Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen autottomuus ylitsepääsemätön deal breaker parisuhteeseen?

Vierailija
21.05.2019 |

Onko? Kun ei pääse Ikeaan miehen kyydillä viikonloppuisin hakemaan vempeleitä, haittaako se sinua?

Vai onko sillä mitään merkitystä lopulta?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei Lamboa löydy niin ei kundille jatkomahdollisuuksia.

T: tasonsa tietävä

Montakohan niitä on suomessa?

Näin yhden viime viikolla, en muista milloin olisin viimeksi nähnyt. En muuten katsonut, oliko suomen kilvissä.

Vierailija
22/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa 65 kirjoitti:

Valitettavasti kyllä, köyhyys/vähävaraisuus, ajokortiton, ja autottomuus ovat sellaisia asioita, jotka saavat ihan semi ok-miehen pisteet laskemaan lähes nolliin.

Myös sen autollisen miehen pitää olla sellainen, jonka kulkupeli on vähintään vm 2010 tai uudempi ja hinnaltaan +10000€ tai ei muuten kehtaa edes kyytiin mennä.

Ja sinä et erota edes vm 2005 autoa vm 2010 autosta, etkä pysty määrittelemään auton arvoa pelkällä silmäpelillä :D Auton arvon määrittelel moni muukin fakta kuin kuinka kiiltävä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitella ettei päästä viikonloppuna ajelemaan Ideaparkiin tai vaikka ikeaan. Ei kiitos. Miehellähän on oltava auto, kun itselläni ei ole.

Eli toisin sanottuna mies on työntekijä/orja sinulle. Worker bee for the queen bee.

Kiva että se myönnettiin. Orjaa etsimässä ollaan siis, kun miestä halutaan parisuhteeseen.

Ja mitäs sinä siltä naiselta haluat?

Rakkautta ja kumppanuutta. En sitä, että hän olisi joku muonittajani tai työntekijäni/orjani. Naisille vain rakkaus on konsepti, jota he eivät ymmärrä. Suhteissa ollaan vain opportunistisessa mielessä, provisio eli muonitus yms syistä.

Kaikki sen tietää nykyisin: "Women are incapable of love". Miehet on punapilleröity, aikoja sitten.

Miehet olikin niitä aitoja romantikkoja.

Vierailija
24/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortin hankkiminen on osa yleissivistystä, auton omistaminen vapautta liikkua. En ole kiinnostunut miehistä enkä arvosta naisiakaan, joilta puuttuu olennainen osaaminen ja jotka ovat riippuvaisia siitä, että joku toinen kuljettaa.

Minulla on ollut kortti ja auto 80-luvun puolivälistä lähtien ja periaatteena se, että vain minä saan ajaa omistamaani autoa. En pidä matkustajana olemisesta - ani harvoin siihen edes suostun - enkä siitä, että matkustajana on kroonisesti ajotaidotonta väkeä.

Olen asunut vuosia Helsingin kantakaupungissa, nyt asun yhden ratikkalinjan kääntöpaikan lähellä, mutta koskaan en ole edes harkinnut autosta luopumista. :)

Vierailija
25/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yhden viime viikolla, en muista milloin olisin viimeksi nähnyt. En muuten katsonut, oliko suomen kilvissä.

Kyllä niitä näkee aina silloin tällöin. Ferrareita tosin näkyy ehdottomasti useammin.

Vierailija
26/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan Keskisen Vesa osti Lambon, sen uuden maasturiversion :D

Vierailija
27/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä asuuko mies keskihesassa vaiko Kaustisilla.

Mitä ihmettä sillä autolla tekee jos Helsinki-Vantaan lentoasema on pohjoisin paikka missä mies normaalisti liikkuu?

Kukaan ei asu Kaustisilla, koska sellaista paikkaa ei ole missään kuin Kaustiset

Vierailija
28/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylitsepääsemätön, mutta aika paljon harmaita hiuksia kyllä aiheuttais, kun ei mullakaan ole autoa.

Vierailija
29/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa 65 kirjoitti:

Valitettavasti kyllä, köyhyys/vähävaraisuus, ajokortiton, ja autottomuus ovat sellaisia asioita, jotka saavat ihan semi ok-miehen pisteet laskemaan lähes nolliin.

Myös sen autollisen miehen pitää olla sellainen, jonka kulkupeli on vähintään vm 2010 tai uudempi ja hinnaltaan +10000€ tai ei muuten kehtaa edes kyytiin mennä.

Ja sinä et erota edes vm 2005 autoa vm 2010 autosta, etkä pysty määrittelemään auton arvoa pelkällä silmäpelillä :D Auton arvon määrittelel moni muukin fakta kuin kuinka kiiltävä se on.

Kyllä erotan, ja katsastusasemalta, Google ja nettiauto ovat paikkoja mistä voi etsiä tietoa/vastaavaa autoa. Joten sorry vaan, minä voitin ja sinä hävisit :)

Vierailija
30/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi vaikka ei olisi edes ajokorttia. Mihin autoa edes ydinkeskustassa tarvitsee? Ikeaan pääsee bussilla ja jos on mahdoton jotakin käsin tuoda niin kuljetuksen voi aina ostaa.

Haittaisi ainoastaan se, jos mies haluaisi asua jollakin sellaisella alueella, että sitä autoa oikeasti tarvittaisi. Se olisi dealbreaker.

Vierailija
31/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen pitäisi olla positiivinen asia ilmastoöyhötys aikana?

Vai huoliiko vihervasemmistolaiset vahvat itsenäiset ilmastoöyhöttäjät poikaystävikseen vain lambomiehiä? Aika ironista.....

Vierailija
32/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auto ja miehellä ei. Olen myös parempi kuski.

Vierailija
33/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä asuuko mies keskihesassa vaiko Kaustisilla.

Mitä ihmettä sillä autolla tekee jos Helsinki-Vantaan lentoasema on pohjoisin paikka missä mies normaalisti liikkuu?

Kukaan ei asu Kaustisilla, koska sellaista paikkaa ei ole missään kuin Kaustiset

On on, niillä on Huittiset kaverina

Vierailija
34/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pääsee mökille, lomamatkalle lappiin tai kiertelemään keskieurooppaan? Jos haluaa möllöttää loppuelämänsä kerrostaloyksiössä ja viettää vapaa-aikansa lähiöbaareissa niin ei kait sitä autoa sitten tartte. Mut aika suppeaksi jää elinpiiri jos on ratikan, metron ja Omnibussin varassa liikkuminen.

Vierailija
35/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas vaadin että naisella on se auto ja ajokortti, koska tykkään että mua kuskataan silloin kun napsautan sormia ja inhoan ajamista huonojen kuskien seassa. Yleensä tööttäilen ja heilutan nyrkkiä muille huonommille kuskeille.

Autoilu ei oikein sovi mulle kun olen tumma ja tulinen. Säästyy tappeluilta ja pahoinpitelysyytöksiltä.

Jotenkin vituttaa ihmisten tapa ajaa tuolla liikenteessä. Siksi olen jättänyt autoilun niille, jotka jaksaa ajaa paskakuskien seassa. Mä en henkilökohtaisesti jaksa ja vaimoa ei haittaa ajaa paskakuskien seassa.

Minä vaadin priimaa ja sitä nyt tuskin saa ellei mene formularadoille ajelemaan.

Itse kuitenkin viihdyn enemmän salilla kuin formularadoilla.

T: Machomies

Vierailija
36/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mulla ei itsellänikään ole autoa, ei ole korttiakaan. Kummallakaan vanhemmistanikaan ei ole korttia ja ovat olleet yli 30 vuotta yhdessä. Eikä muuten ollut kellään isovanhemmistanikaan.

Vierailija
37/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut auto, joten sinänsä ei haittaa. Mutta kyllä aikanaan kundikaveri hommasi nopeasti auton oltuaan ihan riippuvainen kyydeistäni.

Vierailija
38/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi arvaus, sulla on varmaan ollu aika hiljasta miesrintamalla?

Vierailija
39/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sen pitäisi olla positiivinen asia ilmastoöyhötys aikana?

Vai huoliiko vihervasemmistolaiset vahvat itsenäiset ilmastoöyhöttäjät poikaystävikseen vain lambomiehiä? Aika ironista.....

Oli jopa vauvapalstan asteikolla kömpelö olkiukko. Pääsitpähän kirjoittamaan "ilmastoöyhöttäjät" taas yhteen ketjuun, mikä oli kai tarkoituksesikin.

Vierailija
40/87 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse autoa, kulta. Minullakaan ei ole. Käytän polkupyörää ja julkisia. Voisin myös tarvittaessa vaikka vuokrata auton, jos menisimme jonnekin skutsiin, sillä ajokortti minulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan