Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin yökerhossa erästä naista hymyilemään. Nainen rupesi hymyilemään mutta lähti sitten hetkeen kuluttua menemään?

yours romeo
21.05.2019 |

Tähän voisi taas miehenä sanoa että whhaatt? Naisten käytöksessä ei ole mitään logiikkaa. Ja jos joskus tuntuu että onnistut, niin et varmasti sittenkään onnistunut.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että nainen olisi ollut otettu eleestä. Itse ainakin olisin jos joku nainen yökerhossa pyytäisi minua hymyilemään enemmän.

ap

Olisitko sanonut vaikka jollekin toiselle, että laihdutatko 10 kiloa niin nähdään tässä samassa paikassa 3 kk kuluttua. 

Ihan asiatonta pyytää jotain vierasta hymyilemään. Jokainen nainen, jolla on resting bitch face, tietää sen kyllä itse eikä se ole mikään itsetuntoa nostattava seikka. 

HUOM! Jos se nainen ihastuu sinuun, sitä hymyä tulee aidosti ja pyytämättä, kunhan maltat hetken odottaa. 

Vierailija
22/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin sen pikemmin niin että nainen olisi kiinnostunut minusta niin paljon että haluaisi nähdä hymyn naamallani.

ap

Ei selvästikään kannata ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämän jutun case ongelma oli juuri se että nainen hymyili ensin mutta sitte aivan kuin minua kiusatakseen lähtikin menemään.

ap

Vierailija
24/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että nainen olisi ollut otettu eleestä. Itse ainakin olisin jos joku nainen yökerhossa pyytäisi minua hymyilemään enemmän.

ap

Minä en.

M38

Vierailija
25/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tämän jutun case ongelma oli juuri se että nainen hymyili ensin mutta sitte aivan kuin minua kiusatakseen lähtikin menemään.

ap

Ei tuossa ole mitään ongelmaa.

Nainen häkeltyi tyhmää aloitusta, hymyili ällistyneenä ja sitten pakeni paikalta turvaan, kuten kuka tahansa olisi tehnyt.

Vierailija
26/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Aivan kuin sinua kiusatakseen? Ihmiset tekevät, ajattelevat ja tuntevat asioita, jotka eivät ole sinusta riippuvaisia. Se on ihan normaalia.

Vierailija
27/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lähti koska ei pystynyt pidättelemään enää nauruaan typerän/oudon pyyntösi takia

Vierailija
28/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko naisille aivan mahdoton muka luontaisesti sanoa samaa pyyntöä miehille, jos mies on vähän juron sorttinen? Enpä usko.

ap

Vierailija
29/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pyytäisi ketään vierasta hymyilemään. Se hymy pitää noukkia ilmoille jollain kohteliaisuudella tai kivalla jutulla ja omalla hymyllä. MUTTA ei koskaan sanoa, että se on tavoite.

Vierailija
30/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko naisille aivan mahdoton muka luontaisesti sanoa samaa pyyntöä miehille, jos mies on vähän juron sorttinen? Enpä usko.

ap

Öö joo aina käyn kadulla/baarissa sanomassa juroille miehille, että hymyile enemmän. Ja sitten juoksen pakoon ja lujaa, koska turpiinhan minä tuosta saisin... Mutta juoksukunto pysyy hyvänä

Vierailija
31/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt tuollaiset apn kaltaiset monta kertaa kyselemässä hymyn perään.. en ole koskaan tajunnut sitä. Yksi pahimmista aloituksista ikinä. Röyhkein jopa yritti venyttää sormillaan suupieliäni ylöspäin. Juu, en todellakaan hymyile käskemällä enkä juttele tällaisille käskyttäjille. Kun hymyilen, tietää vastapuolikin, että se on aitoa eikä feikkiä.

Vierailija
32/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytäisi ketään vierasta ihmistä hymyilemään, koska sillä osoittaisin, ettei hänen ilmeensä ja kasvonsa kelpaa minulle sellaisenaan.

Vierailija
33/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt ap itsekin hymyillä leveästi koko ajan kun menet seuraavan kerran baariin. Koko ajan. Leveästi.

Vierailija
34/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähestyä tätä naista kun se tuntui kiinnostavalta. Tarkkaillessani naista etäämmältä, panin merkille että sillä oli koko ajan sellainen juro ns. resting bitch face.

ap

😂

Minua pyysi eräs mies kerran hymyilemään baarissa. Hän myös pyysi olemaan kurtistamatta kulmia. Muistan edelleen (aikaa vuosia) idioottimaisena tunnelmanpilaajana tuon, flaksi kävi samana iltana miehellä joka oli kohtelias ja mukava.

Normaalisti miehet kehuvat ja osoittavat ihailua ja hyvää käytöstä jos mielivät naisen seuraa. ”Hymyile!” On kaikkea muuta.

Vierailija
35/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset ovat sellaisia että hymyilykin sattuu.

Vierailija
36/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt tuollaiset apn kaltaiset monta kertaa kyselemässä hymyn perään.. en ole koskaan tajunnut sitä. Yksi pahimmista aloituksista ikinä. Röyhkein jopa yritti venyttää sormillaan suupieliäni ylöspäin. Juu, en todellakaan hymyile käskemällä enkä juttele tällaisille käskyttäjille. Kun hymyilen, tietää vastapuolikin, että se on aitoa eikä feikkiä.

Mitä mietit kun tuo venytys tapahtui? Miltä se tuntui (fyysisesti)?

ap

Vierailija
37/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot senkun huononee päivä päivältä.

Vierailija
38/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietit kun tuo venytys tapahtui? Miltä se tuntui (fyysisesti)?

ap

ÄLÄ kokeile. 

Vierailija
39/46 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla kiinnostunut sen perusteella, että käskit hymyilemään? Erikoinen näkökanta.

Vierailija
40/46 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nainen lähti pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan