Päiväkodin opettajien lahjapohdintaa
Ajattelin laittaa itsekasvatettuja yrttejä nättiin ruukkuun (basilika, minttu, persilja), onko ok lahja mielestäsi, tykkäisitkö itse? Lisäksi tietysti lapsen tekemä kortti.
Kommentit (21)
Entä mitäpä niille lastenhoitajille ajattelit antaa?
Viinipullo olisi mieluisimpi. Kossu olisi parempi, mutta kyllähän iso viskileka olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitäpä niille lastenhoitajille ajattelit antaa?
Tuon saman tietysti teen kaikille ryhmän aikuisille, sekä johtajalle. Sorry epäselvä avaus.
Vierailija kirjoitti:
Viinipullo olisi mieluisimpi. Kossu olisi parempi, mutta kyllähän iso viskileka olisi paras.
Minusta ei ole hyvä idea että lapsi antaisi alkoholia, lahjahan on lapselta. Ap
Tykkäisin kyllä ja uskon, että tuo lahja sopii kenelle vain.
Olen itse varhaiskasvattaja.
Parasta on lasten itse tekemät/kirjoittamat kortit tai sitten vanhempien kirjoittamat kortit missä aidosti kiitetään hyvästä hoidosta.
Kivalta kuulostaa, mutta saattaa olla hankalaa viedä kotiin. Itse suosin kahvilalahjakortteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo hortensiat ole sinun viljelemiäsi eikä lapsen? Anna vaan se viskilekkeri ja vieläpä skottilaista savuviskiä!
Miksi pitää lahjoa?? Eikö voisi vain antaa kiitoksen ja positiivisen palautteen kasvotusten. (Jos sellaiseen on aihetta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä taas huumorintajuttomia ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää lahjoa?? Eikö voisi vain antaa kiitoksen ja positiivisen palautteen kasvotusten. (Jos sellaiseen on aihetta)
Koska haluan. Tiedän, että opekin tarjosi kaikille ryhmän lapsille jäätelöt, tonttupussit ja pääsiäismunat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä taas huumorintajuttomia ihmisiä!
Miten huumorintaju tähän liittyy? Alkoholin antaminen lahjaksi on aina vähän vaarallista jos ei tunne lahjan saajaa todella hyvin. Terveisin piiloalkoholistiperheen tytär
Mulle kelpaisi pullo Zenato Amarone della Valpolicella Classicoa vuodelta 2015, kiitos!
Viinipullo saa täältäkin pinnat😊 tai sitten kaunis kiitos!
T,lto
He eivät ole opettajia, vaan päiväkodin tätejä. Opettajat ovat koulussa.
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole opettajia, vaan päiväkodin tätejä. Opettajat ovat koulussa.
Ja tämä ei ole Aihe vapaa, vaan Pöllöpalsta.
Nämä tyypit saa palkkaa työstään. Mitään lahjomisia ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Nämä tyypit saa palkkaa työstään. Mitään lahjomisia ei tarvita.
Olen samaa mieltä, mutta jos joku jotain on viemässä kuitenkin, niin tuo on ehkä paras mitä voi keksiä.
Joku basilika tai persilja ruukussa olisi tosi mieluinen lahja! 😊
Tykkäisin kovasti.