Kylläpä katukuvassa monella nuorella naisella curly girl kampaus
Tämä tuli huomattua, kun kahvia nautimme kaverini kanssa kahvilassa..Helsingissä. 🙃
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän suomalaisella naisella ole edes kiharat hiukset.
Minun supisuomalaisessa suvussani on paljon kiharapäitä. Kumpaakin sukupuolta.
Jos hiukset on hoidettu hyvin, ei curlygirlejä tarvita. Metodista hyötyvät vain ne, jotka ovat käsitelleet hiuksensa piloille niin, etteivät enää muista hiustensa oikeaa väriä ja muotoa.
Millä sitten selittyy se, että minulla oli 5-vuotiaaksi asti ihan täydelliset korkkiruuvikiharat ja sitten kun ikää tuli lisää, ne suoristuivat itsestään ja 8-vuotiaana minulla oli täysin suora tukka? En alkanut lämpökäsittelemään enkä värjäämään ja hiukset pestiin samoilla tuotteilla 8-vuotiaana kuin silloin alle kouluikäisenäkin.
Johtuu hormoneista. Kihartuu sitten taas nelikymppisenä, kun naishormonien määrä taas vähenee.
Minulla taas hiukset alkoivat kihartua murrosiässä, joten suoristuukohan ne sitten vaihdevuosi-iässä?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa monella miehellä on kiharaa, kun vähänkin päällyshiuksissa on pituutta.
Niin muuten on! Vähän niinkuin lehmillä se pieni permanentti.
Minä tykkään kiiltävistä, Hollywood-kiharista, jotka saa aikaan raudalla tai lämpörullilla. Nämä lähmäiset ”geelikiharat” on jotain ihan kamalaa. Varsinkin jos on lyhyet hiukset ja otsatukka, niin näyttää aivan kuin olisi lammas päässä.