Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät ja mielialallääkkeilijät Huomio! Monennessako polvessa olet syrjäytynyt?

Vierailija
21.05.2019 |

Täällä on paljon työttömiä ja kaikkia ressukoita. Minulla ei ole tutuissa eikä lähisuvussa. Miksi ootte syrjäytyneet ja oliko vanhempanne samanlaisia ja isovanhemmat, osaatko kertoa pidemmälle.
Tämä aihe jotenkin kiihottaa mua, meillä erittäin varakas suku. Kirjoista tiedän, jo lapsena kahlasi kaikki köyhistelykirjat ja hullut kommunistit. Varmaan sama kuin joku lukee dekkareita.
Olen huomannut että täältä palstalta saan ensikäden tietoa kaikesta köyhyyden kurjuudesta ja etenkin työttömyys.
Tiedostan että tää on fetissi, seksuaalisesti enn toteuttanut mutta tietenkin se ois maailman helpoin toteuttaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen varakkaassa suvussa. Kirjaviisasta isosiskoa palvottiin perheessä ja minä sain olla yksin.

Vierailija
2/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, kun on ihan mahdollista olla sekä työtön että käyttää mielialalääkkeitä olematta silti syrjäytynyt. En ole itsekään. Jännä juttu, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani ainakin oli jo pieni kittari.

Vierailija
4/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun rikkaasta suvusta, mutta meillä ei toisten rahoilla elellä, joten valintojen takia olen työtön. Haen kouluun ensi vuonna.  Olen köyhäillyt ihan tarpeekseni. 

Vierailija
5/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mielialalääkettä mutta en ole syrjäytynyt. Vanhempani ovat eläkkeellä. Tekivät ikänsä töitä. Mä vaihdan ammattia ja olen opiskelija.

Vierailija
6/6 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö lääkkeitä että ette kokisi tunteita. Itse käytän. Pelkään tiskirättejä ja SOS. ESTYNYT ELÄKKEELLE EN PÄÄSE

N24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä