Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaikki kokemukset kehiin; miten selvitä erosta, kun asutaan vielä yhdessä?

Vierailija
22.05.2019 |

Meille, minulle, kävi se perinteinen. Ensin mies muuttui etäiseksi, alkoi olla puhelimella enemmän, tiuskimaan, suuttui pienestä, ylitöitä, alkoi kohentelemaan ulkonäköään… Lopulta tunnusti, paljasti, että hänellä on toinen. On ihastunut.

Eroamme.

Maailmani on yksinkertaisesti rikki tällä hetkellä. Kipu ja ahdistus tuntuvat fyysisenä; en saa henkeä, en saa nukutuksi, en syö, vapinaa, päänsärkyä, jännitystä, pahoinvointia,... Kipua, pelkoa, ahdistusta, itkettää, ei itketä, turta, epätoivoinen, iloton. Kaikki hävinnyt, kadonnut, pirstaloitunut.
Asumme vielä saman katon alla, kunnes talo pitää saada myydyksi. Haluaisin ihan minkä tahansa muun ratkaisun, mutta se ei ole mahdollista. Meillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta kanssamme - kanssani - asuu lapseni entisestä liitosta.
Emme puhu mitään. Ei ole puhuttavaa. Valmistauduin tähän jo, kun merkit alkoivat, mutta mikään ei valmistanut tähän kipuun. Mies saa lohduketta ihastuksestaan. Tämä on kamalaa. Teen kaikkeni, että en lankeaisi hänen edessään ja rukoilisi valitsemaan mieluummin minut. En halua häntä. Haluan sen, jota meillä oli aikaisemmin. Olimme onnellisia. Meillä oli toteutuneita unelmia ja uusia unelmia. Kaikki on poissa.
Jos mies ei tule kotiin yöksi, tekee tuskaa ajatella, missä hän on. En kysy, koska vastaus sattuisi niin paljon.
Kaikki menee uusiksi. Unelmat. Tavat. Arki. Elämä.

Kokemuksia, miten selvitä. Erosta. Yhteisen katon alla asumisesta eron jälkeen. Kuinka selvitä ajatuksista mies toisen naisen kanssa - harrastamassa seksiä, halailemassa... ehkä hän puhuu tälle yhtä hellästi, kuin minullekin aluksi. Koskettaa samalla tavalla, kuin minua kosketti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedin ensin kännit ja totesin seuraavana päivänä, että ojasta on ennenkin noustu. Selitin itselleni asian niin päin, että en minä halua olla ihmisen kanssa, joka ei minua rakasta. Minä ansaitsen parempaa. 

Siinä sitten asuttiin kämppiksinä ilman kummempaa draamaa, kunnes avovaimo löysi uuden asunnon. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Olemme ihan asiallisissa väleissä, mutta tapauksestakin on jo vuosia.

Vierailija
2/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut. kirjoitti:

Minä vedin ensin kännit ja totesin seuraavana päivänä, että ojasta on ennenkin noustu. Selitin itselleni asian niin päin, että en minä halua olla ihmisen kanssa, joka ei minua rakasta. Minä ansaitsen parempaa. 

Siinä sitten asuttiin kämppiksinä ilman kummempaa draamaa, kunnes avovaimo löysi uuden asunnon. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Olemme ihan asiallisissa väleissä, mutta tapauksestakin on jo vuosia.

Kiitos. 

Olen ennenkin ojasta noussut - mutta aikaisemmin ei ole ollut näin voimakkaita tunteita. Eikä tässä ole muuta vaihtoehtoa, kuin selvitä. 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä epätoivoisena, jos saisi lisää kokemuksia.

Vierailija
4/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiedä, mutta olen kohtalotoveri ja samassa tilanteessa.

Vierailija
5/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse muutuitte että mies päätyi pettämään? nalkutus,lihominen , jatkuva tulevaisuudesta puhuminen ?

Vierailija
6/6 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse muutuitte että mies päätyi pettämään? nalkutus,lihominen , jatkuva tulevaisuudesta puhuminen ?

Syyttely tai syyllisen etsiminen ei auta ketään. Ap:lle voimia. Uskon että on rankkaa. Onko sinulla mahdollisuutta vuokrata asuntoa tai olla jossain muualla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän