Johnny Depp on ollut kyllä kuuma uros nuorempana
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä aivan huomattavan kuuma. Johtui paitsi ulkonäöstä myös sellaisesta oman tien kulkija-habituksesta.
Oli jopa huomattavan kuuma pitkälle yli nelikymppiseksi, mikä on kuitenkin aika harvinaista.
Vailtettavasti nykyään on kaikkea muuta kuin kuuma. Ikä ja sekoaminen laskee viehätystä väistämättä.
No ei todellakaan ole harvinaista että hollywood tähdet ovat kuumia yli nelikymppisenä. Jotkut jopa parhaimillaan siinä iässä. Esim. Hugh Grant ja Laurie tai vaikkapa George Clooney.
En ymmärrä mitä kuumaa näissä papoissa on. Onhan nuo komeita vanhoja miehiä, mutta seksiä noiden kanssa. Ei koskaan, hyi.
Mä tarkotin heitä nelissäkymmenissä en nyt kuuskybäsinä!
Vierailija kirjoitti:
Johnny oli nuorempana kyllä mielestäni maailmankaikkeuden kuumin. Ulkonäkö, karisma, persoona.
Makuja todella on monia😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johnny oli nuorempana kyllä mielestäni maailmankaikkeuden kuumin. Ulkonäkö, karisma, persoona.
Makuja todella on monia😯
Onneksi. Itse satun pitämään androgyynisemmästä mieskauneudesta enkä mistään sikaniskoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja todella on monia😯
Onneksi. Itse satun pitämään androgyynisemmästä mieskauneudesta enkä mistään sikaniskoista.
Ehkä oikeasti tykkäät naisista.
Onpas pienileukainen beta.
T: Isoleukainen alfa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja todella on monia😯
Tykkään mä myös niistä jonkin verran;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja todella on monia😯
Tykkään mä myös niistä jonkin verran;)
Arvasin sen.
Vierailija kirjoitti:
Johnnyn päälle en ymmärrä mutta just kattelen Seven leffaa subilta ja onhan Brad Pitt nuorena ollut hyvännäkönen.
Itse pidin myös enemmän Bradista.
Vierailija kirjoitti:
Myös Banderas nuorena. Oi!
Aina paranee. No onneksi näitä nappisilmiä pyörii nykyyään suomessakin.
No, jos narkin näköisistä tykkää.
Brad Pitt on jotenkin rehdinoloinen. Johnny Depp on toisaalta aina ollut vähän lipevä luikki, eikä tosiaankaan mikään uros. Kaunis toki. Leonardo diCaprio oli myös nuorena todella kaunis, mutta myös hän on plösähtänyt pahemman kerran. :) Nämä kaikki ovat myös aika lyhyitä, Hollywood-lisänkin kanssa vain 180-senttisiä. 'Uros'-kategoria alkaa jostain 188 sentistä.
Oli kyllä kuuma varsinkin juuri the touristissa ja pienessä suklaapuodissa! Huh huh
Oli ihana Gilbert Grapessa. Hyvä leffa muutenkin, kannattaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Oli ihana Gilbert Grapessa. Hyvä leffa muutenkin, kannattaa katsoa.
Se tukka! Ja Leonardo DiCaprio oli nii suloinen nuorena. Taisi olla leffan kuvausten aikaan 19-vuotias?