Kertokaa kiltit, miten tuon beauty blenderin saa puhtaaksi rikkomatta
Tarkoitan siis sitä kananmunanmuotoista meikkisientä. Saan sen kyllä puhtaaksi nestesaippualla pesemällä, mutta blenderiin tulee joka pesukerralla halkeamia. Se on puristettava kuivaksi jotenkin, ja vaikka yritän olla kuinka varovainen, halkeamia tulee silti. Yksi beauty blender halkesi minulla kahtia. Olenko ostanut huonolaatuisia meikkimunia, vai mistä on kyse?
Auttakaa kiltit ja kivat ihmiset!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle kyllä tuu mitään halkeamia, ei kyllä ollut halvin munakaan hän.
Okei. Pitääpä ostaa laadukkaampi munanen! Minkä merkkiset ovat hyviä?
- ap
Vierailija kirjoitti:
mulla halkeili ihan Beauty Blender, nyt testissä halpisversio.
Jossain oli, että kannattaa ensin puhdistaa öljyllä ja sen jälkeen pesuaineella, munan hellempi käsittely riittäisi kuulemma näin.
Se beauty bleiderin oma ”palasaippua” on hyvä. Pese sitä vasten hangaten ja tietty vedellä hiihdellen. Sitten puristat hellästi kuivaksi ja jätät ilmavasti kuivumaan. Ainakin minä saan näin pysymään ehjänä.
Vierailija kirjoitti:
Se beauty bleiderin oma ”palasaippua” on hyvä. Pese sitä vasten hangaten ja tietty vedellä hiihdellen. Sitten puristat hellästi kuivaksi ja jätät ilmavasti kuivumaan. Ainakin minä saan näin pysymään ehjänä.
*huuhdellen (ei hiihdellen)
Palasaippuaa suosittelen myös. Mielestäni se beauty blenderin oma saippua ei ole mitenkään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Nyt mulla on käytössä joku urtekramin parin euron perus palasaippua, joka on vähintään yhtä hyvä. Ja kokemukseni mukaan se aito beauty blender kestää parhaiten, olen kokeillut monta erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli, että kannattaa ensin puhdistaa öljyllä ja sen jälkeen pesuaineella, munan hellempi käsittely riittäisi kuulemma näin.
Millaista öljyä suosittelet munan hellävaraiseen käsittelyyn?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Palasaippuaa suosittelen myös. Mielestäni se beauty blenderin oma saippua ei ole mitenkään sen ihmeellisempi kuin mikään muukaan. Nyt mulla on käytössä joku urtekramin parin euron perus palasaippua, joka on vähintään yhtä hyvä. Ja kokemukseni mukaan se aito beauty blender kestää parhaiten, olen kokeillut monta erilaista.
Kiitos vinkistä!
- ap
LVn palasaippua on meillä käytössä. Hangataan ja huudellaan hyvin, että vesi kirkasta. Itse vielä puristan pyyhkeeseen.
Useampia blendereitä, useita käyttäjiä..
Saattaa jäädä väriä, mutta mitäs se haittaa, kun on puhdas sieni.
Oliivisaippua tai le chat kissasaippua.
Marseille-saippua toimii tosi hyvin myös! Hankaan, puristan, huuhtelen ja puhdasta tulee. Ja aito beauty blender käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista öljyä suosittelet munan hellävaraiseen käsittelyyn?
- ap
Hihihii