Mitä mieltä Li Anderssonista?
Kommentit (58)
On ainesta ministeriksi. Taitava ja fiksu poliitikko.
Ei ainakaan tuo omahyväisesti kantojaan esille, niin kuin monet muut kansanedustajat tuo. Pilkettä myös silmäkulmassa. En tiedä olisiko ministeriksi, en nyt ota kantaa sen kummemmin. Hyvä tyyppi kylläkin ihmisenä.
Minä olen aina pitänyt Litä hyvin älykkäänä ja valveutuneena. Hän on kyllä hyvin väsyneen oloinen, kuten joku jo mainitsikin. Työ on varmasti stressaavaa ja hän on vähän sellaisen "kympin tytön" oloinen.
Vierailija kirjoitti:
On ainesta ministeriksi. Taitava ja fiksu poliitikko.
Haihatteleva taivaanrannanmaalari josta ei oikeasti olisi ainesta edes puolueen puheenjohtajaksi missään oikeassa puolueessa.
On vasuri, en siis pidä oikein minään.
On omahyväinen ja ärsyttävä ja rahahan tulee taikaseinästä.
Olen itse kokoomuslainen ja silti pidän Anderssonista.
Yksi harvoista nykypoliitikoista, joka aidosti tuntuu fiksulta, oli sitten hänen kanssaa samaa mieltä asioista tai ei.
Li on älykäs. Li on hottis. Ja on hän myös ihan aidosti mukava.
Vasemmistoliittolaisena osin vähän naiivi maailmankatsomus, vaikka on heillä (ja hänellä) paljon hyviäkin ajatuksia.
Pidän hänestä kovasti, mutta en äänestäisi.
Mielelläni istuisin iltaa hänen seurassaan, nauttisin jos saisin keskustella kanssaan pitkään ja hartaasti oluen, punaviinin ja maistuvan napostelun kera. Vaikka isommalla porukalla.
Li Anderssonissa hyvää on se että ei täteile ja tärkeile. Käy juhlimassa. Kirjoittanut kai historiasta ja yhteiskuntaopista Laudaturit. Puhuu hyvin suomea vaikka on suomenruotsalainen vrt Henrikson.
Riippuu ministerisalkusta. Itse ehkä antaisin vielä muutaman kasvuvuoden. Ja mikä tärkeintä haluaako hän ministeriksi? Kyky ajatella ja osaa sen myös sanallistaa selkeästi. Ehkä tähän mennessä paras Vasemmistolta? Silvia Modig on myös samanlainen, mutta sama juttu: Onko omaa halua tehtävään?
Fiksu ja kaunis, varmasti myös mukavaa kaljoitteluseuraa.
Se on muuten tärkeä asia, että on hyvää kaljoitteluseuraa. Ilta menee kuin siivillä.
Miksi polvihousustubbista oli ministeriksi jollei Li stä.
Pätevä, on lukenut läksynsä; faktat hyvin hallussa, väsyneen oloinen <--- tuntuu, että vaatii itseltään liian paljon, kivan oloinen. Helposti pidettävä, vaikka asioista olenkin monessa kohtaa eri mieltä.
Katsokaapa toi pätkä yle:ltä missä Li on kahdeksanvuotiaana. Tosi rohkea ja sanavalmis lapsi!
Nuori ja sinisilmäinen. Liekö ollut koskaan oikeissa töissä?
Sopii ministeriksi kerättyään vielä sellaisen 20 vuotta elämänkokemusta. Vähintään.
On väsyneen näköinen:(