UUSIN TRENDI: Nyt halutaan tatuoinneista EROON hinnalla millä hyvänsä!
No, näitähän ovat ottaneet vain ne yksinkertaisimmat.
HS
"MINUNKALTAISENI tatuoinnin katujat ovat viime vuosina lisääntyneet valtavasti. Monilla yksityisillä lääkäriasemilla meitä riittää asiakkaiksi kaikille arkipäiville.
Haluamme poistaa epäonnistuneita tai noloja, vuosikausia vanhoja tatuointeja, mutta nähtävillä on myös toinen trendi: nyt halutaan eroon myös sellaisista tatuoinneista, jotka ovat kyllä taiten tehtyjä ja vain muutaman vuoden vanhoja, mutta isoja tai näkyvillä paikoilla. Niinkuin tämä minun sitkeä pöllöni."
Lycka till!
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs nuori nainen alkoi ottamaan tatskoja kun erosi jännä miehestään. Trauma tatuointeja.
Ja yhdys sana virheet on sitten sitä sivistystä.
Parempi virheet kieliopissa kuin sotkua ihossa. Etenkin kun sitä otetaan johonkin näkyvälle paikalle.
Ei niitä kielioppivirheitäkään kannata kirjoitella näkyvälle paikalle, kuten av:lle.
Miksi? Mä olen näkymätön täällä, mutta sinä niiden töhryjen kanssa et ole. Jännä miestä ei voi kirjoittaa tällä palstalla yhteen. Viestiä ei julkaista.
Olen minä näkymätön töhrytatskojeni kanssa, kun ne ei ole näkyvillä paikoilla.
Mä en vieläkään ymmärrä sitä, miksi ihmiset ottaa niin raivoissaan asian, mitä toiset ihmiset itselleen tekevät. Miten se on sinulta pois, että ihmisillä on tatuointeja? Älä katso, jos niin häiritsee.
Tatuloinnit lähtevät, JES!
Seuraavaksi joutaa pois se kaksivärinen Kouvolatukka.
Ja tietty ne vatsamakkarat...
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt erottaa weeteet?
Feikkipisamista.
Tupakoijat voisi laseroida myös pois, koska heistä on enemmän haittaa kuin tatuoiduista.
Tämä oli niin odotettavissa. Oikeasti kyllä tohon tatskatrendiin menneistä lampaista paljastu paljon. Onnea vaan!
Juttelin kerran kahdeksankymppisen vanhan merikarhun kanssa. Hänellä on perinteinen sydän-risti-ankkuri -tatuointi käsivarressaan. "Olis saanut jäädä ottamatta", totesi mies.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli niin odotettavissa. Oikeasti kyllä tohon tatskatrendiin menneistä lampaista paljastu paljon. Onnea vaan!
Mistä sä erotat ne lampaat?
Vierailija kirjoitti:
Juttelin kerran kahdeksankymppisen vanhan merikarhun kanssa. Hänellä on perinteinen sydän-risti-ankkuri -tatuointi käsivarressaan. "Olis saanut jäädä ottamatta", totesi mies.
Juttelin kerran kahdeksankymppisen muijan kanssa joka sanoi, lapsistaan, että 'Olis saanut jäädä synnyttämättä'
Eli pitäiskö nyt lokeroida kaikki naiset samaan lokeroon, ja todeta ettei kukaan nainen oikeasti halunnut saada lapsia?
Sillä siltä tuo sinun kommenttisi kuulostaa, että lokeroit kaikki tatuoidut ihmiset samaan kategoriaan, jossa he katuvat kaikki tatuointejaan.
Jaa, en ole tähän mennessä edes harkinnut tatuointini poistamista, mutta jos se nostaa "yhteiskuntaluokkaani", niin varaankin heti ajan!
Miks se kirjoittaja otti sen pöllön?
Kylläpä kouvolatukille menee aina ihon alle, jos ei puhuta tatuoinneista ihailevaan sävyyn.
Draama herneineen on heti käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Miks se kirjoittaja otti sen pöllön?
Sen piti olla pieni ja pitsinen ja käsivarressa, muttei saanut sanotuksi tatuoijalle vastaan. Oisko muka ollut parempi?
Itse en tiedä ketään, joka olisi poistanut tatuoinnin tai haluaisi niin tehdä. Mutta en toki puhukaan tällaisista kuin lähimpien kavereiden kanssa.
Mutta siis vaikka toimenpide olisikin yleistynyt, niin ei se nyt ihan älyttömän yleistä silti kai ole. Tatskoja kuitenkin on tehty etenkin viimeisen 15 vuoden aikana tosi paljon ja tehdään edelleen, eli ymmärrettäväähän se on että poistojenkin määrä lisääntyy. Olisi kiva tietää onko näiden määrien suhteessa tapahtunut jokin muutos. Siis että kuinka monta prosenttia tatuoinneista päätyy poistettavaksi nykyään vs. mikä tuo lukema oli ennen.
Toimittajan en voi todeta kuin olevan aika ressukka, jos ei uskaltanut suutaan avata tilanteessa, jossa ihoon hakattiin epämieluisa kuva. Itseään saa syyttää moisesta, mutta rohkeaa kyllä kirjoittaa tuollaisesta kun varmaan nolottaa koko juttu. Ehkäpä kokemus opetti rohkeutta sanoa mielipiteensä ääneen, toivottavasti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin kerran kahdeksankymppisen muijan kanssa joka sanoi, lapsistaan, että 'Olis saanut jäädä synnyttämättä'
Eli pitäiskö nyt lokeroida kaikki naiset samaan lokeroon, ja todeta ettei kukaan nainen oikeasti halunnut saada lapsia?
Sillä siltä tuo sinun kommenttisi kuulostaa, että lokeroit kaikki tatuoidut ihmiset samaan kategoriaan, jossa he katuvat kaikki tatuointejaan.
t.jessica 15
Mä vaan odotan, koska Nata lähtee trendin mukana.
Sillä on makeet, mutta ehkä pitkässä juoksussa vähän kyllästyttävät tatskat. Kaulatatuointi on aina nähtävissä.
Katsokaa peiliin, ehkä sieltä löytyy raivoonne syy.
Hampaisiin asti tatuloitu ryhävalas ei siitä juuri muutu,
vaikka kaikki tatskat poistettaisiinkin . Runko jää aina jäljelle, ja
se "luonne"
Onko ketään lazer poistatuttanut? Tekeekö kipeää. Paksuneeko nahka erillaiseksi? Paljon maksoi. En tykkää enää kesätopissa paljastuvasta kuvasta.
Yleistyneet tatuoinnit näkyvät ihotautilääkärin vastaanotolla erilaisina ihovaivoina mutta myös vakavina komplikaatioina. Tatuointeihin erikoistunut ihotautilääkäri Nicolas Kluger vastaa 20 kysymykseen tatuoinneista.
Jopa kolmasosa kertoo kärsivänsä vähäisistä oireista, kuten kutinasta ja turvotuksesta, vielä kolmen kuukauden kuluttua tatuoinnista.
Tatuoinnin aiheuttamat komplikaatiot voivat olla akuutteja, mutta ne voivat ilmaantua myös vuosikymmenien kuluttua.
Komplikaatioista yleisimpiä ovat yliherkkyysreaktiot. Eniten reaktioita aiheuttavat punainen ja violetti väri.