Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön hinta?

Vierailija
23.05.2006 |

Mitä ootte maksaneet uusista keittiöistänne, rakentaessa tai rempatessa? Ollaan rakentamassa ja kiinnostaisi tietää.. Onko erikoistoivomuksilla kovasti lisää hintaa verrattuna peruskeittiöön?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko mitään ekstraa, vai perusjuttuja?

Eli talomme kaikki kaapit ostettiin täältä. Vitriinikaapisto vai miksi sitä nimittäisi on baaritiskin yläosa, sävytetyt ristikkolasit mm. Keittiön ja wc:n ovet on mdf-pinnoilla. Tosi lujaa materiaalia ja helppo pitää puhtaana. L-mallisesti keittössä kaapit ja normaali peruskeittiö. Toimiva :)

tv.2

Vierailija
2/24 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneet n. 5000e, kalusteet n. 3000e, tiskipöytä n. 500e, masssiivipuutaso n. 1200e, lattia n. 300e, maalit+ loput sisustusjutut (esim. välitilalasi) n. 1000e. Eli yhteensä n. 11000e. Keittiö on melko pieni. Koneet laadukkaita, ei mitään ektrahienouksia kuitenkaan, alumiinia. Lattia laminaattia. Kalusteiden materiaalia en muista, kiiltävä valkoinen kuitenkin. Puutaso massiivipähkinää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa rempasta 3,5v.

Vierailija
4/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkemmin kun muistelen niin tuolla summalla saimme myös työvalot ja laatat seiniin (ylä- ja alakaapin välille).

Vierailija
5/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto ja seinät maalattiin, lattiamateriaali vaihdettiin, vanha keittiö purettiin. Kalusteet palvelevasta firmasta, koneet Miele (myös pesutorni). Siistiä mutta ei mitään erityisen ylellistä, mm. tasot laminaattia ja vain yks integroitu kodinkone. Yhdeksän uutta valaisinta ja kolme design-baarituolia.

Kaikki työt teetettiin: yleisremonttimies, maalari, laatoittaja, kalusteasentajat, putkimies, sähkömies.

Vierailija
6/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

designia ja kivitasoja/massiivipuutasoja, induktioliettä, viinikaappia jne., niin saa maksaa kunnolla. Ikean tai keittiönetin tuotteita saa halvemmalla. Riippuu siitä, mitä kukin arvostaa.

Vierailija
7/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joltain " nimettömältä" verstaalta ei esim puustellilta, koska nimestä saa ihan turhaan maksaa, kun tavara on samaa.

Kaappien ovien valmistajaa oli vain pari tai muutama suomessa eli samoista paikoista tulee niin pieniin kuin isoihin paikkoihin ovet.

t.2

Vierailija
8/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vertailuissa oli Isku, Puustellli ja Topi-keittiöt. Topilla oli paras palvelu, ja sieltä otimme vaikka ei halvin ollutkaan.

Vierailija
9/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minulle on käytännöllisyys tärkeää, wow-arvot eivät niinkään. Siksi valitsin hyvät koneet (olen nro 9) mutta tingin esim. monien hienoina pitämistä kivitasoista - kivi on sitä paitsi kylmää ja kovaa ja puu voi olla arkaa. Lattiaan valitsin näyttävän ja muodikkaan laatan sijasta jaloille ystävällistä ja lämmintä korkkia.

Arvostan myös sitä, että kalusteet tulevat tehtaalta just jämpitsti sellaisina kuin ne on tilattu. Olin valmis maksamaan hiukan enemmän siitä, ettei tarvitse jälkitilata mitään, vaan keittiön saa kerralla kuntoon. Myös ammattitaitoiset kalusteasentajat ovat hintansa arvoisia.

Vierailija
10/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse halusin juuri sitä näyttävää laattalattiaa (meillä lattialämmitys), koneet ykkösluokkaa, puutasot (paitsi altaan ympärillä kiveä), rahaa meni ja paljon, mutta keittiö on minulle kodin tärkein paikka, johon halusin panostaa.

Vierailija
11/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei valittamista milloin tavara saatu perille. Mies asensi itse ja muutenkin keittiö kuten kaikki muu rakennettu itse. Eikä laadusta ole tarvinnut tinkiä.

tv.2

Vierailija
12/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön koko 12m2 ja kaapistojen hinta pyörii 8500-10000e:n välillä ja koneet ja kaikki muu vielä päälle. Lähelle 20 000e on varmaan kokonaiskustanne eikä edes kivitasoja ole tulossa. Saarekekeittiö kylläkin!

Vierailija
13/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löysin ja olikin mukavasti vastauksia! Aikamoista hintahaarukkaa on. Täytynee tutkia nettiäkin, niistä hinnnoista ei kyllä kauheesti selvää saa!

Vierailija
14/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja khh:n kaapit. Koneissa keittiön koneiden lisäksi pesutorni. Koneissa ei pihistelty, mm. viinikaappi hankittiin. Lisäksi vielä tulee hana ja allas yhteensä noin 1000 e. Eihän rakentaminen halpaa ole, tosin keittiön hinta tuntuu pieneltä koko talon kustannuksiin verrattuna.

Vierailija
15/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään ekstraa, vai perusjuttuja?

Vierailija
16/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisena työvoimana käytimme ainoastaan putkimiestä - mies teki muut itse eli purki vanhan keittiön, asensi uuden lattian (laattalaminaatti), asensi uudet keittiökalusteet, laatoitti välitilan jne.

Hinnaksi koko roskalle tuli n.2500¿. Kodinkoneita ei tähän summaan sisälly. Keittiö on L:n muotoinen 10m2 kokoinen.

Vierailija
17/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on varsin siisti ja ihana:) Halvalla voi todellakin saada hyvää!

Vierailija
18/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee kaappia, pari vitriiniä ja kiveä jotain 5 metriä.

Vierailija
19/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pähkinää. Noihin perusvalkeisiin kaapinoviin laitettiin pitkät vetimet ja hyvältä näyttää! Unohdin sanoa, että allas ei ole uusi, se jäi vanhasta keittiöstä, mutta hana on Oras Safira, joutsenkaulahana:). Ei varmaankaan kokonaisuudessaan kaikkein laadukkain keittiö mutta on hyvännäköinen ja kelpaa meille, kun tämä ei ole loppuelämämme asunto. T. 22

Vierailija
20/24 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOneet rosteria, eli taitaa olla kalliimmat kuin valkoiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme