Minkä näistä ruokakokonaisuuksista järkkäisitte viikonlopuksi kahdenkeskiseen illanviettoon?
pizza ja punaviini
pasta alfredo (kermainen juustopasta) ja punaviini
tacoja ja tortilloja, jauhelihaa ja tuoreita kasviksia täytteeksi ja olutta
Kommentit (12)
Miksi pelkkää epäterveellistä? En haluaisi itse syödä noita, enkä välttämättä halua että mieskään eläisi tuollaisella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkkää epäterveellistä? En haluaisi itse syödä noita, enkä välttämättä halua että mieskään eläisi tuollaisella.
Missä väitettiin, että ap elää jatkuvasti tuollaisilla ruoilla? Kyse oli viikonlopusta. Sulle tarjoaisin porkkanan ja kivennäisvettä.
Tacoja. Ainoa missä on tuoreita kasviksia.
Pizza ja punkku. Pizzaan parmankinkkua ja mozzarellaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos perusruokavalio on kunnossa, ei tarvitse stressata satunnaisesta epäterveellisesti syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun miehesi saa koskaan, edes erityistilaisuuksissa syödä pizzaa, pastaa tai tacoja? Mitä sallit miehesi syövän juhlatilaisuuksissa? Höyrytettyjä kasviksia ja sirmeniä?
Itse haluaisin mukaan enemmän kasviksia ihan maun vuoksi, en terveyssyistä
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin mukaan enemmän kasviksia ihan maun vuoksi, en terveyssyistä
Komppaan tätä pastan ja pizzan kanssa salaattia.
En mitään noin runsasta. Kahdenkeskisessä viikonlopussa on varmaan muitakin ajatuksia kuin vain syöminen, noin raskaiden aterioiden jälkeen ei jaksa mitään :)
Kermainen äyriäispasta ja helmeilevä roseviini plus pikkulautaselle viereen jotain vihreää salaattia.
Pasta ja punkku