Miten tästä jatkaa.
Toinen osapuoli päätti nyt yks kaks että kaikki kosketukset jne on loppu. Myös seksi. Mitenhän tässä miehenä selviää, kun seksi on tosi tärkeetä.. Joo ja terapiassa käydään kyllä.
Kommentit (39)
Kiva kun parisuhteesi päättyi ja ainoa asia joka on mielessäsi on se että nyt et saa seksiä. :D
Mitäpä tässä jos terapiassa käytte jo. Siellä tr molemmat pystytte käsittelemään ja avaamaan tunteitanne aiheesta sekä syitä ja seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun parisuhteesi päättyi ja ainoa asia joka on mielessäsi on se että nyt et saa seksiä. :D
Ei ole parisuhde päättynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän miksi meidän suhteessa ei ole seksiä. Ei se tarkoita samaa kuin että suhde olisi ohi. Hienoa aplle että käytte terapiassa, toivottavasti se auttaa.
Nyt tuntuu tosi turhauttavalle ja tekis mieli lopettaa vaan koko suhde. Mutta tää kai kuuluu nyt asiaan ku terapiassa käy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu tosi turhauttavalle ja tekis mieli lopettaa vaan koko suhde. Mutta tää kai kuuluu nyt asiaan ku terapiassa käy?
Ap
Minua auttoi turhautumiseen ymmärtäminen miksi toinen toimii niin kuin toimii. Terapiaa emme onneksi tarvinneet vaan hän osasi itse löytää syyt ja avata ne minulle.
Yhä odotan tilanteelle muutosta mutta en koe turhautumista samoin kuin ennen.
Kyllä seksittömään elämään tottuu. Itsellä selibaatti jo 15v.
Elämään mahtuu kaikenlaisia kausia. Aina ei voi tulla tarpeet tyydytettyä.
Ajattele vaikka raitistuneita alkoholisteja ja narkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi haluat olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei halua koskettaakaan sinua?
Onko seksuaalinen hätätila? Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tän jos olisin sinkku. Mutta oon suhteessa niin en ymmärrä. Toki nyt ajattelen vaan, että okei senkun tekee näin. Että ihan sama jo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi haluat olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei halua koskettaakaan sinua?
Koska on yhteisiä pieniä lapsia, heidän takia ja sen, että jostain kumman syystä rakastan vielä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin tän jos olisin sinkku. Mutta oon suhteessa niin en ymmärrä. Toki nyt ajattelen vaan, että okei senkun tekee näin. Että ihan sama jo. Ap
Pidä itsesi kiireisenä. Harrasta. Paijaa tuttujen kissoja ja koiria.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on syy?
Kostaa menneitä asioita ja vertaa minua eksiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on yhteisiä pieniä lapsia, heidän takia ja sen, että jostain kumman syystä rakastan vielä. Ap
Pikkulapsiperheessä kriisiä pukkaa helposti ja suhde on koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole parisuhde päättynyt. Ap
Jostain luin, että jos toinen on seksin suhteen vielä aktiivinen ja toinen ei enää halua, niin n. yli 70% parisuhteista päätyy joko eroon tai suhteeseen tulee muita osapuolia. Jos pariskunta on alle 50v. niin luku oli jo yli 80%. Mitä veikkaat? Jos tilanne jatkuu pitkäänkin, niin montako vuotta aiot elämästäsi tuhlata nykyiseen suuhteeseen ja odotella, että vaimon halut yht'äkkiä leimahtavat liekkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkulapsiperheessä kriisiä pukkaa helposti ja suhde on koetuksella.
Joo näin oon kuullut. Vielä kun osaisin lopettaa välittämästä niin ei vituttais tää tilanne. Ei mua niin paljoa seksittömyys ärsytä vaan se, että en oo mitään tuolle toiselle ihmiselle. Ihan sama kun en tulis ollenkaan kotiin. Lasten takia tulen.
Mies miehelle neuvo. Hankit toisen naisen. Se tuntuu olevan trendinä nyt ja saa palstalaiset raivon partaalle. Pääasia heillä lienee kuitenkin se, että olisit onneton ja olette yhdessä vaikka vi*uttaa. Miehen ei kuulu nauttia elämästästään.
Jätä se sika!