuri sen asian Lindroth haluaa korjata.”
Koskee myös miehiä!
Minä olen nainen ja samankaltaisessa tilanteessa kuin ap.
Olen ratkaissut tilanteen opiskelemalla minulle mielenkiintoista asiaa. Pyrin lääkikseen, joten vapaa-aikani täyttyy siihen liittyvästä opiskelusta.
Sitten kun olen päässyt sinne, niin vapaa-aikani täyttyy edelleen opiskelusta, lukeminen ei helpotu.
Töitä saakin sitten painaa sen jälkeen niin paljon kuin jaksaa. Ja samalla pysytellä viimeisimpien tutkimustulosten perässä.
Vapaaehtoistyö on myös yksi vaihtoehto. Ja vaikka puutarhan hoitaminen. Kunhan intohimoisesti keskityt johonkin asiaan, jolloin saat mielestäsi naiset pois.
Voit myös tehdä niin tietoisesti: joka kerta, kun ajattelet parisuhteettomuuttasi, pyri ajattelemaan jotakin muuta.
Sama periaate on silloin, kun sairastaa masennusta. Mikäli mielen täyttävät ikävät asiat, itsetuhoiset ajatukset, niin pitää itse siirtää ne ajatukset muualle. Ajan kanssa se alkaa käymään melkein automaattisesti ja olo on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jännänainen?
Nainen joka on hyvännäköinen, ei halua sitoutua ja josta miltei kaikki miehet ovat kiinnostuneita.
Oho! Mä olen sitten näköjään jännänainen! Olen aina viitannut itseeni vannoutuneena vanhanapiikana mutta jännänainenhan on paljon imartelevampi sana.
Olin myös aina ajatellut, että jännis olis ollut yhtä kuin renttu. Mulla kun ei ole (eikä tule olemaan) edes yhtä tatuointia. Mutta jos se tarkoittaakin noita luettelemiasi ominaisuuksia niin minähän se. Jes!
Wau! Tästä muuten tuli mieleen eilinen juttu vanhoistapiioista, siinä olisi pitänyt olla tuo sana jännänainen :D
Vaikuttaa kiinnostavalta, kiitos tosi paljon linkistä! Tämä on juuri sitä mistä pitäisi puhua enemmän:
”Lindroth haluaisi, että vanhapiika-sanan negatiivinen kaiku poistuisi ja että sanasta tulisi kunniakas nimitys ihmiselle, jonka elämä yksin on ollut aivan yhtä arvokasta ja omakohtaisesti koettua kuin parisuhteessa elävienkin. Lindroth kokee, että kulttuurimme on voimakkaan parisuhdekeskeinen ja että ympäristön on siksi vaikeaa sovittaa yksin elävää naista millekään paikalle. Paikka on sitten lopulta yleensä ollut se alimmainen askelma statushierarkiassa ja juuri sen asian Lindroth haluaa korjata.”
Koskee myös miehiä!
Tiikerinainen voisi olla hyvä ja wahva sana, koska eikö tiikerit ole yksineläviä kissoja? Miehille ei tarvitse vastaavaa tässä valkoista miestä syyllistävässä yhteiskunnassa. Peräkammarin Petsku on ihan hyvä ja riittävä.
Päihteet auttaa hyvin. Tosin kännissä tulee aika pahasti mokailtua ja lähdettyä "iskemään" naisia räkä poskella ja oksennus kauluksilla. Joskus sitä onnistuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi. Liiku, syö, nuku hyvin. Ala harrastaa jotain uutta ja pidä mielesi virkeänä. Etsi haasteita, jotka kiinnostavat sinua.
Oli parisuhteessa tai ei, me ollaan kaikki täällä kuitenkin loppujen lopuksi yksin ja vain itse itsestämme vastuussa. Merkitystä ei kannata etsiä toisen kautta, eikä toista voi koskaan omistaa.
Arvaa vaan että teenkö jo noita, sekä vielä paljon muutakin...Täytän päiväni ohjelmalla.
Silti tämä naisen kaipuu ei vain helpota tai poistu : |
Ootko kokeillu
- liitokiekko
- roolipelit
- kannabis
- hevoset
- koodaus
tai muuta joka täyttää elämän niin että harrastus haittaa työntekoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jännänainen?
Koskee myös miehiä!
Tiikerinainen voisi olla hyvä ja wahva sana, koska eikö tiikerit ole yksineläviä kissoja? Miehille ei tarvitse vastaavaa tässä valkoista miestä syyllistävässä yhteiskunnassa. Peräkammarin Petsku on ihan hyvä ja riittävä.
Juuri sinunlaisia niillä katkerilla edellä mainituilla palstamiehillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskity ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi. Liiku, syö, nuku hyvin. Ala harrastaa jotain uutta ja pidä mielesi virkeänä. Etsi haasteita, jotka kiinnostavat sinua.
Oli parisuhteessa tai ei, me ollaan kaikki täällä kuitenkin loppujen lopuksi yksin ja vain itse itsestämme vastuussa. Merkitystä ei kannata etsiä toisen kautta, eikä toista voi koskaan omistaa.
Arvaa vaan että teenkö jo noita, sekä vielä paljon muutakin...Täytän päiväni ohjelmalla.
Silti tämä naisen kaipuu ei vain helpota tai poistu : |
Ootko kokeillu
- liitokiekko
- roolipelit
- kannabis
- hevoset
- koodaus
tai muuta joka täyttää elämän niin että harrastus haittaa työntekoa
Toi hevonen on hyvä. Kun ostaa oman niin ei jää aikaa eikä rahaakaan ylimääräiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos uskot ettei kukaan nainen voi sinusta kiinnostua niin ei varmaan kukaan kiinnostu sinusta
Veikkaan että kiinnostuu hyvinkin, mutta kun se ajatus on nuoruuden traumojen takia omassa päässä niin tiukasti (ellei pysyvästi) niin selvähän se on ettei hommasta tule mitään, kun ei vastaa naisten kiinnostukseen niinkuin pitäisi. Aina tulee se "ei se kuitenkaan oikeesti"-pakkoajatus.
Täällä toinen vastaavassa tilanteessa olevan, tosin olen sen verran nuorempi, etten kehtaa asiasta sen isommin valittaa. Jäin miettimään miten siihen olemattomaan kiinnostukseen sitten pitäisi reagoida?
Kohtele naisia samalla tavalla kuin miehiäkin, ole mukava ja hauskaa seuraa. Jos sitten jonkun naisen kanssa sattuu kemiat kohtaamaan niin se on sitten menoa, pidät vaan itsesi avoimena jotta huomaat sitten sen kun alkaa tapahtua.
Kukaan ei tule kotoa hakemaan, pitää olla saatavilla jossain, ei välttämättä baarissa vaan yleensäkin siellä missä ihmisiä liikkuu normaalissa elämässä, harrastuksissa, yhdistyksissä ja tapahtumissa. Toki myös töissä voi tavata sopivia ihmisiä, tai tutut voi saattaa sinut yhteen jonkun sopivan kanssa.
Kysy suoraan tuttavanaisilta olisiko heillä tiedossa ketään sinkkuystävää joka voisi kanssasi lähteä treffeille, ja sitten pidät huolen että maksat naisenkin kahvikupillisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen AP sinun kanssa samankaltaisessa tilanteessa. En tiedä mikä minussa on vikana, naiset eivät minua parisuhteeseen halua ja alan olla henkisesti kyllästynyt tähän. Alan jo kyllästymään koko deittailuelämään ja keskityn hyvin paljon omaan hyvinvointiin. Silti siellä takaraivossa kolkuttaa että kannattaisi vielä yrittää, mutta en tiedä. Täytyy varmaan hommata koira omaan yksinäisyyteen.
Älä ikinä hommaa koiraa. Kukaan nainen ei huoli sua sen jälkeen, paitsi ehkä joku koirahullu (etkä sä taas sellaista halua). Ota kissakin ennemmin. Tai se hevonen.
Ei ikinä koiraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä hommaa koiraa. Kukaan nainen ei huoli sua sen jälkeen, paitsi ehkä joku koirahullu (etkä sä taas sellaista halua). Ota kissakin ennemmin. Tai se hevonen.
Ei ikinä koiraa!
Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
AP ei näköjään halua vastata mitään siihen minkälainen on luonteeltaan jne. mitä kyselin tuossa. Mutta vastaa nyt vaikka sinä. Mulla on ystävättäriä jotka on tosi hyviä naisia mutta eivät millään ole löytäneet kunnollista miestä itselleen ja olisi kiva tietää että missä nämä sinunkaltaisesi hyvät sinkkumiehet oikein piileksii kun sinkkunaiset ei teitä löydä ettekä te heitä.
Itse en ole koskaan "deittaillut" joten en tiedä miten se nykyään toimii kun mun nuoruudessa ei sellaista ollut vaan tavattiin joku kiva ja alettiin seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä koiraa!
Kissalle taas vielä useampi on allerginen. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä koiraa!
Miksi näin?
Sotkee, kuolaa, metelöi, karvastaa, sitoo aikatauluihin, tarvii aina hoitopaikan, pilaa kaiken spontaanin. Ei ikinä koiraa, pahempi romantiikantappaja kuin sukkahousut (miehellä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos uskot ettei kukaan nainen voi sinusta kiinnostua niin ei varmaan kukaan kiinnostu sinusta
Veikkaan että kiinnostuu hyvinkin, mutta kun se ajatus on nuoruuden traumojen takia omassa päässä niin tiukasti (ellei pysyvästi) niin selvähän se on ettei hommasta tule mitään, kun ei vastaa naisten kiinnostukseen niinkuin pitäisi. Aina tulee se "ei se kuitenkaan oikeesti"-pakkoajatus.
Täällä toinen vastaavassa tilanteessa olevan, tosin olen sen verran nuorempi, etten kehtaa asiasta sen isommin valittaa. Jäin miettimään miten siihen olemattomaan kiinnostukseen sitten pitäisi reagoida?
Kaikki mitä nainen tekee sinun "suuntaasi" saattaa olla kiinnostuksen merkki. Et varmastikaan ole täysin näkymätön naisille ja he noteeraavat sinua joskus. Saatat kuitenkin ehkä päättää suhtautua välinpitämättömästi, koska uskottelet päässäsi etteihän se naisen tuijotus kuitenkaan mitään tarkoittanut, tai sitten katselee jotenkin pahalla vaan. Naisen hymyiseen tervehdykseenkin olisi hyvä vastata samalla mitalla, sen sijaan että pitää naaman peruslukemilla ja ynähtää vain jotain takaisin. Se nyt ainakin on sellainen "väärä vastaus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä koiraa!
Aika outo neuvo, ottaen huomioon että ylivoimaisesti suurempi joukko naisista pitää koirista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä koiraa!
Miksi näin?
Sotkee, kuolaa, metelöi, karvastaa, sitoo aikatauluihin, tarvii aina hoitopaikan, pilaa kaiken spontaanin. Ei ikinä koiraa, pahempi romantiikantappaja kuin sukkahousut (miehellä).
Luuletko, että vaihtaisin naisen koiraani joka ei ole koskaan kääntänyt selkäänsä minulle ja jos metsässä olemme eksyneet toisistamme hän osaa tulla kotitaloni oven eteen odottamaan minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä nainen tekee sinun "suuntaasi" saattaa olla kiinnostuksen merkki. Et varmastikaan ole täysin näkymätön naisille ja he noteeraavat sinua joskus. Saatat kuitenkin ehkä päättää suhtautua välinpitämättömästi, koska uskottelet päässäsi etteihän se naisen tuijotus kuitenkaan mitään tarkoittanut, tai sitten katselee jotenkin pahalla vaan. Naisen hymyiseen tervehdykseenkin olisi hyvä vastata samalla mitalla, sen sijaan että pitää naaman peruslukemilla ja ynähtää vain jotain takaisin. Se nyt ainakin on sellainen "väärä vastaus".
Ei mitkään nämä naisten signaalit tarkoita muuta kuin sitä, että nainen hakee huomiota ja egon kohotusta. Puhelimella saa tilattua panosonnin tinderistä ja niitä kilttejä ujoja miehiä on kiva kiusata katseella.
Jos puhutaan MGTOW:sta miesten elämän merkityksellisyyden lisääjänä, se on positiivista.
Mutta onko MGTOW:ta olemassa ilman misogyniaa? Miksi täytyy vihata ketään?