Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te teette jos pissahätä iskee pitkän matkan bussissa jossa ei vessaa

Vierailija
21.05.2019 |

Ihan aluksi, kiitos savonlinja ihan hitosti. Bussimatka melkein 3h eikä linja-autossa vessaa..

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mullakin on outo rakko, mutta kyllä siihen vaikuttaa monet asiat, etten aina pärjäile pitkiä aikoja käymättä vessassa: kahvin juominen, runsas veden juominen, liikunta, kylmä sää ja paleleminen, flunssa ja jännittäminen. Aina ei tosiaan auta, vaikka olisi käynyt vessassa ennen reissuun lähtöä.

Vierailija
22/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja minua pissattaa juuri parin tunnin välein joskus tuntuu että useamminkin koska juon tosi paljon päivän aikana ja se kaikki tulee heti "läpi".  Olisi kauheaa ettei pääsisi vessaan, varmana sanoisin kuskille että voiko pysähtyä vai pissaanko tähän lattialle. =D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä 2 h kestävällä matkalla oli bussin wc epäkunnossa, matkan puolivälissä kuljettaja ajoi abc:lle ja ilmoitti, että halukkaat voivat käydä vessassa.

Vierailija
24/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää ettei pysty matkansa keston ajan olla käymättä vessassa, kannattaa varmaan etukäteen varmistaa, että bussissa on toimiva vessa.

Vierailija
25/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ikinä bussilla pitkää matkaa. On tehty harjoitukset ja on lääkitys. Ei juo mitään ennen matkaa ja silti pissattaa. Jännitys pahentaa asiaa vielä lisää. Menen junalla tai omalla autolla.

Vierailija
26/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietää ettei pysty matkansa keston ajan olla käymättä vessassa, kannattaa varmaan etukäteen varmistaa, että bussissa on toimiva vessa.

Ajattelepas että se vessa voi vaikka rikkoutua matkan aikana, tai liikennöitsijä voi ennakkotiedosta huolimatta vaihtaa auton toisen malliseen. Ja olen kerran ollut 4 tunnin matkan bussissa, jossa oli toimiva vessa - ja siinä vessassa istui yksi ja sama mies koko matkan ajan.

Vierailija
27/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaiset kolme tuntia :D 

Mulla on rakkovaivoja aiheuttava diagnoosi, syön siihen 2 eri lääkettä ja lantiopohjalihakseni on fyssarin mukaan huippuhyvät. Silti en voi mennä takuuseen, että selviäisin 3 tuntia vessatta.

Elän kuitenkin normaalia elämää enkä yritä pakoilla mitään tilanteita, vaan olla kunnon äiti ja veronmaksaja ja työntekijä.

Vierailija
28/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin muutama vuosi sellaisessa bussissa jonka vessa rikki, matka-aika noin 7h. Aikataulu oli myöhässä. Mikkelissä bussiin lastattiin lisää tavaraa, kuski ilmoitti että matka jatkuu heti. Kerroin meneväni matkahuollon vessaan koska bussin vessa ei toimi. Kuski sanoi että senkun menet, bussi ei sua odota. Vessajono oli pitkä. Kuski odotti kuitenkin. Melko vee-pää ukko.

Vierailija
29/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savon linjan kuskit on yleensä tosi kivoja ja varmaan päästää pissalle pusikkoon, kun pyydät.

Vierailija
30/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin muutama vuosi sellaisessa bussissa jonka vessa rikki, matka-aika noin 7h. Aikataulu oli myöhässä. Mikkelissä bussiin lastattiin lisää tavaraa, kuski ilmoitti että matka jatkuu heti. Kerroin meneväni matkahuollon vessaan koska bussin vessa ei toimi. Kuski sanoi että senkun menet, bussi ei sua odota. Vessajono oli pitkä. Kuski odotti kuitenkin. Melko vee-pää ukko.

Bussikuskeissa on paljon näitä. Vissiin liikaa stressiä tms. Onhan näitä ollut lehdissäkin. Viimeksi viikonloppuna.

Vierailija
31/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että bussikuskiksi hakeutuu kaikista töykeimmät miehet? Naiskuskit on poikkeuksetta kivoja, mieskuskeista ehkä 3% kivoja, loput perseestä.

Vierailija
32/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään nauramista. Välillä rakko on niin aktiivinen, että vaikka kävisi just ennen lähtöä pissalla, on tunnin päästä taas hätä. Ei sille mitään mahda.

Jokaiseen pikkuhätään ei tarvitse reagoida. Ja eikun tekemään lantiopohjan ja virtsarakon harjoituksia.

Olen ollut samanlainen jo kohta 50 vuotta, ja tiedän ja olen tehnyt takuulla kaikki harjoitukset mitä voi tehdä. Valitettavasti meidän kaikkien elimistö ei vain toimi samalla tavalla.

Oletko käynyt lääkärissä? Aktiiviseen rakkoon saa lääkitystä.

Olen käynyt, mutten halua lääkitystä. Normaalielämässä pääsen vessaan silloin kun haluan, ja pystyn järjestämään matkani myös niin, että vessaan pääsee. Rakkoni on yliaktiivinen vain satunnaisesti, ei koko aikaa.

Vierailija
33/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan pitkän matkan bussit (>2h) pysähtyvät automaattisesti tietyillä paikkakunnilla ottamassa/jättämässä postia tai matkustajia kyytiin, joten varmasti kuski suostuu, että markustaja saa sillä aikaa käydä nopeasti vessassa, ellei olla tuhottomasti aikatauluissa jäljessä.

Vierailija
34/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vessavaivainen, joten en menisi sellaiseen bussiin. Kuulostaa painajaismaiselta matkalta. Pakkotilanteessa voisin kysyä kuskilta mahdollisuutta pysähtymiseen, jos pitäisi matkustaa sellaisella bussilla.

En tiennyt ettei vessaa ole. Kyllä mulla ainakin on jatkuvasti pissahätä menkkojen alussa vaikka kuinka ramppaa veskissä niin koko ajan kusettaa. Googlasin tuosta kerran kun mietin että mitähän hemmettiä tämä tällainen on kun aina kuukautisten alussa sama homma, liittyi siihen kun verenkierto on menkkojen aikaan aktiivisempi niin virtsarakkokin toimii tiheämmin. Ap

Vierailija
35/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahätä olisi vielä pahempi.

Vierailija
36/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään nauramista. Välillä rakko on niin aktiivinen, että vaikka kävisi just ennen lähtöä pissalla, on tunnin päästä taas hätä. Ei sille mitään mahda.

Oletko kouluttanut sitä? Ei ole mitenkään normaalia käydä 4 - 7 kertaa enempää vessassa.

Kolmessa tunnissa?

Vierailija
37/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se pulloon pissaus kävisi? Siitä vaan tunkee rakkoon pullon ja alkaa liruttamaan. Kunhan on takapenkillä niin ei kukaan näe edes.

:D

Vierailija
38/48 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kouluttanut sitä? Ei ole mitenkään normaalia käydä 4 - 7 kertaa enempää vessassa.

Kolmessa tunnissa?

Käyn kolmessa tunnissa menkkojen alussa kaksi kertaa pissalla XD Juon kyllä myös paljon koska tulee kauhea päänsärky jos en juo. Ap

39/48 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n matka meni?

Vierailija
40/48 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiertelen mielelläni bussilla ja junilla Eurooppaa. Ongelma on just se, että busseista puuttuu vessat.

3 h 15 m on minulle maksimi.