Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tajua, mitä pesettäminen tarkoittaa? :DDD

Vierailija
21.05.2019 |

Se tarkoittaa sitä että joko kone tai ihminen pesee, mutta et sinä itse :))) "Pesen auton" tarkoittaa että peset sen itse käsin. Kone pesee puolesta eli PESETÄT AUTON.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jollekin epäselvää??

Vierailija
2/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole epäselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettäminen ei tarkoita että kone pesee vaan että toinen ihminen pesee.

Vierailija
4/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä oo ikinä ajatellut, että pesettäisin vaatteet koneella, vaan kyllä oon aina aatellut, että pesen ne koneella, en käsin.

Ajatusta voi jatkaa, pilkotutan vihannekset leikkurilla vai pilkon leikkurilla, jaaa-a...

Vierailija
5/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, aika monillekin :DDD Minua sanottiin epäselväksi, koska sanoin että olisin pesettänyt autoni eli vienyt automaattipesuun :Dd Tämän takia minua ei muka ymmärretty, vaikka ilmaisin asian täysin oikein :DD

Vierailija
6/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on miten sanoo?

Vierailija
7/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi automaattipesua pesettämiseksi. Vaan että käyn pesemässä auton. Jos vien auton johonkin ja joku muu hoitaa homman vaikka automaatilla, niin se on päättämistä. Jos itse hoidan automaatin, niin se on pesemistä.

Vierailija
8/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi automaattipesua pesettämiseksi. Vaan että käyn pesemässä auton. Jos vien auton johonkin ja joku muu hoitaa homman vaikka automaatilla, niin se on päättämistä. Jos itse hoidan automaatin, niin se on pesemistä.

Päättämistä= pesettämistä.

Vierailija
9/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, aika monillekin :DDD Minua sanottiin epäselväksi, koska sanoin että olisin pesettänyt autoni eli vienyt automaattipesuun :Dd Tämän takia minua ei muka ymmärretty, vaikka ilmaisin asian täysin oikein :DD

No ethän ilmaissut. Kävit siis pesemässä autosi automaattipesussa. Mikäli et jättänyt avaimia jollekin, joka ajoi auton härveliin ja pois, jolloin voit sanoa pesettäneesi sen.

Vierailija
10/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö ap. "Pesettämiseen" liittyy asian teettäminen (!) toisella ihmisellä tai palvelun ostaminen. Se ei ole olennaista, tapahtuuko pesu käsin vai jollain koneella. 

Vierailija
11/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakas käyttää konetta, ja hoitaa itse toimenpiteen, hän pesee auton. Jos henkilökunta käynnistää koneen ja vastaa toimenpiteestä, asiakas pesettää auton. Ihan yksinkertaista.

Vierailija
12/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä oo ikinä ajatellut, että pesettäisin vaatteet koneella, vaan kyllä oon aina aatellut, että pesen ne koneella, en käsin.

Ajatusta voi jatkaa, pilkotutan vihannekset leikkurilla vai pilkon leikkurilla, jaaa-a...

Veljeni vie lakanapyykkinsä äidille pestäväksi eli pesettää ne äidillä. Ja äiti pesee ne pesukoneella.

Kyse ei ole koneesta, vaan siitä että joku tekee jonkun puolesta.

Vierailija
13/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetin p.illuni jormalla

Vierailija
14/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kyllä pelle. Se toinen aloitus, johon nyt viittaat, on ihan oikeaoppisesti muotoiltu.

Vierailija
15/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesettää pierunhajuiset pallit ja kyrpäjuustot pois naisen suulla. Aah!

Vierailija
16/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noin luonnolle otti, että ihan piti toinen ketju avata?

Laitapa nyt kone kiinni ja imuroi kämppäsi, tulee sinullekin tehtyä jotain järkevään tänään.

Vierailija
17/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja , kuolen nauruun.

Vierailija
18/18 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja noin luonnolle otti, että ihan piti toinen ketju avata?

Laitapa nyt kone kiinni ja imuroi kämppäsi, tulee sinullekin tehtyä jotain järkevään tänään.

Jos imuroi kämpän pölynimurilla, se on kai ap:n logiikan mukaan imuroitattamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan