Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä hakemaan jakun: ostikin 500€ laukun vahingossa. Kumpi maksaa?!

Vierailija
22.05.2019 |

Olin jättänyt varaukseen jakun, sanoin miehelle käy ostamassa se. Maksoi 75€. En voinut ostaa koska pankkikortti jäänyt kotiin. Mies luuli että kyse oli laukusta, ei kysynyt asiaa ja osti 500€ maksavan laukun. VOI HELVETTI. Ja kaupassa ei ole palautusoikeutta. Kunman nyt pitää maksaa laukku? Olen niin vihainen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, huono oli..

Vierailija
4/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota varten on vahinkovakuutus! Tarkista omasta vakuutuskirjastasi kohdasta "Miehen tekemät harhaostokset", siellä kerrotaan, että saat sekä pitää laukun että maksavat korvausta, omavastuu on muistaakseni yleensä 100 e, joten sen verran menetät. Vaadi mies maksamaan se sinulle.

Vierailija
5/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on palautusoikeus.

Vierailija
6/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ”haki varauksen” - niin kuka oli varannut laukun sinun nimelläsi?

Vierailija
7/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se laukun osti, jos jakku oli varauksessa?

Vierailija
8/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pysty hahmottamaan tilannetta yhtään. Kauppa jossa on vain jakku ja laukku? Mies hakee kaupasta vain jotain, eikä tiedä mitä? En oikeasti ymmärrä. Miksi kauppa ei ota palautusta vastaan, kun selittää tilanteen?

Vierailija
9/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin voi edes käydä? "Vaimo varasi teiltä jotain, nimellä Maija Meikäläinen, tulin hakemaan sen nyt." Miten siitä tulee laukkuostos, vaikkei miehesi olisi muistanut muuta kuin nimesi ja paikan mistä piti jotain ostaa?

Vierailija
10/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei palautusoikeutta jos ostaa paikanpäällä. Olin menossa iltavuoroon ja oli kiire töihin. Pyysin miestä pysähtymään kauppaan.

Olin aikaisemmin puhunut tuosta laukusta mutta en tosissani, kirjoitin viestiin selvästi "sukunimellä varauksessa oleva jakku" muyjä ei tiennyt siitä mitään (että missä jakku on) ja sitten mies luuli että olin tarkoittanut laukkua. Voi helvetti.

Vierailija
11/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli näitä höpöheinä-ostoksia. Ostin, mutta en tiedä mitä.

Vierailija
12/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusoikeus ei ole lain veltoittama juttu kaupoille, kuten monet luulevat. 

Mutta jokaisella itseään kunnioittavalla kaupalla sellainen on.  Se on kuitenkin kaupan oma päätös. 

Eipä tästä provosta sen enempää. Oikaisin vain tuon väärinkäsityksen, jota täälläkin näkee tavan takaa. 

Vierailija
13/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
14/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kysyisin palautusmahdollisuutta ja selittäisin tilanteen. Todennäköisesti kauppa suostuu, kun tuote on täysin koskematon.

Vierailija
15/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sama mies, joka osti jotain rehuja akalle?

Vierailija
16/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sama mies, joka osti jotain rehuja akalle?

Mitä rehuja...?

Ja tää on siis aivan totta. Paniikki iski. Sanoin miehelle et nyt kävelee heti takaisin ja kysyy JAKKUA. Ja sitten näyttää meidän viestit

Vierailija
17/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli erikoinen tarina, mutta oisi pitänyt kehitellä loppuun asti. Jakku varattu mutta jollain ihmeellisellä tavalla se muuttui laukuksi. Vai onko tää tahallaan pistetty näin hölmöksi?

Vierailija
18/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota varten on vahinkovakuutus! Tarkista omasta vakuutuskirjastasi kohdasta "Miehen tekemät harhaostokset", siellä kerrotaan, että saat sekä pitää laukun että maksavat korvausta, omavastuu on muistaakseni yleensä 100 e, joten sen verran menetät. Vaadi mies maksamaan se sinulle.

saisko vakuutuksen kautta mies vaihtoon?

Vierailija
19/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli erikoinen tarina, mutta oisi pitänyt kehitellä loppuun asti. Jakku varattu mutta jollain ihmeellisellä tavalla se muuttui laukuksi. Vai onko tää tahallaan pistetty näin hölmöksi?

Eikö nämä tarinavänkääjät ja provohuutelijat voisi perustaa keskenään omaa ketjua. Alkaa ärsyttää, kun tunkevat joka keskusteluun.

Vierailija
20/30 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa myydään 500 e hintaisia laukkuja ja 75 e hintaisia jakkuja. Taidan nyt ymmärtää termin jakku väärin, ehkä se oli sittenkin toppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä