S-Pankin asuntolainapäätös kestää ja kestää..
Kuinka kauan keskimäärin päätökset ottaa? Toimitin puuttuvat liitteet maanantaina ja pankkiiri lupaili hyvää, toivoen todella minun kokonaisasiakkuutta heille...
..puuh en jaksa odottaa!
Kommentit (34)
Että jos joku tietää pankin, jossa asioita hoidetaan tehokkaasti ja nopeammin kuin valtion virastotahtiin, niin saa ehdottaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lainahakemus loma-asuntoon (eri pankissa) ja puolitoista viikkoa odottanut päätöstä. Tuntuu pitkältä ajalta vaikken tiedä onko se sitä. Kohta varmaan mökki myydään jo muualle.
Mistä pankista odotat päätöstä?
Säästöpankki
2016 tein hakemuksen. Odotan vastausta vieläkin, mutta sain kyllä onneksi danskesta laina (lainalupaus) tapaamisen aikana :) sit löyty kotikin melkein heti :)
Vierailija kirjoitti:
Sain viimeksi neljä lainalupausta kahden päivän sisään, mutta S-Pankista ottivat yhteyttä kahden viikon päästä. Tuolla taktiikalla sinne varmaan aika tehokkaasti valikoituu paskin asiakaskanta, joka ei muualta lainaa ehtinyt saamaan.
Pankin kannalta parempi, koska voivat ottaa isomman koron.
Tehtiin lainahakemus netissä n.8kk sitten, eikä vieläkään ole kuulunut mitään. En viitsinyt rueta perään soittelemaan ja otettiinkin sitten toisesta pankista, josta sai jopa palveluakin.
Eihän S-pankki edes myönnä asuntolainoja, vaan LähiTapiola.
Itse en saanut 500 euron luottokorttia S-pankista, vaikka luottotiedot oli ok ja vakituinen työ...
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siis mitä? LähiTapiolahan on vakuutusyhtiö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 minuutissa tuli hyväksytty päätös.
Hehe. Asuntolainapäätös? Sain minäkin pikana remonttilainapäätöksen, mutta tuo asuntolaina antaa vielä odottaa itseään..
Mä olen saanut asuntolainapäätöksen Osuuspankista samana iltana kun laitoin hakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sitäkin, mutta harjoittaa myös pankkitoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitä ei voi sitten ihan avoimesti ilmoittaa, että s-laina onkin todellisuudessa lähitapiola-laina?
S-pankin tarjousta odotellaan edelleen ja Nordean osalta huomattiin joskus jälkeenpäin, että he olivat pyytäneet varmistusta puolison tiedoille. Muilta suurimmilta tekijöiltä tarjous saatiin parissa viikossa ja näillä mentiin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitä ei voi sitten ihan avoimesti ilmoittaa, että s-laina onkin todellisuudessa lähitapiola-laina?
Kyllä se aiemmin ilmoitettiinkin. Voihan olla, että systeemit on muuttuneet ja sopimus tehdään nimenomaan S-pankin kanssa vaikka raha tulee muualta?
Mistä pankista odotat päätöstä?