Palstalla spoilattiin minulta Game of Thronesin loppu
Niin, että se oli otsikossa kuka valtaistuimen saa ja tarkoituksella tehty näin. En ymmärrä, miten joku ihminen voi olla niin pikkumainen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoilasin sen siihen GOT-ketjuun ihan vain siksi, että mulle puhuttiin rumasti siellä. Jos kerjää verta nenästään niin sitä saa.
Myönnät siis pikkumaisuutesi. Oletko ihan jopa ylpeä siitä että olet k*sipää tuntemattomille?
Haluisitko kertoa vähän lapsuudestasi?Kyllä, olen ylpeä pikkumaisuudestani ja siitä, että osaan olla k usipää k usipäille. Jos haluat, että kerron lapsuudestani, niin saat varata siihen hieman aikaa. Ei ihan parilla rivillä kuitata =)
Ensin ajattelin että olet, kuten itse sanoit, k usipää, mutta nämä kommentit kyllä paljastavat sinun olevan vain todella surullinen tapaus. Sinulla täytyy olla todella paha olla, jos saat tuollaisesta noin paljon iloa ja jaksat sitä vielä toisessa ketjussa muistella. Surullista.
Ei, kyllä mulla on ihan hyvä olo. Olitko kenties se kiusaaja siellä toisessa ketjussa vai miks tämä nyt sulle niin syvään otti 😁?
No kerropa nyt miten sua on niin kauhean julmasti kiusattu?
Sieltä se varmaan vieläkin löytyy, ei kun lukemaan.
En todellakaan ala selaamaan monikymmensivuista ketjua etsiäkseni kohtaa, jossa jotakuta ”kiusataan” 😂 jos haluat kenenkään uskovan sinua saat ihan itse selittää.
Nyt pitäis vielä tietää miksi mua kiinnostais se uskotaanko mua vai ei.
Nonni, semmonen tapaus sitten.
Onko tää muuten kiusaamista? Mitä sä nyt teet kun et voi spoilata mitään? Niinpä.
Töitä toisella kädellä ja toisella luen tätä. En sen kummempaa.. Mutta jos sun pitää kysyä onko tää kiusaamista vai ei, niin.... Niinpä.
Eli et mitään.
Työnantaja saattaa olla sun kanssa samaa mieltä. Jotenkin tästä sisälukutaidosta kertoo se, että uskoit sen spoilaamisen olevan mulle joku henki ja elämä. Surullista...
Eli ei ollut sulle mitenkään merkityksellistä, mutta edelleen muistelet ja täällä sillä kehuskelet. Selvä homma.
Juu, aloitin tän ketjunkin ihan sitä varten 😂
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa, minä kyllä selasin tätä palstaa ennenkuin katsoin sen jakson, enkä kyllä spoilaantunut. Luin itseasiassa GOT-ketjuakin, enkä silti onnistunut spoilaantumaan :D
Yleensä v*ttuilumielessä postatut spoileriketjut ja -viestit poistetaankin aika nopeasti. En itsekään nähnyt yhtään, vaikka palstalla kävinkin ennen jakson katsomista. Ap:lla kävi huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Spoilasin sen siihen GOT-ketjuun ihan vain siksi, että mulle puhuttiin rumasti siellä. Jos kerjää verta nenästään niin sitä saa.
Ei luoja miten naurettava logiikka. Onneksi en tunne sinua tosielämässä, olisi liian rasittavaa.
Ei luoja aikuiset ihmiset.. ootte kyllä pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja miten naurettava logiikka. Onneksi en tunne sinua tosielämässä, olisi liian rasittavaa.
En mäkään tunne kiusaajia IRL. Lucky us!
Tuota märinää saanut lukea nyt kolme päivää. Mielestäni ihan hyvä loppu sarjalle joka muutenkin oli kaikin puolin ihan kelvollista tv:tä.