Hitsit kun ei ole rahaa kampaajaan
Niin noloa, olen käynyt vuosikausia samalla kampaajalla, josta on tullut myös kaveri. On vain valtavan kallis ja ei ole rahaa käydä siellä, ei ole ollut vähään aikaan. Tapaan häntä muutenkin ja kyselee aina, yritän keksiä tekosyitä kun en yksinkertaisesti kehtaa tunnustaa rahapulaa. Harmittaa niin paljon. Olen käynyt toisella, halvemmalla kampaajalla ihan rahan takia.
Pitäisikö kertoa totuus?
Kommentit (10)
Kerro vaan, tietää ainakin sitten syyn eikä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt kuinka kallis se on?
Helsingin keskustan hintoja, helposti menee 300 euroa kerralla jos sekä väri & leikkaus.
Miten kenelläkään on varaa maksaa noin paljon kampaajasta?
Täällä maaseudulla pikku kaupungissa maksoi viime viikolla hiusten leikkaus ja värjäys 88€.
Itse maksan väristä ja leikkauksesta 60e.
Tiedän tunteen. Ystäväni on kampaaja, hän kyselee myös aina, enkös käy kampaajalla ollenkaan. Ja kyllä kampaaja sen huomaan, jos hiukset on värjätty toisen kampaajan toimesta. Vaikka hän antaisi alennustakin, niin hinnaksi jää kolminkertainen summa tähän lähiökampaamoon verrattuna. En vaan voi laittaa sellaista rahaa pelkkiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä maaseudulla pikku kaupungissa maksoi viime viikolla hiusten leikkaus ja värjäys 88€.
Espoossakin saa Länsikeskuksessa leikkauksen ja värjäyksen 70e. Ei mitään järkeä maksaa noita Stadin keskustan hintoja.
No kerro nyt kuinka kallis se on?