Miksi täällä suhtaudutaan niin vihamielisesti uusiin vaimoihin (siis kun mies menee uudelleen naimisiin)
Monta vuotta tuntunut olevan aggressiivisen vihamielinen suhtautuminen näihin seuraaviin vaimoihin. Erityisesti, jos on bonuslapsia myös. Miksi näin? Huonot kokemukset, pelko oman miehen menettämisestä seuraavalle vai miksi?
Kommentit (18)
Minulla ei ole aavistustakaan, mitä miehen eksä minusta ajattelee.
Minun eksäni vihaan miestäni. Eli kyllä ne miehetkin osaavat...
Asiallisia termejä ovat miinuslapset tai jämälapset!
Harmittaa kun se naimisiin painostettu ex haluaakin ihan vapaaehtoisesti avioitua jonkun toisen naisen kanssa.
Sillä suojellaan omaa paskaa liittoa ja valehdellaan itselle.
Samaa ihmetellyt. Varsinkin, kun hyvin usein nainen on itse halunnut erota. Mä olen ollut pelkästään iloinen, että exä löysi eron jälkeen uuden vaimon itselleen.
Siks, ett täällä on niin paljon katkeria eksiä, joiden entinen mies on löytäny uuden vaimon. Ja siks, että täällä on niin paljon niitä, joilla menee parisuhteessa huonosti ja ne pelkää, et niitte mies ottaa ja jättää ja onki sit joskus onnelline jonku toisen kanssa.
Niin, miksi maailma on täynnä tarinoita pahoista äitipuolista? Outo narratiivi, joka löytyy joka kultuurista, miksi ihmeessä?
Ne saa tasan sitä kohtelua mitä ansaitsee kun. Niinkuin ihan jokainen muukin.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan toimi noin.
Ihmiset kohtelee toisia huonosti pelkkää heikkouttaan.
Meillä ei oo lapsia, eikä ollut eksänkään kanssa.
Mutta eksän kanssa mies oli ollut 3 vuotta yhdessä, mutta eivät menneet kihloihin, ei sitä edes miettineet. Mutta minun kanssa mies meni kihloihin vuoden jälkeen ja naimisiin seuraavana vuonna.
Eksä on erittäin suuttunut siitä, miksi mies ei halunnut hänen kanssaan kihloihin.
Öö miksi? Hänellä on jo uusi, mutta laittelee silti viestiä.
En suhtaudu vihamielisesti. En ajattele kyseistä ihmistä ollenkaan ja hyvä ettei kohdata missään. Uusi nainen sai umpisurkean miehen. Eiköhän se ole kokenut jo sen ihanuuden, kun mies koittaa auton konepeltiä jne ja alkaa kuulustelu missäs olit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan ei ansaitse hyvää kohtelua. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa jne. Oikein monet sananparret sopii tähän.
Palstalla osa ihmisitä tuntuu suhtautuvan kaikkeen ja kaikkiin vihamielisestä. Perusasenne on negan kautta eteenpäin. Kukin tavallaan ja nimettömistä nettikirjoituksista ei tarvitse ottaa isompaa stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskoja kohdellaan paskasti. Tokihan ne siitä uhriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskoja kohdellaan paskasti. Tokihan ne siitä uhriutuu.
Jos joku käyttäytyy paskasti, se on sen ongelma. Jos lähdet mukaan leikkiin, olet kohta yltä päältä paskassa.
Täh, vähempää ei voisi kiinnostaa exän suhteet, naiset tai miehet tai muunsukupuoliset.
Mitä lapsia?