Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö erota?

Vierailija
22.05.2019 |

Olen 30v nainen ja seurustelen itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. Hän on muuten ihana, kehuu, hieroo rankan työpäivän jälkeen ja meillä on yhdessä todella hauskaa. Hän ei kuiteskaan ikinä tee mitää omasta alotteestaan vaan kaikkea saa aina pyytää ja lopuksi käskeä. Olkkarin lattialla on nyt maannut kuukauden matkalaukku, jota hän ei ole vain jaksanut purkaa. Olen monta kertaa sanonut asiasta, ja aina vaan vastaa "joo joo", mutta mitään ei tapahdu. Lopuksi yleensä siivoan hänen jälkensä itse sillä en jaksa että pieni kotini on epäsiisti ja vaatteita sekä tavaroita lojuu nurkissa pölyyntymässä. Sama asia koskee kaikkea muutakin tekemistä. Esimerkiksi jos olen itse ollut vapaalla ja hän töissä, olen aina siivonnut kodin ja laittanut ruuat valmiiksi ym, mutta aina kun itse olen töissä ja hän vapaalla, niin hän ei tee mitään kotitöitä vaan saan tulla töistä kotiin siivoamaan hänen sotkujaan. Hän tekee töitä vain silloin tällöin koska opiskelee, joten hänellä on käytännössä joka päivä vapaata paitsi tietysti joitain koulutehtäviä silloin tällöin.

Onko miehet vaan tällaisia? Onko tämmöinen piittaamattomuus syy eroon...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että aika normia miehen käytöstä. Itsekään en edes jaksa aina viikata vaatteita pesun jälkeen kaappiin.

Mies51v

Vierailija
22/22 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä haluat elämässä. Haluatko lapsia? Jos haluat, haluatko niitä tässä suhteessa? Ja jos haluat tässä suhteessa lapsia, niin mieti, millaista se sitten olisi, kun yksi miesvauva on jo siellä sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi