Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan ketoruokavaliolla?

Vierailija
21.05.2019 |

Olisi kiva kuulla, mitä syöt ja mitä vaikutuksia ko. ruokavaliolla on ollut. Päätin kokeilla jonkinlaista vhh-ruokavaliota tai ketoa, aloitin aamulla. Viljat, perunat, juurekset, hedelmät ja sokeri jäi pois ja mietin nyt, että miten paljon rasvaa pitää syödä? Voitteko suositella jotain kirjaa tai nettisivustoa aiheesta? Ja onnistuukohan, kun en syö juuri ollenkaan lihaa? Kalaa, kananmunia ja maitotuotteita käytän.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa saa syödä kulutuksesta riippuen hyvinkin reilusti kuten mun esimerkistä näkkyy. Ja minun esimerkki on laskettu 1700kalorille.

Tuo heikotus on normaalia alussa, se menee ohi kun elimistö vaihtaa glukoosipoltosta ketolle. Itse vaihoin hiljaksiin, parin viikon aikana ja vältyin heikotuksilta. Ole sinnikäs!

Jos tulee vetämätöntä oloa ja väsymys vaan jatkuu lisää rasvaa.

-javana

Vierailija
42/43 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa saa syödä kulutuksesta riippuen hyvinkin reilusti kuten mun esimerkistä näkkyy. Ja minun esimerkki on laskettu 1700kalorille.

Tuo heikotus on normaalia alussa, se menee ohi kun elimistö vaihtaa glukoosipoltosta ketolle. Itse vaihoin hiljaksiin, parin viikon aikana ja vältyin heikotuksilta. Ole sinnikäs!

Jos tulee vetämätöntä oloa ja väsymys vaan jatkuu lisää rasvaa.

-javana

Kiitos neuvoista! Ihanaa, kun täällä on näin avuliaita ihmisiä! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi myös suolan saanti. Kun jättää leivät ja einekset pois, tulee helposti suolasta vajausta. Suolan puutteestakin voi tulla huono olo.

Suosittelen kirjaamaan syömiset johonkin laskuriin, niin näet paljonko rasvaa ja muita makroja saat. Itse käytän fatsecret:ia. Vaikka olen yli yhdeksän vuotta tätä vhh:ta elänyt, joutuu vieläkin joskus tarkastelemaan mitä sitä on tullut syötyä. Lähinnä että syö tarpeeksi eikä ala turhaa niukistelemaan.

Karppaus.infon foorumille kannattaa mennä lueskelemaan. Siellä on paljon asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän