Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yläluomien korjaus ilman leikkausta?

Vierailija
21.05.2019 |

Kosmetologit ja muut asiasta tietävät hoi. Ehkä puoli vuotta sitten luin netistä jostain hoidosta, missä kynämäisellä laitteella annettiin jotain sähköä/impulssia mitä lie ihoon ja se muistaakseni sitten supisti ihonalaista kudosta tms. Pieniä "palamispisteitä" jäi käsittelystä. Nyt kun olen uudestaan yrittänyt löytää tuota hoitoa, en ole enää siinä onnistunut. Osaako kukaan sanoa mikä tuo käsittely on? Niin ja onko se ollutkin niin huono, että ei enää markkinoida.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fibroblast

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasma pen -hoito. Itselle oli aivan järkyttävän kivulias ja turvotus toimenpiteen jälkeen ei ollut tästä maailmasta... Ruvet olivat _todella_ hankalat ja pysyivät paljon pidempään kuin mitä oli markkinoitu. Enkä nyt itse asiassa näe yläluomissa juurikaan edes eroa vanhaan. Tällä kokemuksella en suosittele.

Vierailija
4/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 54-vuotiaana ihan sovinnolla leikkauttamassa, Turussa.

Maksoi muistaakaan 1200€.

2vkoa sairaslomaa ja se oli siinä.

Jos ne luomet oikeesti on painuneet ja roikkuu, niin mikään mu kuin leikkaus ei auta.

Että turha tuhlata rahojaan muuhun.

Vierailija
5/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan leikkauksesta on aikaa ja oletko leikkausjälkeen tyytyväinen? Missä kävit leikkauksessa ja vertasitko paikkoja?

Minulle ensin tk-lääkäri arveli, että voisin päästä julkisen puolen leikkaukseen, mutta silmälääkäri ei puoltanut asiaa, vaikka roikkuluomidiagnoosin tältä sainkin. Kuulemma ei aiheuta liikaa haittaa vielä. Käytännössä joudun nostamaan kulmia nähdäkseni ja se aiheuttaa silmien väsymistä ja päänsärkyä.

Mitenhän, jos yksityinen silmälääkäri kirjoittaa lähetteen leikkaukseen, pääseekö sitten julkiselle vai pitääkö siihen olla uudestaan julkisen puolen silmälääkärin arvio? Mahtaako leikkaustuloksissa olla eroja?

Vierailija
6/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausteippiä kiinnität luomeen ja vedät sen tuosta pään yli takaraivoon asti että pitää varmasti paikoillaan koko päivän. Rypyt silottuu ja ihosta tulee mukavan pehmeä ja liukas kun siihen koskee. Teippi on läpinäkyvää joten sitä ei päältä päin huomaa.

Hiuksia voi lähteä sitten lähteä mukana illemmalla mutta se kuuluu asiaan.

Vierailija
7/19 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, tuo plasma pen se oli, mutta eipä houkuta tuon kuvauksen jälkeen. Mun ongelma on ihan silmän yläsisänurkassa oleva pussi, ei siis se luomen roikkuminen yleensä ja mietin voiko tuota pussia edes korjata leikkauksella. Pitää varmaan käydä kysymässä. Ap.

Vierailija
8/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako botox kohottamaan kulmia niin että auttaa samalla yläluomiin? En haluaisi leikkaukseen.

Vierailija
9/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia täytyy pistää säännöllisesti loppuikä. Arpeutumia yms vierasaineita ja hinta tulee ajanyötä isommaksi kuin leikkaus ja paljon muuta epämukavaa.

Vierailija
10/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä leikkauksessa on niin kammottavaa? Minusta ei kukaan näe että olen sellaisessa ollut, paitsi korkeintaan jos näkee nuo arvet luomivaoissa. Ihan samalta näytän kuin ennenkin XD. Mikä ei tosin haittaa yhtään, päinvastoin. En mennyt naamanmuutosleikkaukseen, vaan poistattamaan ylimääräistä ihoa pari milliä.

Vierailija
11/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa edes kuvitella, että jollain vippaskonsteilla voisi välttää leikkauksen XD.

Vierailija
12/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nimenomaan harmittaisi, jos näyttäisin eri ihmiseltä leikkauksen jälkeen. Hetken aikaa silmät olivat selkeästi leikatun näköiset ja näytin kuolleelta, mutta sitten ne normalisoituivat.

Vierailija
13/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leikkaus on niin kallis, että siihen ei ikinä ole varaa :( Jos vain olisi joku halvempi keino..

Vierailija
14/19 |
07.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan leikkaustulos säilyy, rupsahtaako luomet uudestaan?

Vierailija
15/19 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
16/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan leikkaustulos säilyy, rupsahtaako luomet uudestaan?[/quote

Minulla on leikkaustulos kestänyt 17 vuotta. ]

Vierailija
17/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan leikkauksesta on aikaa ja oletko leikkausjälkeen tyytyväinen? Missä kävit leikkauksessa ja vertasitko paikkoja?

Minulle ensin tk-lääkäri arveli, että voisin päästä julkisen puolen leikkaukseen, mutta silmälääkäri ei puoltanut asiaa, vaikka roikkuluomidiagnoosin tältä sainkin. Kuulemma ei aiheuta liikaa haittaa vielä. Käytännössä joudun nostamaan kulmia nähdäkseni ja se aiheuttaa silmien väsymistä ja päänsärkyä.

Mitenhän, jos yksityinen silmälääkäri kirjoittaa lähetteen leikkaukseen, pääseekö sitten julkiselle vai pitääkö siihen olla uudestaan julkisen puolen silmälääkärin arvio? Mahtaako leikkaustuloksissa olla eroja?

Mene plastiikkakirurgin vastaanotolle, sellaisen joka on töissä julkisella. Sulla varmaan on niistä roikkuluomista vaikeaa haittaa, päänsärkyä luomien nostelusta ja jatkuvaa kuivasilmäisyyttä, joudut käyttämään silmätippoja..? Plastiikkakirurgi saattaa huomata viråelä kulmien laskeutumisenkin ja hoitaa molemmat. Ja julkisella. Näin kävi isälleni 70 v, mutta ilman tuota päivittäistä päänsärkyoiretta.

Vierailija
18/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan leikkaustulos säilyy, rupsahtaako luomet uudestaan?

Esko Aholla leikattu, mutta taas roikkuvat aikalailla. (sivusta)

Vierailija
19/19 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on leikattu 4v sitten julkisella puolella molemmat yläluomet, vaikka pahempi oli toisessa silmässä, ollut toispuoleinen kasvohalvaus nuorena.

Kävin ensin yksityisellä arviossa, jossa oli tyyli, että jos asiakas jotain haluaa niin tottakai leikataan. Hinta oli Hgissä silloin 1100e, tarjous.

Tuon jälkeen kokeilin samaa vielä omassa tk:ssa, jossa oli nuiva lääkäri. Totesi, että toki voi laittaa lähetteen arvioon, mutta ei todellakaan lupaa mitään ja aikaa saa odottaa yli vuoden.

Lopulta meni 5kk tuosta tk-käynnistä, kun luomet oli jo leikattu.

En olisi voinut olla tyytyväisempi lopputulokseen. Nyt on selkeä katse, ei enää jatkuvia päänsärkyjä ja lisää ryppyjä kohotellessa kulmia.

Olin leikkauksen aikana 42v ja luomet tuli jo pupillin keskikohdan päälle.

Kokonaiskustannukset päiväkirurgisena toimenpiteenä n. 150e.

Saikkua tuli 2 viikkoa ja toivuin hyvin.

Hyvin vähäiset arvet jäi ja ne on piilossa luomivaossa.